Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
June 22, 2012 @ 06:43 AM
JKR

Post: 313

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

PK=PenisKing


lmao stupid fucking faggot. not even me. when I become mod i'm perma-ip banning you

I had faith in you PK, you were a one of a few members we were talking becoming a MOD but do to some circumstances, that won't be possible. No hate though. So stop PMing my boi apache about it.


the only thing that saves you in that pic is that cross on your neck.

even dat cross cant save his faggot ass
June 22, 2012 @ 06:54 AM
MVRCUS

Post: 570

Join Date: May 2011

Location: Colorado

m-achoo will suck your dick for $4.25, 12nip loves naked boys and pedicures, pantic got fucked in the mouth by shane diesel, some others i forgot... all of you can suck chris bosh's sweaty nuts nugga


June 22, 2012 @ 06:58 AM
falcon0

Post: 225

Join Date: May 2012

This will be one of those legendary threads. But really though, people gettin so salty.

And PK you got some stones to rock that pink scarf. Respect.
June 22, 2012 @ 07:14 AM
Specification

Post: 954

Join Date: Nov 2011

Location: California

apache is the lamest mod we have right now. Lamest mod ever? Dunno haven't been around long enough to say.
June 22, 2012 @ 07:28 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

Nigga lets talk about why half yall niggas don't have a avi my niggas. Go to google and pick up a pic of you favorite rapper, favorite bitch or something. im tired of seeing gray niggas, making me depressed and shit. if you need i got some Va$htie pics for yall niggas avi's, since yall know she the baddest ever.


I don't know how to put an avi. Same with postin pics ;(
June 22, 2012 @ 07:32 AM
falcon0

Post: 225

Join Date: May 2012

Nigga lets talk about why half yall niggas don't have a avi my niggas. Go to google and pick up a pic of you favorite rapper, favorite bitch or something. im tired of seeing gray niggas, making me depressed and shit. if you need i got some Va$htie pics for yall niggas avi's, since yall know she the baddest ever.


I don't know how to put an avi. Same with postin pics ;(


Account settings top right corner
Avatar tab on the bottom left.

Have you never been on a forum before bro?
June 22, 2012 @ 07:40 AM
EYETOGRAPHY

Post: 536

Join Date: Jun 2009

Location: Psycho City

June 22, 2012 @ 07:41 AM
Jollibee.

Post: 2176

Join Date: Apr 2012

Nigga lets talk about why half yall niggas don't have a avi my niggas. Go to google and pick up a pic of you favorite rapper, favorite bitch or something. im tired of seeing gray niggas, making me depressed and shit. if you need i got some Va$htie pics for yall niggas avi's, since yall know she the baddest ever.


I don't know how to put an avi. Same with postin pics ;(


Account settings top right corner
Avatar tab on the bottom left.

Have you never been on a forum before bro?


I just never bothered to do all those other stuff cause i got so little time nahmean?
June 22, 2012 @ 07:46 AM
BuddyOmar

Post: 2921

Join Date: Jun 2011

Location: #OYYOYVille



LMFAO yo PK is my nigga but Eye just caught a body with this one. PK my nigga hate that it had to be him.

http://www.youtube.com/user/TheBuddyOmar?feature=mhee |||||||||||||| Twitter: https://twitter.com/#!/buddy_omar

June 22, 2012 @ 07:51 AM

Inactive

the reason why i dont find the PK shit funny is cuz that's not really PK. lets get some real exposures going yo
June 22, 2012 @ 07:59 AM
EYETOGRAPHY

Post: 536

Join Date: Jun 2009

Location: Psycho City

the reason why i dont find the PK shit funny is cuz that's not really PK.


prove it
June 22, 2012 @ 08:03 AM
JKR

Post: 313

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

the reason why i dont find the PK shit funny is cuz that's not really PK. lets get some real exposures going yo

thats really him doe
June 22, 2012 @ 08:07 AM
Trollinator

Post: 5030

Join Date: Jun 2010

Location: Location

the reason why i dont find the PK shit funny is cuz that's not really PK. lets get some real exposures going yo

thats really him doe

Yes because I choose to believe.

I want to see the world burn

June 22, 2012 @ 08:47 AM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9631

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

oh god this is happening.

