Facebook thirst and whiteknights

Jul 28, 2012 @ 00:33
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhOR944Ma780fx2G0x

Thats that shit I don't like^

Snap: (ctslang_um) IG: (og3_bt)

Jul 28, 2012 @ 00:38
Originally posted by Inactive User
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhOR944Ma780fx2G0x

Thats that shit I don't like^


:)

Jul 28, 2012 @ 00:48
^ lol @ no just stand there

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jul 28, 2012 @ 01:20
Originally posted by Inactive User
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhOR944Ma780fx2G0x

Thats that shit I don't like^

hope thats a troll
Jul 28, 2012 @ 01:26
Originally posted by Inactive User
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhOR944Ma780fx2G0x

Thats that shit I don't like^

hope thats a troll

def a troll.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Jul 28, 2012 @ 08:50


Jul 28, 2012 @ 09:09
LMAO ROFLCOPTER
Jul 28, 2012 @ 14:05
LOOOL
Jul 28, 2012 @ 16:28
LOL that last one can't be real. and LOL at his info.

#pedogangweindis

Jul 28, 2012 @ 16:40
Lolwtf

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

Jul 28, 2012 @ 16:45

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jul 28, 2012 @ 16:54
Jul 29, 2012 @ 08:37
Jul 29, 2012 @ 08:44
lmao bryce caught the willow smith disease.

:)

Jul 29, 2012 @ 10:52
Jul 29, 2012 @ 10:59

How is that simping you dumb mothafucker

"The wings don't make you fly and the crown don't make you king"

Jul 29, 2012 @ 14:33


That public friendzoning
Jul 29, 2012 @ 16:02


That public friendzoning


fuck hoes like that, b

bet her pussy stank nyway


He's cute? I bet he ain't #Hansum

Jul 29, 2012 @ 16:46


That public friendzoning

see i feel sorry for bruh, real talk if you gonna do something like that for a female then at least be in a relationship with her.

:)

Jul 29, 2012 @ 16:50
Jul 29, 2012 @ 16:56
Jul 29, 2012 @ 17:03


That public friendzoning


lmfao damn!!!! that dude got that bitch in his default too???? lord have mercy
Jul 29, 2012 @ 18:37


That public friendzoning

Unbelievable .
Jul 29, 2012 @ 19:09

Definitely a troll. 9 year olds barely understand sex all that well (especially girls, cause boys look at porn) so I doubt a 9 year old would know what giving head is and hop into some fat 18 year old guys car who she met at the park.

( ͡° ͜ʖ ͡°) Florida State Seminole

Jul 29, 2012 @ 19:14

"DAM snow cone, what were you for Halloween, a bitch!?"

Jul 29, 2012 @ 19:24

"DAM snow cone, what were you for Halloween, a bitch!?"

Jul 29, 2012 @ 20:22

Definitely a troll. 9 year olds barely understand sex all that well (especially girls, cause boys look at porn) so I doubt a 9 year old would know what giving head is and hop into some fat 18 year old guys car who she met at the park.


if this is a troll, my boy did well.
if this isn't a troll, my boy might wanna re eval life.
Jul 30, 2012 @ 00:33
Originally posted by Inactive User


That public friendzoning

Unbelievable .

Smh...

"I keep myself so lifted I'm accustom to new heights."

Jul 30, 2012 @ 01:42
thread of the year I'm CRYING over here lmaoooooooooooooooo

All I do is smoke weed, blow lines, and listen to MF DOOM. And rap. http://www.facebook.com/SpacemanNYC

Jul 30, 2012 @ 02:25

lol thats a Troll who hacked some kid's account to ruin his life. I remember seeing that posted on 4Chan a few times. pretty sure there are more screenshots of that particular hack smokeyface

|||||||||||||||||||||||||||||||||||| http://soundcloud.com/izuna ||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Please login first to reply.