HypeBeezy Troll Gang Vol. R.I.P. Ghost McFly & Revolver Ocelot

Aug 06, 2012 @ 03:37


shes in high school b

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Aug 06, 2012 @ 03:37


"I am habitually single."

(Invalid img)

Really, blood? Like we didn't already know that?

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Aug 06, 2012 @ 03:39
scott kelley "mjord" ernest you are lucky ghost isnt here or he would be posting pics of your mom taking sips out of a mug

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Aug 06, 2012 @ 03:40
lol, Most retarded insults ever.

you have 41 posts on a forum you dont even like. cmon fag, nice life. im not the type of person to flame someone over the internet spot on but
1: youre a fuckin hillbilly
2: making whites like me look bad
3: youre over 30 and you play minecraft.
4: scared of FL. (you best be idiot, i know blacks and latinos and even whites that would jump a fucker like you in an instant)
5: cmon b, you got chased out of FL. kinda repeating myself but after lookin at ya fb you lived in FL and you hate it...musta got robbed? fucking idiot i got robbed by a group of blacks and i dont stereotype.


You fuckheads went after our forum first.

Scared of Florida? I own a home there. You really are stupid. I lived there 14 years, and New Orleans as well and Flint, Michigan before that.

Please.. spare me your idiocy. You are probably from the suburbs.
Aug 06, 2012 @ 03:41


shes in high school b


She is in her mid 20s. lol
Aug 06, 2012 @ 03:42
Lol as if SF members are actually on here.

Inactive User

Aug 06, 2012 @ 03:43
HOW DID THIS WHITE FOO FIND HB ? IM A HAVE MY NIKKA BUDDY OMAR FIND YOU , FL GANQ STAND UP !

WE$T !
Aug 06, 2012 @ 03:43
lol, Most retarded insults ever.

you have 41 posts on a forum you dont even like. cmon fag, nice life. im not the type of person to flame someone over the internet spot on but
1: youre a fuckin hillbilly
2: making whites like me look bad
3: youre over 30 and you play minecraft.
4: scared of FL. (you best be idiot, i know blacks and latinos and even whites that would jump a fucker like you in an instant)
5: cmon b, you got chased out of FL. kinda repeating myself but after lookin at ya fb you lived in FL and you hate it...musta got robbed? fucking idiot i got robbed by a group of blacks and i dont stereotype.


You fuckheads went after our forum first.

Scared of Florida? I own a home there. You really are stupid. I lived there 14 years, and New Orleans as well and Flint, Michigan before that.

Please.. spare me your idiocy. You are probably from the suburbs.


Zamn Flint, MI? Yall niggas got hit hard. But come on b, either have a civil discussion or go back to stormfront. You're not gonna troll these niggas. Most of them don't even know what you're talking about. So what is it you came here to chat about?

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Aug 06, 2012 @ 03:43
Ayo look at all his friends in the comments that are female lmao.



.

Aug 06, 2012 @ 03:44
lol, Most retarded insults ever.

you have 41 posts on a forum you dont even like. cmon fag, nice life. im not the type of person to flame someone over the internet spot on but
1: youre a fuckin hillbilly
2: making whites like me look bad
3: youre over 30 and you play minecraft.
4: scared of FL. (you best be idiot, i know blacks and latinos and even whites that would jump a fucker like you in an instant)
5: cmon b, you got chased out of FL. kinda repeating myself but after lookin at ya fb you lived in FL and you hate it...musta got robbed? fucking idiot i got robbed by a group of blacks and i dont stereotype.


You fuckheads went after our forum first.

Scared of Florida? I own a home there. You really are stupid. I lived there 14 years, and New Orleans as well and Flint, Michigan before that.

Please.. spare me your idiocy. You are probably from the suburbs.

we went after it to troll, but youre butthurt as fuck. its one thing to post fashion in a KKK forum, but to post KKK in a fashion forum? fuck outta here fag.
you hate FL but you bought a home there...nice logic retard.

WOW you lived in new orleans as well and flint, michigan before that????

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Aug 06, 2012 @ 03:46
you have 41 posts on a forum you dont even like. cmon fag, nice life. im not the type of person to flame someone over the internet spot on but
1: youre a fuckin hillbilly
2: making whites like me look bad
3: youre over 30 and you play minecraft.
4: scared of FL. (you best be idiot, i know blacks and latinos and even whites that would jump a fucker like you in an instant)
5: cmon b, you got chased out of FL. kinda repeating myself but after lookin at ya fb you lived in FL and you hate it...musta got robbed? fucking idiot i got robbed by a group of blacks and i dont stereotype.


You fuckheads went after our forum first.

Scared of Florida? I own a home there. You really are stupid. I lived there 14 years, and New Orleans as well and Flint, Michigan before that.

Please.. spare me your idiocy. You are probably from the suburbs.


Zamn Flint, MI? Yall niggas got hit hard. But come on b, either have a civil discussion or go back to stormfront. You're not gonna troll these niggas. Most of them don't even know what you're talking about. So what is it you came here to chat about?


You guys tried to troll us first. BTW, I already stated I was going to leave peacefully, your buddies decided to make me stay.
Aug 06, 2012 @ 03:46


shes in high school b


She is in her mid 20s. lol

and still in HS, or no new school? k.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Aug 06, 2012 @ 03:46
You fuckheads went after our forum first.

Scared of Florida? I own a home there. You really are stupid. I lived there 14 years, and New Orleans as well and Flint, Michigan before that.

