Facebook thirst and whiteknights

Mar 28, 2013 @ 09:38
LMFAO this is too much... yall nxggas are tooooo much
Mar 28, 2013 @ 09:48
Originally posted by Inactive User
LMFAO this is too much... yall nxggas are tooooo much
What you been up to Brandun?

http://soundcloud.com/anonymousnigger

Mar 28, 2013 @ 11:02
Originally posted by Inactive User
LMFAO this is too much... yall nxggas are tooooo much
deshay coming out of hiding finally
Mar 28, 2013 @ 16:58
Mar 28, 2013 @ 19:57
^
lmfao that nigga is real as fuck

IG:From0twohero

Apr 10, 2013 @ 04:26
Dont ever let this die

Twitter: @KiddCoast

Apr 16, 2013 @ 07:32
Sometimes you gotta be 3HUNNA wit a bitch

Twitter: @KiddCoast

May 15, 2013 @ 15:42
May 15, 2013 @ 19:06
Will the frail thirst life make it? you be the judge.
Is that camjan?!

Twitter: @KiddCoast

May 15, 2013 @ 21:55
damn i totally forgot about this thread
oh well this thread deserve to be alive again

IG:From0twohero

May 15, 2013 @ 23:13
Will the frail thirst life make it? you be the judge.
Is that camjan?!
so frail he got a 6pack on his chest

•••

May 16, 2013 @ 02:58
Is that camjan?!
so frail he got a 6pack on his chest
dat skinnychestpack
May 16, 2013 @ 07:01
May 16, 2013 @ 08:02
this thread is pure gold.
May 16, 2013 @ 22:16

•••

May 16, 2013 @ 23:28
May 17, 2013 @ 03:15
^
wow nigga doing the most like if it was hes bitch

IG:From0twohero

May 18, 2013 @ 20:01
May 18, 2013 @ 20:41
god i love the internet

•••

May 23, 2013 @ 06:26
Basic bitches...honestly, if a girl puts up a picture with her boobs and/or ass popping out...she's looking for attention. Classy, cool, smart, interesting girls don't do this...this whole thread is just filled with basic bitches and basic dudes. Hilarious though.
May 25, 2013 @ 03:29
Source: The Coli 

deaded @ inb4 faiz 
why didn't she block him? must like the attention.
and this dude faiz is either trolling or on suicide watch. 




May 25, 2013 @ 04:30
epic the fact you zoomed in hes face

IG:From0twohero

May 27, 2013 @ 03:20
https://twitter.com/josettegeex3 this bitch is blowing up my feed with how she wants someone to talk to her but no one wants to

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

Jun 02, 2013 @ 09:21

Fibrelight - says he has box logo.... reveals he wasn't strong enough to control its power

Jun 02, 2013 @ 16:06
Originally posted by Inactive User
look like the type to have you end up in an unsolved mystery case
He might be in the next colgate commercial.

The fuck you looking at....

Jun 02, 2013 @ 17:10
Originally posted by Inactive User
look like the type to have you end up in an unsolved mystery case
He might be in the next colgate commercial.
I guess, my genital just got hard. Lol.
Jun 03, 2013 @ 19:16

IG:From0twohero

Jun 03, 2013 @ 19:29
Basic bitches...honestly, if a girl puts up a picture with her boobs and/or ass popping out...she's looking for attention. Classy, cool, smart, interesting girls don't do this...this whole thread is just filled with basic bitches and basic dudes. Hilarious though.
you sir meant to say dumb bitches, and thirsty dudes

unless the bitch is a known model, than the pics make sense, the thirst is shameful
Jun 04, 2013 @ 01:40
Jun 06, 2013 @ 05:00


I dunno i think this one was better if you know the guy and imagined him say "Lucky tree heh heh". still a little funny none the less


http://yungcrunchy.tumblr.com/

Please login first to reply.