HypeBeezy Troll Gang Vol. R.I.P. Ghost McFly & Revolver Ocelot

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 19:42
make sure you punk nikkas get atleast 10 posts in
Jul 26, 2012 @ 19:51
WHY DAFUQ AINT MY NAME ON THE LIST FAGGOTS?
http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265523 REP ME.
FREEDOMFLYER5000 UP IN DIS BITCH. FINNA TROLL DIS SHIT HARD TMINUS 8 DAYS WE IN HUR

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

REVS
Jul 26, 2012 @ 19:56
Stormfront member: AshyHonkie

http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265518

Rep me, Add me. 5 posts deep already. Lets goooo.

I prefer carcinogens to endorphins.

Jul 26, 2012 @ 20:04
Got 11 posts now I just need the reps.

http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265484

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jul 26, 2012 @ 20:13
These niggas have a thread for everthing

http://www.stormfront.org/forum/t896976/

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jul 26, 2012 @ 20:15
Username: whitesupremeacy http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265567
I'll rep.
Jul 26, 2012 @ 20:19
Lol

http://youtu.be/lXc92ZKx2YU



http://youtu.be/lqDL9WR1QT8

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 20:54
50 posts? nigga fuck thawt.
Jul 26, 2012 @ 20:59
50 posts? nigga fuck thawt.


Just go on a random post & 'rep' some random nigga with over 50 posts & he might rep you back. Yours won't count for a rep but He will still see you did it

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

REVS
Jul 26, 2012 @ 23:07
Originally posted by Inactive User
Username: whitesupremeacy http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265567
I'll rep.


Got 11 posts now I just need the reps.

http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265484


Gave rep to both of you. Rep me and Add me: AshyHonkie

I prefer carcinogens to endorphins.

Jul 26, 2012 @ 23:09
this threads pretty fucked up http://www.stormfront.org/forum/t902770/ 'myths of the third reich'

be careful what you pretend to be

Jul 27, 2012 @ 00:18
i just repped a bunch of randoms, hopefully i get some back and we can do this

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Inactive User

Jul 27, 2012 @ 02:41
50 posts? nigga fuck thawt.


you ignorant coon only one of us has to get 50 the rest just have to get 10 then the one with 50 can rep us
Jul 27, 2012 @ 03:10
Originally posted by Inactive User
50 posts? nigga fuck thawt.


you ignorant coon only one of us has to get 50 the rest just have to get 10 then the one with 50 can rep us


lol "ignorant coon" i see you DUB$

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Jul 27, 2012 @ 03:48
These niggas have a thread for everthing

http://www.stormfront.org/forum/t896976/


god damn man.......

its so funny cuz sometimes when im just chillin and a white person does somethin hella dumb, all i can think of is "fuckin white people" .....

but i think thats more towards white people like this. ugh people like them make it so hard to not be low key racist. lol i dont wanna be racist tho T____T

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Jul 27, 2012 @ 04:05
thread to official. funny no one thinking these crazy sf ppls will hunt down who ever in their area who troll them when they find this thread and make an example out of this. but keep it OG HB smokeyface . make history

Cmon get down with a real nigga wussup

Jul 27, 2012 @ 05:18
Originally posted by Inactive User
Username: whitesupremeacy http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265567
I'll rep.


Got 11 posts now I just need the reps.

http://www.stormfront.org/forum/member.php?u=265484


Gave rep to both of you. Rep me and Add me: AshyHonkie

Good looks, repped both of you guys as well.

Inactive User

Jul 27, 2012 @ 05:33
Originally posted by Inactive User
you ignorant coon only one of us has to get 50 the rest just have to get 10 then the one with 50 can rep us


lol "ignorant coon" i see you DUB$


yo bk you gotta be the one to hit 50 posts for us
Jul 27, 2012 @ 21:14
guys



http://img687.imageshack.us/img687/4120/2trol.jpg

they actually read my dumbass visitor messages lol
trolled too hard get banned

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Inactive User

Jul 27, 2012 @ 22:14
^lmao damn!! they catchin on. I see some SF members signed up to HB too.

Shitjustgotreal.jpg

Inactive User

Jul 27, 2012 @ 22:15
guys



http://img687.imageshack.us/img687/4120/2trol.jpg

they actually read my dumbass visitor messages lol
trolled too hard get banned



lmfao what visitor messages? and what sf members signed up lol
Jul 27, 2012 @ 22:38
This shit is crazy
Jul 28, 2012 @ 01:05
Originally posted by Inactive User
guys



http://img687.imageshack.us/img687/4120/2trol.jpg

they actually read my dumbass visitor messages lol
trolled too hard get banned



lmfao what visitor messages? and what sf members signed up lol


I said i had a wife and kids and that i was getting a divorce.. i also said i was a sex offender from when i was a camp counselor, so i wouldnt be able to see my kids (i just wanted to fit in wit the rednecks you see)

they thought it was too much

also i think it will take too long for us too infiltrate sf

this place seems even worse http://chimpout.com/ they openly use racial slurs too. But actually i might be done trolling these racist forums because it is just too hard to pretend to be racist and read all that hate

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Inactive User

Jul 28, 2012 @ 08:26
yo someone get rep, or 50 posts, so we can do this. by the way, for archival purposes

REVS
Jul 28, 2012 @ 14:20
EDIT: I got banned.


RIP - AshyHonkie.

I prefer carcinogens to endorphins.

Inactive User

Jul 28, 2012 @ 17:56
bk, damn i guess you took it too far hahahah

and ^^^ why?
Jul 28, 2012 @ 18:16
Damn.

I guess we lost

SF - 1
HB - 0


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Inactive User

Jul 28, 2012 @ 18:53
wtf they deleted my nike mag thread bitch ass niggas
Jul 28, 2012 @ 19:10
Because you keep on snitching.

After all you snitched on the homeboy Luka Magneezy

Stop snitching nikka

Nikka looking like Sammy the Bull

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Jul 28, 2012 @ 23:50
Originally posted by Inactive User
yo someone get rep, or 50 posts, so we can do this. by the way, for archival purposes




Srs tho an attractive black dude could prolly fuck the shit out of her
That mentality just begs to be reversed at some point


it's funny that she says that with such a huge jew shnozz hanging from her face

flickr.com/leavetownrightnow/

Please login first to reply.