bitch beezy vs soft bitch drake round 2

July 01, 2012 @ 07:29:49 AM
Post: 343
Join Date: Jun 2011
Chris bitch brown's diss track http://goodvibesd.com/?p=11013
shit is fucking terrible.
July 01, 2012 @ 07:40:45 AM
Post: 1772
Join Date: Mar 2011
Location: Sauga
Lmao publicity stunt
July 01, 2012 @ 07:45:42 AM
Post: 212
Join Date: Apr 2009
Location: Seattle
The Wayne laugh was clowning tho. Haha I laughed. Still, he's a bitchmade
July 01, 2012 @ 07:57:16 AM
Post: 1420
Join Date: May 2011
Location: X3$X X3$X
lol ya mad, chris brown ripped this shit smokeyface
Please login first to reply.
x