Please.. spare me your idiocy. You are probably from the suburbs.


Zamn Flint, MI? Yall niggas got hit hard. But come on b, either have a civil discussion or go back to stormfront. You're not gonna troll these niggas. Most of them don't even know what you're talking about. So what is it you came here to chat about?


You guys tried to troll us first. BTW, I already stated I was going to leave peacefully, your buddies decided to make me stay.

nah stay so we can ether you some more you racist fuck.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Aug 06, 2012 @ 03:46
Ayo look at all his friends in the comments that are female lmao.



Yes, we know you like kiddies.
Aug 06, 2012 @ 03:48
The thing is, you're not trolling. You're spreading pure unadulterated hate and lookin like a fool, just ignore this shit and leave.
Aug 06, 2012 @ 03:49
nah stay so we can ether you some more you racist fuck..


English, please.
Aug 06, 2012 @ 03:49
You fuckheads went after our forum first.

Scared of Florida? I own a home there. You really are stupid. I lived there 14 years, and New Orleans as well and Flint, Michigan before that.

Please.. spare me your idiocy. You are probably from the suburbs.


Zamn Flint, MI? Yall niggas got hit hard. But come on b, either have a civil discussion or go back to stormfront. You're not gonna troll these niggas. Most of them don't even know what you're talking about. So what is it you came here to chat about?


You guys tried to troll us first. BTW, I already stated I was going to leave peacefully, your buddies decided to make me stay.


Wait you tried to come on and fuck with these niggas looking the way you do? Come on blood. Be smarter. You got ethered plain and simple. What's your beef with other people that aren't pure and white though? I mean clearly just by looking at you I can tell you're certainly one of humanity's most aesthetically immaculate beings.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

Aug 06, 2012 @ 03:50
cmon mantra, even e leavy is steppin up for HB, the site he got his shit ethered on and was gonna "run into problems with his parole officer" from being here on hb. you racist fucks are no different. god damn who taught you these retarded KKK ways? its like you got dropped on the head as a baby. do something useful instead of being hateful towards blacks.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Aug 06, 2012 @ 03:50
The thing is, you're not trolling. You're spreading pure unadulterated hate and lookin like a fool, just ignore this shit and leave.


I'm looking like a fool? Your buddies failed at trolling a site. That's pretty foolish.
Aug 06, 2012 @ 03:52
cmon mantra, even e leavy is steppin up for HB, the site he got his shit ethered on and was gonna "run into problems with his parole officer" from being here on hb. you racist fucks are no different. god damn who taught you these retarded KKK ways? its like you got dropped on the head as a baby. do something useful instead of being hateful towards blacks.


You know nothing about me. I lived with black people when I was in New Orleans... at a squat in the Lower 9th Ward.
Aug 06, 2012 @ 03:52
nah stay so we can ether you some more you racist fuck..


English, please.

Yeah lemme translate:
You're a fag.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Aug 06, 2012 @ 03:52
does your mom know that your a white supremist?


What is a 'supremist'? That is not a word.
Aug 06, 2012 @ 03:53
nah stay so we can ether you some more you racist fuck..


English, please.

Yeah lemme translate:
You're a fag.


Yep, that was intelligent.
Aug 06, 2012 @ 03:54
The thing is, you're not trolling. You're spreading pure unadulterated hate and lookin like a fool, just ignore this shit and leave.


I'm looking like a fool? Your buddies failed at trolling a site. That's pretty foolish.


They didn't fail trolling if they got one of you suckas coming all the way here all butthurt and shit. Take the loss and move on, you are digging yourself a hole so deep.
Aug 06, 2012 @ 03:55
stfu cracker supremisist or whatever you know what i mean


Aug 06, 2012 @ 03:55
The thing is, you're not trolling. You're spreading pure unadulterated hate and lookin like a fool, just ignore this shit and leave.


I'm looking like a fool? Your buddies failed at trolling a site. That's pretty foolish.


They didn't fail trolling if they got one of you suckas coming all the way here all butthurt and shit. Take the loss and move on, you are digging yourself a hole so deep.


I came here for the lulz.

Inactive User

Aug 06, 2012 @ 03:56
Stormfront lost
Aug 06, 2012 @ 03:56
stfu cracker supremisist or whatever you know what i mean


E Leezy I know you tryna help and shit but come on now...
Aug 06, 2012 @ 03:57
cmon mantra, even e leavy is steppin up for HB, the site he got his shit ethered on and was gonna "run into problems with his parole officer" from being here on hb. you racist fucks are no different. god damn who taught you these retarded KKK ways? its like you got dropped on the head as a baby. do something useful instead of being hateful towards blacks.


You know nothing about me. I lived with black people when I was in New Orleans... at a squat in the Lower 9th Ward.

okay, does that change shit? fucking no. you hate non whites. im white and my circle of best friends has 2 blacks. step ya game up, you cant get socially accepted and youre scared of blacks so you cant deal with them. i see guns in your pics you never have/will use on anything besides dinner. i hope an anti-racism site sees this shit, or even a pro-black site or something. youre ignorant as fuck and you make whites like me look bad and im going to keep saying it because what you think of other people is fucking disgusting. oh and by the way good job keeping the subject away from you having no life and still playing minecraft even though youre 33-34ish.

im sure you "Came here for the lulz", which is why you have the time to post like fucking 10 videos and make 53 posts in a day "for the lulz".

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Aug 06, 2012 @ 03:58
@mantraworldwide if you do not paypal me $100 i will message tiffany bout ur actions

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Please login first to reply.