#DemodDrew2012 #WehateDrew Vol. Drew Is Pinoy

August 07, 2012 @ 04:52:53
2012


2011 is as invalid as 2012 shutup.


has nothing to do with validity, 2012 members are huge faggots, just like some 2011 members. I am not one of them. Nigga.


INVALID
August 07, 2012 @ 04:54:45
pretentious-ness at an all time high


so much hate bruh. Its okay. we're here to talk about Drew's pinoy ass, not me and you bruh. take a seat.

No hate but for real doe, Drew really that bad ?


yes he is that bad.

this is him on the Boland issue.

if you say i dont do anything on here then you are wrong. me being a cop afraid of shooting his gun? lol. hes a guy pretending to be a gay guy or whatever. so what if he makes annoying threads, or lies about who he is. idk why you guys are so obsessed with finding out who he is. besides the excessive thread making he really doesnt do anything wrong why dont you not reply to his threads and let them die and fall into the abyss of OT?

this is the same join date shit that people say every year on any forum ever.

we lost a bunch of good members when we used to have that lame 3 infraction system. you guys lost 'og' accounts and members who got banned just said fuckit and left. and whats the point in banning anybody permanently if they will just find a way to come back? so we started to use temp bans and suspensions.


a mod/admin that doesn't care about someone signing up purposely to annoy and antagonize the other members? someone isn't doing their job..
August 07, 2012 @ 04:57:11
jaded
I think you take the internet a little too seriously

i'm the best mayne, i deed it

August 07, 2012 @ 04:57:49

Inactive User

Dat nigga Drew said he was gon unban my OG Thug account and he never did
August 07, 2012 @ 04:57:59
I think you take the internet a little too seriously


says the moderator on a forum. hmmm...
August 07, 2012 @ 04:59:13
Drew swole doe, fight him b

Also this nigga said

"pride enjoy" instead of "pride and joy"

WAAAOOWW

WAAAAAAOW real niggas dont need correct grammar on e-forums suberb cali ass nigga, over excited virgiin marry ass nigga.

August 07, 2012 @ 05:00:26
Hey while everyone is bashing each other. Lets take out the time and listen to some M.I.A. blushing.



OK now back to the bashing!! blushing

:)

August 07, 2012 @ 05:00:51
I think you take the internet a little too seriously


this

also if the mods/admin/kevin ma banned every single person that was annoying there would probably be about 20 people on this website

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

August 07, 2012 @ 05:00:56
Op stay on that


flickr.com/leavetownrightnow/

August 07, 2012 @ 05:01:36
jaded
I think you take the internet a little too seriously


says the moderator on a forum. hmmm...



i'm the best mayne, i deed it

August 07, 2012 @ 05:02:10

Inactive User

August 07, 2012 @ 05:02:25
jaded
Dat nigga Drew said he was gon unban my OG Thug account and he never did


dead at the name of this gif

i'm the best mayne, i deed it

August 07, 2012 @ 05:02:35
Op stay on that





you fam?
August 07, 2012 @ 05:07:02
Op stay on that





you fam?


nah. homie tho. if you Bay native, fight Drew haha

flickr.com/leavetownrightnow/

August 07, 2012 @ 05:08:20
drew livin swole life 2k12
August 07, 2012 @ 05:09:32
Op stay on that





you fam?


nah. homie tho. if you Bay native, fight Drew haha


nope. FL.
August 07, 2012 @ 05:10:51
If you guys want me gone that bad I guess I'll sign out. Clearly I'm not wanted here and nothing I say will make things like they once were
August 07, 2012 @ 05:12:58

Inactive User

Aye no one respond this another social experiment..

:|
August 07, 2012 @ 05:14:53
YES!!!
If you guys want me gone that bad I guess I'll sign out. Clearly I'm not wanted here and nothing I say will make things like they once were



My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

August 07, 2012 @ 05:15:35
jaded
If you guys want me gone that bad I guess I'll sign out. Clearly I'm not wanted here and nothing I say will make things like they once were


were things here ever good for you?

i'm the best mayne, i deed it

August 07, 2012 @ 05:26:27
Yes I did like posting here, some of the guys were real cool. I'm not saying everyone loved me because that's evident. However there were a select few members who were tolerant of me and didn't say homophobic shit. Now that everyone seems to think I'm this Michael dude it's not fun anymore. I finally found my niche within the HB community and now it's over. Signing off

Boland
August 07, 2012 @ 05:28:36
This concludes the Boland era. RIP nigga, hate it had to be you

Turn me up some. six sixty-five plus one

August 07, 2012 @ 05:30:47
Yes I did like posting here, some of the guys were real cool. I'm not saying everyone loved me because that's evident. However there were a select few members who were tolerant of me and didn't say homophobic shit. Now that everyone seems to think I'm this Michael dude it's not fun anymore. I finally found my niche within the HB community and now it's over. Signing off

Boland


August 07, 2012 @ 05:31:51

Inactive User

Yes I did like posting here, some of the guys were real cool. I'm not saying everyone loved me because that's evident. However there were a select few members who were tolerant of me and didn't say homophobic shit. Now that everyone seems to think I'm this Michael dude it's not fun anymore. I finally found my niche within the HB community and now it's over. Signing off

Boland
You didnt find no niche, you faked your way into one. YOU WERENT EVEN REAL. Ima 2012 dude so ima get flamed for saying this but I even want you to sign off and never come back.
August 07, 2012 @ 05:35:43
If you guys want me gone that bad I guess I'll sign out. Clearly I'm not wanted here and nothing I say will make things like they once were


were things here ever good for you?


Some one tell an OG 2008 member if this is the dude I think it is.. alternatively just post a pic so I know if this is the dude in those embarrassing ass photos and videos
August 07, 2012 @ 05:42:48
fuck u boland ya queer nigga, rip in hell cause god hates gays
August 07, 2012 @ 05:50:17
why don't you blame other mods for the fact boland is still here ?)

Ig@rickrossowens

August 07, 2012 @ 05:50:28
Oh lawd, Boland is gone!
May 8/7/2012 forever be remembered - The day Boland left HB.
August 07, 2012 @ 05:50:38

Inactive User

lol
August 07, 2012 @ 05:51:20
why don't you blame other mods for the fact boland is still here ?)


because drew is higher up than them and makes the decision whether or not to do something about it.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x