Everybody go on this dudes livestream n troll

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 05:46
New link?
Jul 26, 2012 @ 05:50
We need to regroup and troll hard.

http://www.blogtv.com/people/Jannybear17
Jul 26, 2012 @ 05:52
http://www.blogtv.com/people/LilCrazed
Jul 26, 2012 @ 05:53
We need to regroup and troll hard.

http://www.blogtv.com/people/Jannybear17
Jul 26, 2012 @ 05:59
how do you take pics on this shit

print screen den paste onto paint

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 06:05
im scared niggas
http://www.blogtv.com/people/ROBTHEBIG
nvm shits weird as fcuk

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 06:12
http://www.blogtv.com/people/Dreswagger
Jul 26, 2012 @ 06:13
^^ That girl is too strict.

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 06:14
fucking lames on tonight
Jul 26, 2012 @ 06:15
Bitch kicked me out

All my friends are black but my wives are white

Jul 26, 2012 @ 06:20
Originally posted by Inactive User
http://www.blogtv.com/people/Dreswagger


hella thirst on this shit and she not even bad

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 06:21
edit: i give up no ones on tonight

Inactive User

Jul 26, 2012 @ 06:30
Shes back! We in dissmokeyface smokeyface
http://www.blogtv.com/people/drizzynatalie
Jul 26, 2012 @ 06:34


Jul 26, 2012 @ 06:41
Jul 26, 2012 @ 07:47
http://tinychat.com/jezebel420

yo not gonna lie asian bitch kinda sexy
Jul 26, 2012 @ 08:27
her




lol
Jul 26, 2012 @ 08:45
Originally posted by Inactive User
WE MADE IT HB!

https://www.instagram.com/aldrxn/

Jul 26, 2012 @ 08:45
*double post

https://www.instagram.com/aldrxn/

Jul 26, 2012 @ 20:23


FREE UNEMPLOYED


damn, missed out on that. #freeunemployeddoe.

Supreme FS & Proxy: thirdeyesupplyco.bigcartel.com

Jul 27, 2012 @ 02:11
her




lol


are you telling me i missed out on this shit???!! blinkyeyes

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jul 27, 2012 @ 02:27
her




lol


are you telling me i missed out on this shit???!! blinkyeyes

nah bitch didn't do shit in there

Inactive User

Jul 27, 2012 @ 02:27
her




lol


are you telling me i missed out on this shit???!! blinkyeyes

shit when we were on last night she was acting all innocent. she even changed from a low v neck to a football jeresy lol
Jul 27, 2012 @ 02:31
she back with that apple pickin, drake eye brow nigga
Jul 27, 2012 @ 02:48
dat ass

http://www.guyitsmathew.net/

Jul 27, 2012 @ 03:05
http://www.blogtv.com/people/ImTheSwag_
Jul 27, 2012 @ 03:17
http://www.blogtv.com/people/StudioBRadio old dude lol

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

Jul 27, 2012 @ 03:42

:)

Jul 27, 2012 @ 03:45
lmao dat old dude is fucken raging

Inactive User

Jul 27, 2012 @ 03:56
cute asian, simp cohost
http://www.blogtv.com/people/makeupbykimmy
Please login first to reply.
HYPECHAT 0