Everybody go on this dudes livestream n troll

Jan 07, 2013 @ 05:40

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 07, 2013 @ 05:44

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 07, 2013 @ 06:13
where yall at
Jan 07, 2013 @ 06:39
ya boy been sick.  


Hamilton Bari be on that Injured reserve list for a bit.

hansum is 4ever

Jan 07, 2013 @ 06:43
http://www.blogtv.com/people/420stoners

bootleg koston is back thought
Jan 07, 2013 @ 06:50
WTF happened to HB TASKFORCE?!
retired, for now atleast

(✿◠‿◠)

Jan 07, 2013 @ 06:50
dis bitch fighting with his mom lmaoooo

edit: i won dat stare contest
Jan 07, 2013 @ 10:45
went on a solo mision
ratchet girl was in dis

Jan 07, 2013 @ 10:56
damn son. LMAO

http://tinyurl.com/3dln5qa

Jan 08, 2013 @ 03:28
Lets get it going boys. 

HANSUM BOY IS HANSUM

Jan 08, 2013 @ 03:35
Second that.

I prefer carcinogens to endorphins.

Jan 08, 2013 @ 03:39

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 03:39
Edit: Andre beat me to it. I got you boys next time. 

http://www.blogtv.com/people/SimplyyGalen

Leggo

HANSUM BOY IS HANSUM

Jan 08, 2013 @ 03:46
Follow a hansum nigga on tumblr vvv
Jan 08, 2013 @ 03:56

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 05:10

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 05:37

HANSUM BOY IS HANSUM

Jan 08, 2013 @ 05:37
should be a hansum boyz job on fb page cuz we goin to work . just sayin

Cmon get down with a real nigga wussup

Jan 08, 2013 @ 05:40

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 05:58
AndreLutherPrince in dis

http://www.blogtv.com/people/420stoners

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 06:04
http://www.blogtv.com/people/danz22233
Jan 08, 2013 @ 06:06
Do Hansum Boyz ever lose? Naaaaaaaaaah
Jan 08, 2013 @ 06:09
I THOUGHT I TOLD YOU DAWG! HANSUM STAY WINING!

HANSUM BOY IS HANSUM

Jan 08, 2013 @ 06:12
id simp. damn. she fine

hansum is 4ever

Jan 08, 2013 @ 06:18
That was like the first link I posted tonight. Y'all niggas was talmbout, this bitch boring & shit.

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 06:21
What chu talking about? Me and Hashy was on dat money makin mission. We got oped and tits, we won. 

HANSUM BOY IS HANSUM

Jan 08, 2013 @ 06:22
What chu talking about? Me and Hashy was on dat money makin mission. We got oped and tits, we won. 
These other niggas. You the only niggas who had that vision

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 06:26
Lets keep it positive. But still y'all aint top Hansum Boy Private shows yet.smokeyface 
Plus Bootleg Koston's girlfriend fight with her mom. lmao

hansum is 4ever

Jan 08, 2013 @ 06:34
Lets keep it positive. But still y'all aint top Hansum Boy Private shows yet. 
Plus Bootleg Koston's girlfriend fight with her mom. lmao
It's gon be hard to top that, but as long as I'm still posting I'm gon try damn hard to top it

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jan 08, 2013 @ 06:34
Yeah we gotta do two man ops. More efficient forreal. Callin Ron as my wingman. 

HANSUM BOY IS HANSUM

Please login first to reply.