Three days in and you guys still aren’t talking about Michelle Jenneke?

Jul 22, 2012 @ 00:26
Y'all still stuck on Kate Upton's ass doe, or lack thereof.:|



youporn has ruined y'all.tongueface

www.DOUBLEDONUTS.com www.DOUBLEDONUTS.tumblr.com

Jul 22, 2012 @ 00:30
ya girl is the most sexy though
Jul 22, 2012 @ 00:32
lil cocky bitch, i dig it smokeyfacesmokeyface
Jul 22, 2012 @ 00:34
Damn she's hot as hell

.

Jul 22, 2012 @ 00:35

Inactive User

Jul 22, 2012 @ 00:38
lol that azn bitch to her right in red was catching up to her in the end...
but nah. all of them are too built like men yo. wouldnt consider
Jul 22, 2012 @ 00:44
lol that azn bitch to her right in red was catching up to her in the end...
but nah. all of them are too built like men yo. wouldnt consider


my nig you just gave yourself away right there. she's the right type of thick; you basically just said you're frail as fuck.

LOL @ those two nerd bitches behind her ice grillin' and shit hahahahaha.

www.DOUBLEDONUTS.com www.DOUBLEDONUTS.tumblr.com

Jul 22, 2012 @ 00:54
http://www.examiner.com/article/michelle-jenneke-invited-to-pose-nude-for-charity-after-sexy-dancing-video
smokeyface

I want to see the world burn

Jul 22, 2012 @ 01:00
Originally posted by Inactive User
http://www.examiner.com/article/michelle-jenneke-invited-to-pose-nude-for-charity-after-sexy-dancing-video
smokeyface

Got our hopes up, doubt she will do it.
Jul 22, 2012 @ 01:13
If she is competing I might have to start watching women's sports

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

Jul 22, 2012 @ 01:29
smokeyface

http://www.guyitsmathew.net/

Jul 22, 2012 @ 01:47
she even got a cute ass ribon smokeyface

Ig@rickrossowens

Jul 22, 2012 @ 01:59
All I want to do is cum inside her.

I prefer carcinogens to endorphins.

Jul 22, 2012 @ 02:25
Shes hella cute and won the race... And Dat ass at the end smokeyfacesmokeyfacesmokeyface

"leather jackets and bape shark hoodies, its a struggle but we make it work"

Jul 22, 2012 @ 02:44
Originally posted by Inactive User
lol that azn bitch to her right in red was catching up to her in the end...
but nah. all of them are too built like men yo. wouldnt consider


my nig you just gave yourself away right there. she's the right type of thick; you basically just said you're frail as fuck.

LOL @ those two nerd bitches behind her ice grillin' and shit hahahahaha.


dead @ right type of thick

Inactive User

Jul 22, 2012 @ 02:49
i wish i was the girl behind her
Jul 22, 2012 @ 02:58
damn i watch the video !!! dat ass nigga
Jul 22, 2012 @ 03:23
lol that azn bitch to her right in red was catching up to her in the end...
but nah. all of them are too built like men yo. wouldnt consider


Dat frail lifestyle might not make it son... If Michelle Jenneke is too 'built' for you, I suggest you might be more at home with a 13 year old Thai ladyboy
Jul 22, 2012 @ 03:27
Jul 22, 2012 @ 03:35
Athletic broads.
smokeyface
Jul 22, 2012 @ 03:38
More bitches need to get it into their thick heads that THIS is what a clean diet, regular cardio and a light weights workout gets you...
Jul 22, 2012 @ 03:51
Originally posted by Inactive User
Y'all still stuck on Kate Upton's ass doe, or lack thereof.:|



youporn has ruined y'all.tongueface


damn. I love a track girl with an ass son. And she reps my event? smokeyface
Jul 22, 2012 @ 03:55
Antonija Misura doe, Croatian athlete
Jul 22, 2012 @ 03:57
Dang u guys need to think outside the box really when ur looking to cop a feel. You guys need to quit watching porn. Like i said in the asian females thread, u can find really thick asians lol. think about it type in asian legs in track and field. u get a asian wit some nice thighs.
Jul 22, 2012 @ 03:57
Damn we need an official "Women of the Olympics" thread fam smokeyface
Jul 22, 2012 @ 03:58


http://www.youtube.com/watch?v=dflQyuGBAXA
Jul 22, 2012 @ 04:01
Antonija Misura doe, Croatian athlete


Is she a track athlete? or like Tennis of something?
Jul 22, 2012 @ 04:02
^ Bball smokeyface
Jul 22, 2012 @ 04:05
^ Bball smokeyface


damn forreal? i gotta Google this chick
Jul 22, 2012 @ 04:06
Antonija Misura doe, Croatian athlete


Is she a track athlete? or like Tennis of something?

Basketball im pretty sure.
Please login first to reply.
HYPECHAT 0