July 31, 2012 @ 02:33 AM

Inactive

I have no fear
July 31, 2012 @ 02:36 AM
nycxeric

Post: 404

Join Date: Dec 2011

Location: NEW YORK

^^lol my nigga im the same way cool

@ black ranger
July 31, 2012 @ 02:46 AM
johnathan

Post: 3036

Join Date: May 2009

Location: lol

getting caught jacking off

free max b 2013

July 31, 2012 @ 02:47 AM

Inactive

Aids and having a kid when I'm not ready. Every time after doing it raw I get nervous and barely get any sleep. I should probably stop going raw, but that feeling...

Just do it in da shower
Can't get aids if you do it in da shower
July 31, 2012 @ 04:12 AM
Soul Rize

Post: 2187

Join Date: Dec 2010

Location: Up in the skys

gotta say talking big bout my future but not doing shit to pursue it sorta and ending up an average person.... if not below average. and coming home at 1 am at night leaving my car got some major paranoia someones gonna come in behind me and kill me.

Cmon get down with a real nigga wussup

July 31, 2012 @ 04:15 AM
jawesome

Post: 3720

Join Date: Sep 2008

a receding hairline and failing pharmacy school. in that order.

Instagram: prxsh

July 31, 2012 @ 04:16 AM
Bet

Post: 2379

Join Date: Nov 2011

Location: California

Sharks
July 31, 2012 @ 04:16 AM
LA_1201

Post: 848

Join Date: May 2012

Location: The SouthLAnd

when i see middle easterners on an airplane, i keep an eye on them

taskforce bitch mob nigga

July 31, 2012 @ 04:19 AM
northbayx415

Post: 160

Join Date: Apr 2012

Location: Bay Area

not gonna lie, still kind of scared of the dark sad
i dislike elevators, even when i take one i have fears of getting stuck!
im scared of heights tho, my plams start sweating and shit, adrenaline kicks in. even when a movie has a height type of scene (looking down a cliff, or building).

TPTB Coming Soon!

July 31, 2012 @ 04:26 AM
LckyChrmsBboy

Post: 708

Join Date: Mar 2011

Location: NC

becoming a drug addict...going to prison...and spiders
July 31, 2012 @ 04:32 AM
ganzbino

Post: 335

Join Date: Jul 2012

...........
July 31, 2012 @ 04:32 AM
aalexander

Post: 131

Join Date: May 2012

I fear what I don't know! I fear the future whether it is financial crisis, end of times or anything else. Fear doesn't not lay in the now but in the not knowing.
July 31, 2012 @ 04:51 AM
kidsmooves

Post: 285

Join Date: Nov 2011

Location: US

getting ethered on HB
July 31, 2012 @ 07:04 AM
kingzback

Post: 185

Join Date: Nov 2011

Location: Bay Area, CA

my future son being gay or somebody's bitch. (not homophobic though)
July 31, 2012 @ 07:48 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

Black people
July 31, 2012 @ 07:54 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

spiders. they scary as fuck


dafuq nigga i live wit spiders and i use to collect spiders and battle them with other people's spiders.


Nigga you must be penoy? Native pinoys do that shit bruh i used to that shit when i was a little kid.
July 31, 2012 @ 08:08 AM
Djazz

Post: 79

Join Date: Feb 2012

Tight.. dirty.. toilets! suprised

Good Vibes Only..

July 31, 2012 @ 08:12 AM
teows

Post: 1169

Join Date: Jul 2012

getting paralyzed, getting mutilated, losing limbs, insects, drowning (i can't swim), getting kidnapped, getting kidnapped and tortured, dirty places, drunk drivers, not meeting deadlines, developing an allergic reaction to seafood, things getting lost in the mail, airport losing my laggage, losing my scholarship... and i think that's most of it


I'll teach you how to swim,






















naked.
July 31, 2012 @ 08:18 AM
jmac100394

Post: 673

Join Date: Jan 2012

Location: NY/Richmond


I'll teach you how to swim,

in my cum



fixed
July 31, 2012 @ 08:54 AM
reeser

Post: 1142

Join Date: Nov 2011

Location: temecula

my kids being autistic or retarded or black.



or gay.
July 31, 2012 @ 10:06 AM
GENERAL DISARRAY

Post: 696

Join Date: Apr 2010

*what do you most afraid of sad

but dying without achieving anything and ghosts lol

edit: or waking up in a saw type situation omg id just give up and die tbh
July 31, 2012 @ 10:09 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

*what do you most afraid of sad

but dying without achieving anything and ghosts lol


came here to say this too.... looool

-- nothing too crazy. i fear not amounting to anything. doesnt matter what it is but i want to make someone proud and look up to me, not for selfish reasons, but to do better for themselves and to hopefully help others. my biggest fear is not doing that to at least one other person in this world.

tbh, im scared of a lot of things but spiders, clowns, ghosts, theyre nothing when you think about it.... idk. late night random shit thoughts. k.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

July 31, 2012 @ 10:32 AM
Fibrelight

Post: 1635

Join Date: Nov 2011

I fear what I don't know! I fear the future whether it is financial crisis, end of times or anything else. Fear doesn't not lay in the now but in the not knowing.


July 31, 2012 @ 11:18 AM
oneallah

Post: 3963

Join Date: Mar 2012

Location: in yo closet

bed bug infestation
watching someone i love be in pain infront of me

and just insects as a whole
fucking scare the piss out of me
July 31, 2012 @ 07:20 PM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

mmm i guess also... losing my baby brother and sister. god, i'd go fuckin ape shit if anything happened to them ;[

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

July 31, 2012 @ 07:21 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

Losing my close family
Not being able to attempt my dreams
My mom losing her house
Vashtie dying.

:)

July 31, 2012 @ 07:22 PM
JACOB LACIDAR KOLA

Post: 3102

Join Date: May 2011

Location: Vashtie\'s Room

getting paralyzed, getting mutilated, losing limbs, insects, drowning (i can't swim), getting kidnapped, getting kidnapped and tortured, dirty places, drunk drivers, not meeting deadlines, developing an allergic reaction to seafood, things getting lost in the mail, airport losing my laggage, losing my scholarship... and i think that's most of it

what about not being loved...let me simp for you!! lol

:)

July 31, 2012 @ 07:26 PM
JohnvHarrison

Post: 2128

Join Date: Nov 2011

spiders. they scary as fuck


dafuq nigga i live wit spiders and i use to collect spiders and battle them with other people's spiders.


you must be poor as fuck nigga

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

July 31, 2012 @ 08:13 PM
FIDEL CASHFLOW

Post: 3276

Join Date: May 2009

Aids and having a kid when I'm not ready. Every time after doing it raw I get nervous and barely get any sleep. I should probably stop going raw, but that feeling...

this.... fucking killing me everytime

http://hypebeast.com/forums/apparel/217784 http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

July 31, 2012 @ 08:18 PM
TheSupremacy

Post: 33

Join Date: May 2012

Failure, having a hard time financially when I'm older, and being isolated by friends/family.

Please login first to reply.
Back To Top