Vashtie is Overrated

August 05, 2012 @ 07:24:09
Hate to break it to you guys..
Someone had to say it.

She fine, but she ain't no Ariana grande or anything.

Come at me

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 07:26:34
iight.
August 05, 2012 @ 07:34:52
She look like a organic all natural Nicki Minaj, take that any way you want

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

August 05, 2012 @ 07:37:17
Like I said, don't get me wrong, she's cute & all but man she's not even a chick I'd drool over if I saw her on the street, and I don't have ridiculous Internet standards

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 07:49:45
Not as overrated as Kate Upton.

August 05, 2012 @ 07:51:35
Not as overrated as Kate Upton.



@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 07:57:01
inb4 Jacob(not jacobsever) rant
August 05, 2012 @ 07:59:57
Only one person hypes up that generic ugly bitch anyways.
August 05, 2012 @ 08:00:47
Only one person hypes up that generic ugly bitch anyways.


I've seen more than one person act like she was top shelf

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 08:29:23
people never seen indian girls before. i guess
August 05, 2012 @ 08:35:57

fuck outta here
August 05, 2012 @ 08:37:52

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 08:43:46

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 10:10:09
Hate to break it to you, Ariana grande is cute n shit...but she aint no Madelyn Lance smokeyface





August 05, 2012 @ 12:30:23
Bruh...wait till i get off from work B i got a few words for you my nigga.

:)

August 05, 2012 @ 13:47:36
August 05, 2012 @ 15:13:47


Nice try. I'd fuck the shit out of her. She just ain't no goddess like mpniggas make her out to be, fam

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 15:20:53
Originally posted by Inactive User
Bruh...wait till i get off from work B i got a few words for you my nigga.


I'll be waiting homie


@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 15:25:29
I think she's beautiful. Maybe not the most beautiful in the world, but I'd wife in a second and pipe daily. She's kinda old now tho. Arianne Grande most overrated chick on the planet tho. Her voice annoys the fuck outta me and i dont like the red hair. She looks like the typical high school girl. Idk why she's so special.
August 05, 2012 @ 15:26:46
this bitch?



UGH! WTF IS THAT?


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

August 05, 2012 @ 15:27:24
Hate to break it to you, Ariana grande is cute n shit...but she aint no Madelyn Lance smokeyface







Groce tattoos, reeks of special snowflake syndrome.
August 05, 2012 @ 15:35:22
I think she's beautiful. Maybe not the most beautiful in the world, but I'd wife in a second and pipe daily. She's kinda old now tho. Arianne Grande most overrated chick on the planet tho. Her voice annoys the fuck outta me and i dont like the red hair. She looks like the typical high school girl. Idk why she's so special.

neither of these girls are special b.
But Shiiiit, if she look like the typical high school girl to you, lemme know where you went to school at!

@b_low_brown Killerbrownies.tumblr.com

August 05, 2012 @ 15:47:04

Inactive User

You gay as fuck if you think Vashtie is overrated. Hatin ass frail white man can't handle a real woman.
August 05, 2012 @ 15:48:43
no famous/semi famous females is worth droll or praise
here at wehatelondon we dont support that

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

August 05, 2012 @ 15:53:54
Indeed, as are many women OP. It's what the Internet does

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

August 05, 2012 @ 15:59:06
You gay as fuck if you think Vashtie is overrated. Hatin ass frail white man can't handle a real woman.


says that frail ass bitch ass nikka living in the suburbs that hates NYC cause he got robbed for his ps vita.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

August 05, 2012 @ 16:03:47

Inactive User

You gay as fuck if you think Vashtie is overrated. Hatin ass frail white man can't handle a real woman.


says that frail ass bitch ass nikka living in the suburbs that hates NYC cause he got robbed for his ps vita.

Ps Vita? Nintendo 3DS da GOAT bitch
August 05, 2012 @ 16:05:55
You're puss nikka

You better know your place on HB.

I see you taking shots at B Low I'm gunning for you nikka pow pow.

Don't make me get nikkas to pull the ban hammer again


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

August 05, 2012 @ 16:07:40
terry richardson is overrated.


that ugly ass nigga fucked so many model bitches and i didn't even get to fuck one yet
Please login first to reply.
x