FLASH SALE - 25% OFF - USE CODE: FLASH25 (25 HOURS ONLY)
July 8, 2012 @ 10:11 PM
keety

Post: 266

Join Date: Jun 2012

I'm not saying its bad, just over hyped...the main point being despite all the strain craze, you can have the best strain and still fuck it up by not growing it right and drying it properly(manicuring it). You can have a mediocre strain and grow it right and give it the right love and care...it'd still be a good smoke.
July 8, 2012 @ 10:12 PM
cheese

Post: 378

Join Date: Mar 2012

Location: Bay Area

niggas getting worked up.

http://hypebeast.com/forums/apparel/174041/

July 8, 2012 @ 11:30 PM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

Where are you from?

Blue Dream, ain't that great...its good but what really matter despite the strain, is how well its grown and taken care of.

Fuck all the strain hype, og kush or any blue dream....ain't shit if you don't grow it right.

Chances are if you're not in a medical stare....you have a rather high chance of someone just throwing a name it.
im in the bay area and here blue dream and lambs breath cost the most at per gram price

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

July 10, 2012 @ 07:35 PM
the president

Post: 168

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

nice try, cops

July 22, 2012 @ 10:29 AM
inaninstant

Post: 179

Join Date: Aug 2010

Location: :(

Do many of you take drugs other than weed like mdma, coke, ampthetamines, k, ice and stuff monthly or even weekly?
July 22, 2012 @ 02:51 PM
REVS

moderator

Post: 3598

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Quarter a week - 65 - Bay Area


Q a Night
50-60


Bay Area? can get 7.5 g for 45 but its not as good.


The fuck is this shit? Here it's 20 a g, 60 and eighth, and a quarter is 100....

I prefer carcinogens to endorphins.

July 22, 2012 @ 03:55 PM
nycxeric

Post: 404

Join Date: Dec 2011

Location: NEW YORK

^^lol i know tht feel bruh....east coast get no love wit the bud
Do many of you take drugs other than weed like mdma, coke, ampthetamines, k, ice and stuff monthly or even weekly?

amphetamines are gay bruh, them shits have u lookin like a zombie and shit...i know a K head and its not much better

unfortunately on the east coast, we dont get tht strong herb....so sometimes u just need a lil extra boost, feel me?
July 22, 2012 @ 04:56 PM
mcvannjr

Post: 79

Join Date: Mar 2012

Location: Liverpool


http://www.jackmcvann.net

September 18, 2012 @ 11:02 PM
Belak

Post: 1042

Join Date: Mar 2011

Friend ended up snorting some shit from a nasal spray bottle at a concert last night and had no idea what it was, any ideas on what it could have been?
September 18, 2012 @ 11:09 PM
REVS

moderator

Post: 3598

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Friend ended up snorting some shit from a nasal spray bottle at a concert last night and had no idea what it was, any ideas on what it could have been?


Coke? Mixture with Fentanyl? What were his symptoms.

I prefer carcinogens to endorphins.

September 18, 2012 @ 11:30 PM
Belak

Post: 1042

Join Date: Mar 2011

He just felt really fucking good and his nose itched the next day.
September 18, 2012 @ 11:41 PM
joewitless

Post: 4

Join Date: Aug 2012

Just to be clear. What's a ''quarter'' ? I'm from Holland so I'm wondering how much the price differs from where you guys live.
September 19, 2012 @ 12:17 AM
JohnvHarrison

Post: 2103

Join Date: Nov 2011

Just to be clear. What's a ''quarter'' ? I'm from Holland so I'm wondering how much the price differs from where you guys live.


a quarter of an ounce. nothing to do with price.

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

September 19, 2012 @ 12:23 AM
omfgruben

Post: 804

Join Date: May 2012

Location: Bay Area....

................snnne
mssnnsnsam

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

September 19, 2012 @ 12:38 AM
99%Shit

Post: 3431

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

I used to grab hqs for 25-30 every week/twice a week. Haven't bought nugs in a minute though, I just can't socialise when I'm high, so I've been sticking with beer. Been blowing ~$50/week on different beers, but that's 3-4 nights of social drinking out of that though.

narsha.narsha.narsha

September 19, 2012 @ 12:50 AM
truuuchainz

Post: 610

Join Date: Jul 2012

east coast sucks for bud. any dealer will throw a random ass name just to try to sell their shit to you. bullshit you with something like, yeah man this shits better than the last, or put some medical strain name on it. even tho I'm from NJ, you'll never see me pay over 50 for a 8th, or 100 for a quarter. Theres no such thing as buying buying dank or fire on the east-coast, cuz dealers dont really price it on quality over here they just price it on weight. Everything is really the same price, you just need to have a good dealer that has constant good batches and good prices.
September 19, 2012 @ 01:30 AM
99%Shit

Post: 3431

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

east coast sucks for bud. any dealer will throw a random ass name just to try to sell their shit to you. bullshit you with something like, yeah man this shits better than the last, or put some medical strain name on it. even tho I'm from NJ, you'll never see me pay over 50 for a 8th, or 100 for a quarter. Theres no such thing as buying buying dank or fire on the east-coast, cuz dealers dont really price it on quality over here they just price it on weight. Everything is really the same price, you just need to have a good dealer that has constant good batches and good prices.


