why do girls like guys with snapbacks and tattos?

August 07, 2012 @ 22:15:25
Why is it now a days bitches like niggas with snapbacks and tattos. Like it doesnt matter to them whether theyr r smart, educated, or drug free.

http://www.facebook.com/SnapbacksAndTaats
August 07, 2012 @ 22:16:56
because you have a jordan avatar and your name is swagbeast that's why.
August 07, 2012 @ 22:19:23
my girls are on that 5 panels and minimalism tattoos

Vashtie is the most beautiful woman alive

August 07, 2012 @ 22:47:42
because they are SWAGIPINO BRO
August 07, 2012 @ 22:51:05
I hate that song
August 07, 2012 @ 22:51:37
REVS
Moderator
I hate that song


Fag.

I prefer carcinogens to endorphins.

August 07, 2012 @ 22:56:22
August 07, 2012 @ 23:05:11


Smash without a doubt.
August 07, 2012 @ 23:13:13
It usually looks stupid as fuck imo. people will look at this "snapback swag" like JNCOs 10 years from now
August 07, 2012 @ 23:15:05
It usually looks stupid as fuck imo. people will look at this "snapback swag" like JNCOs 10 years from now


this.
August 08, 2012 @ 00:38:19
August 08, 2012 @ 00:39:55
girls love pk because he's so nonchalant
August 08, 2012 @ 00:40:52
scared of needles you little bitch?
August 08, 2012 @ 00:46:54
bitches are stupid for a myriad of reasons, if you're focusing your bewilderment over the sort of guys that they like you're missing the big picture, which is that you're a male and as such better than them

All I do is smoke weed and listen to MF DOOM innercitykidsmusic.com

August 08, 2012 @ 01:02:23
It usually looks stupid as fuck imo. people will look at this "snapback swag" like JNCOs 10 years from now

Not as bad as JNCO...

Free Big Lurch.

August 08, 2012 @ 01:24:02
Cause cash rules

IG: @treyhongz

August 08, 2012 @ 01:49:45
CUZ DE RAPPERS DRESS LIKE DAT

Black Panther member

August 08, 2012 @ 03:22:03
Cause they're basic bitches and like to listen to Drake and Lil' Wayne.
August 08, 2012 @ 05:05:00
bitches are stupid for a myriad of reasons, if you're focusing your bewilderment over the sort of guys that they like you're missing the big picture, which is that you're a male and as such better than them
August 08, 2012 @ 08:27:36
focus on your studies. then make the girls like you. these facebook pages aren't healthy
August 27, 2012 @ 21:21:09
Only girls in High School likes that .
Once they get into college they'll realize that girls don't care about that stuff .
August 27, 2012 @ 21:22:35
tumblr.
August 28, 2012 @ 01:03:12
Cause cash rules


lol
August 28, 2012 @ 03:43:06
im about to jackoff relentlessly on op forehead if he dont stop making these dumb ass threads
August 28, 2012 @ 03:47:14
man i really fucking hate people who get shitty script chest pieces and then wear tank tops and v-necks to show them off
August 28, 2012 @ 04:42:32
man i really fucking hate people who get shitty script chest pieces and then wear tank tops and v-necks to show them off

QFT
August 28, 2012 @ 04:45:35

Inactive User

because you have a jordan avatar and your name is swagbeast that's why.


I died when I read this lmao. Mannnnnn
August 28, 2012 @ 05:02:55
I hate tumblr
August 28, 2012 @ 05:06:05




I want to see the world burn

August 28, 2012 @ 05:12:05
Keep Cam out of this.
Please login first to reply.
x