Everybody go on this dudes livestream n troll

Jul 23, 2012 @ 05:42
http://www.blogtv.com/people/Str8up_Menace

this nigga think he hard lol
Edit he took off guest.

she is nice
http://www.blogtv.com/people/babynugget

:)

Jul 23, 2012 @ 05:47
http://www.blogtv.com/people/jonskrymson


edit: he shut it down

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Jul 23, 2012 @ 05:49
Originally posted by Inactive User

that botch is uninterested as fuck

Edit: Nvm she down. Preachin bout her love of black people
Jul 23, 2012 @ 05:50
so whats da word dat bitch too nice
Jul 23, 2012 @ 05:52
too plain

-_-
she think the twitters real

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 23, 2012 @ 05:55
we could go in but id feel bad af. lol

:)

Jul 23, 2012 @ 06:09
this bitch is hb's baby sister

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jul 23, 2012 @ 06:11
she nice doe
Jul 23, 2012 @ 06:19
I told her my twitter was @SimpestWhiteKnight then 2 minutes later she was like hold on I'm searching these twitter names

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Jul 23, 2012 @ 06:20
I told her my twitter was @SimpestWhiteKnight then 2 minutes later she was like hold on I'm searching these twitter names


lets find another one with guest, lets go fam
Jul 23, 2012 @ 06:21
I told her my twitter was @SimpestWhiteKnight then 2 minutes later she was like hold on I'm searching these twitter names


lets find another one


Yeah she starting to get boring

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Jul 23, 2012 @ 06:24
I feel like she used to be about that life.
Now she keeps talking about god
Jul 23, 2012 @ 06:33
she find ou about us blushing

edit: this dude is down with guestsmokeyface
http://www.blogtv.com/people/musicphilsgood
Jul 23, 2012 @ 06:38
she is looking right now at the fourm

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Jul 23, 2012 @ 06:39
Ey she cute af but who ever simpin needs to stop
Jul 23, 2012 @ 07:01
This has to be an everyday thing. it is too funny

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Jul 23, 2012 @ 07:06
aye niggas i aint teddy.

:)

Jul 23, 2012 @ 07:09
Originally posted by Inactive User
aye niggas i aint teddy.


who are you doe?
Jul 23, 2012 @ 07:11
automade

:)

Jul 23, 2012 @ 07:13
Who is HBWEINDIS
Jul 23, 2012 @ 07:17
these nights gave her a roadmap

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Jul 23, 2012 @ 07:20
She is joining HB now thanks to everyone

edit: http://hypebeast.com/forums/off-topic/forum/topic/176689/

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM | Add me on Steam: AndreLutherKing

Jul 23, 2012 @ 07:22
give me my props niggas. i made this happen.

:)

Jul 23, 2012 @ 07:23
hb gang we did it

Black Panther member

Jul 23, 2012 @ 07:28
Jul 23, 2012 @ 07:31
Anyone recording? No flash on my iPadsmh
Jul 23, 2012 @ 07:34
@unemployed oh i see you

Inactive User

Jul 23, 2012 @ 07:35
hb we in this
Jul 23, 2012 @ 07:53
lets find someone else to join hbsmokeyface
Jul 23, 2012 @ 07:54
Anyone recording? No flash on my iPadsmh

blogtv ain't mfc tho
Please login first to reply.