I'd sure as hell hope you'd never pay that much, those prices are absurd. Point for point is the MOST anyone should ever charge for high grades.

narsha.narsha.narsha

September 19, 2012 @ 01:37 AM
truuuchainz

Post: 610

Join Date: Jul 2012

east coast sucks for bud. any dealer will throw a random ass name just to try to sell their shit to you. bullshit you with something like, yeah man this shits better than the last, or put some medical strain name on it. even tho I'm from NJ, you'll never see me pay over 50 for a 8th, or 100 for a quarter. Theres no such thing as buying buying dank or fire on the east-coast, cuz dealers dont really price it on quality over here they just price it on weight. Everything is really the same price, you just need to have a good dealer that has constant good batches and good prices.


I'd sure as hell hope you'd never pay that much, those prices are absurd. Point for point is the MOST anyone should ever charge for high grades.


8ths can run you 50-60. it just really depends on who you know. but that ain't chit, I was overseas in Japan for a week on vacation and bud is hard as fuck to find there. after about 3 days of talking to people, me and a couple friends came across a dude who was selling but it was at $55/g..lol. the japanese got that struggle thou.
September 19, 2012 @ 02:44 AM
99%Shit

Post: 3431

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

I've never seen a half-quad go for that much, but then again, this is Canada.

$55/g, oof. cost a hunnit to roll a backwoods.

narsha.narsha.narsha

September 19, 2012 @ 11:33 AM
bsum

Post: 48

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

I get OG Kush for 2700$ a pound
don't smoke though, coke for the party, or beans if it's just me and wifey.
September 19, 2012 @ 04:51 PM
beenyce

Post: 575

Join Date: Oct 2009

Location: Connecticut

I can get a gram of molly for $50
crystals too not that powder shit
September 19, 2012 @ 11:17 PM
joewitless

Post: 4

Join Date: Aug 2012

Luckily, a gram of some regular kush here costs about $10. Hehe.
September 19, 2012 @ 11:57 PM
REVS

moderator

Post: 3598

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

east coast sucks for bud. any dealer will throw a random ass name just to try to sell their shit to you. bullshit you with something like, yeah man this shits better than the last, or put some medical strain name on it. even tho I'm from NJ, you'll never see me pay over 50 for a 8th, or 100 for a quarter. Theres no such thing as buying buying dank or fire on the east-coast, cuz dealers dont really price it on quality over here they just price it on weight. Everything is really the same price, you just need to have a good dealer that has constant good batches and good prices.


I'd sure as hell hope you'd never pay that much, those prices are absurd. Point for point is the MOST anyone should ever charge for high grades.


20 a g
60 an 8th

Welcome to the east coast.

I prefer carcinogens to endorphins.

September 20, 2012 @ 01:55 AM
99%Shit

Post: 3431

Join Date: Oct 2009

Location: Ontario

I'd sure as hell hope you'd never pay that much, those prices are absurd. Point for point is the MOST anyone should ever charge for high grades.


20 a g
60 an 8th

Welcome to the east coast.


Sometimes I really feel for you, my American brothers. We can get zips of mid/highs for 200-240 here.

narsha.narsha.narsha

September 20, 2012 @ 02:10 AM
REVS

moderator

Post: 3598

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

I'd sure as hell hope you'd never pay that much, those prices are absurd. Point for point is the MOST anyone should ever charge for high grades.


20 a g
60 an 8th

Welcome to the east coast.


Sometimes I really feel for you, my American brothers. We can get zips of mid/highs for 200-240 here.


Goddamn see I like see shit like that on this, and how dudes are in the Bay area getting 8ths for like 30 and I'm like...how the fuck do have to end up paying so much for it. It's bull shit.

I prefer carcinogens to endorphins.

September 20, 2012 @ 02:15 AM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

I'd sure as hell hope you'd never pay that much, those prices are absurd. Point for point is the MOST anyone should ever charge for high grades.


20 a g
60 an 8th

Welcome to the east coast.


Sometimes I really feel for you, my American brothers. We can get zips of mid/highs for 200-240 here.


Goddamn see I like see shit like that on this, and how dudes are in the Bay area getting 8ths for like 30 and I'm like...how the fuck do have to end up paying so much for it. It's bull shit.

got a ounce of some tru OG for 300 here in Cali shit is fire, i can get an eight 4 grams for 25-35 of some alrite kush thoug

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

September 20, 2012 @ 11:08 AM
goblin

Post: 101

Join Date: Jun 2011



friday is highday like everyday
September 22, 2012 @ 10:45 PM
Richboy 100 million

Post: 730

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...



friday is highday like everyday

looks like kush

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

September 22, 2012 @ 10:52 PM
kr00kd

Post: 1918

Join Date: May 2011

Location: beach

Looks like SSH to me

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/

September 22, 2012 @ 10:55 PM
kr00kd

Post: 1918

Join Date: May 2011

Location: beach

Grow them or find them

Or do acid, its better

http://hypebeast.com/forums/apparel/166901/


Please login first to reply.
Back To Top