Forum Administrator • @DREWKKAKE

June 22, 2012 @ 08:48 AM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9631

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

this will be like the new shoutbox

Forum Administrator • @DREWKKAKE

June 22, 2012 @ 09:05 AM
Trollinator

Post: 5030

Join Date: Jun 2010

Location: Location

oh god this is happening.

the members have spoken. lol

I want to see the world burn

June 22, 2012 @ 09:12 AM
scarlem

Post: 376

Join Date: Aug 2008

Location: toronto/seoul

m-achoo will suck your dick for $4.25, 12nip loves naked boys and pedicures, pantic got fucked in the mouth by shane diesel, some others i forgot... all of you can suck chris bosh's sweaty nuts nugga





#sussnigga
June 22, 2012 @ 09:16 AM
datniqqararthur

Post: 292

Join Date: Dec 2011

Location: Elwood City

LOL damn

Life was simple til we moved to tha hood.

June 22, 2012 @ 09:23 AM
christopher.

Post: 1464

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

yo someone pull up that shitty diamond tank fit pic
June 22, 2012 @ 09:39 AM
datniqqararthur

Post: 292

Join Date: Dec 2011

Location: Elwood City


Life was simple til we moved to tha hood.

June 22, 2012 @ 09:46 AM
christopher.

Post: 1464

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

lmao look at his face. He looks proud as fuck, and actually thought he had a legitimate fit. What were you thinking cutting up that tee, b?
June 22, 2012 @ 10:20 AM
AG23

Post: 206

Join Date: Jul 2010

Im gonna pull out some ancient hating ass nigga shit. DandyDan (god rest his soul) was amongst the biggest fuck boys on hb. Beside raylo whos still here of course.
June 22, 2012 @ 11:58 AM
Virunga

Post: 1315

Join Date: Jul 2008

Location: GBR IRL


Dear Virunga, You have received an infraction at Hypebeast Forums. Reason: Insulted Other Member(s)

June 22, 2012 @ 11:59 AM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass


Look at this hatin ass bitch right here. Gay ass white boy catchin feelins cause da Heat bootyraped his favorite team Boland style. Nigga I'll slap you wit a bag of rocks if you come at me like that again. I don't care if you a mod you still inferior to me and I will not tolerate insubordination pussy.

And if I ever see you in da streets I'm smackin da shit out you b
June 22, 2012 @ 12:02 PM
Virunga

Post: 1315

Join Date: Jul 2008

Location: GBR IRL

A Mexican man walks into a bar.

Suddenly one of the white guys walks up to the Mexican guy and says...

"Hey you! Colored men aren't allowed, much less welcome here!"

Then, the Mexican guy turns around and says to the white guy...

"Hey pendejo... When I was born, I was brown!"

"When I grew up, I was brown!"

"When I am sick, I'm brown!"

"When I'm in the sun, I'm brown!"

"When I'm in the cold, I'm brown!"

"And when I die, I'll still be brown!"

"But on the other hand you, pendejo, when you were born, you were pink!"

"When you grew up, you were white!"

"When you're sick, you turn yellow or even green!"

"When you're in the sun, you turn red!"

"When you're in the cold, you turn blue!"

"And when you die, you'll turn purple!"

"And you have the nerve and the balls to call me a "colored man!?" Ha ha!"

Dear Virunga, You have received an infraction at Hypebeast Forums. Reason: Insulted Other Member(s)

June 22, 2012 @ 12:04 PM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

^Fuck da white man cool
June 22, 2012 @ 01:34 PM
No Fuxx Given

Post: 602

Join Date: Nov 2011

Location: Canada


Look at this hatin ass bitch right here. Gay ass white boy catchin feelins cause da Heat bootyraped his favorite team Boland style. Nigga I'll slap you wit a bag of rocks if you come at me like that again. I don't care if you a mod you still inferior to me and I will not tolerate insubordination pussy.

And if I ever see you in da streets I'm smackin da shit out you b


Oh lawwddd

Fly on little wing

June 22, 2012 @ 01:51 PM
$$$$$

Post: 1776

Join Date: May 2011

Location: NY

Apache is a lame ass kid who caught feelings cause i asked how he became mod. He prolly gets bullied in school and thinks he has power over the internet so he abuses it. Fuckin corny ass nigga.
June 22, 2012 @ 01:59 PM
The Noise

Post: 352

Join Date: Mar 2009

Location: Virginia Beach, VA


millions

June 22, 2012 @ 04:34 PM
lol

Post: 1328

Join Date: Jul 2008

Location: CALI

apache is gay as fuck, how that nikka become a mod anyway

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo


Please login first to reply.
Back To Top