Worst Way To End It Vol. Breakups

June 17, 2012 @ 23:33:46
i was talking to my my friend on the phone and he says to me"i think i wanna break up with my gf. Bet I won't do it right now?" I say"nah, you won't." He then calls her up while i'm still on the line, and breaks up with her on the phone while i'm there with my phone on mute. She sounded awkward as fuck when he did it.
June 18, 2012 @ 05:37:40
Worst way I've broken up with a girl is by telling her straight up that I dont find her attractive anymore and that she was annoying af. I tried doing the we are in different places and our relationship isnt what it used to be but shouldnt would leave it at that. Kinda felt bad but it worked for out in the end.
June 18, 2012 @ 05:50:27
Tell her you loved her, blah blah and that she wasn't what you invisioned. Really mess with her head. Also tell her you need someone that's better for you. Just emotionally crush her. Help the world by adding to the already massive bank of.emotionally retarded or fucked up women. Swog.
June 18, 2012 @ 06:05:02
Tell her you loved her, blah blah and that she wasn't what you invisioned. Really mess with her head. Also tell her you need someone that's better for you. Just emotionally crush her. Help the world by adding to the already massive bank of.emotionally retarded or fucked up women. Swog.
damn, you've thought about this before, huh?
June 18, 2012 @ 22:37:46
i once told this chick i would get back with her if she gave me some dome, she gave me some fire cap i got back with her and after a couple of minutes later i told her i didn't wan't to be in a relationship cold blooded regret doing her like that tho probably why i've had some crappy relationships karma is a bitch.

Mista No Slack N My Mack

June 18, 2012 @ 23:26:34
damn i nearly got a boner reading your stories Gilly Suits lol


This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 19, 2012 @ 01:05:43
So i bought this prostitute and i told her to give me the gf expirience and i was fucking her in a akward position and she broke her spine and started foaming up so when she died i broke it up and continued to produce chocolate on her chest


Been there, Done that. Would go back

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 19, 2012 @ 01:43:42
some of these are bad but honestly the worst breakups are when you try to be nice and shit. better to just blow it up by doin some crazy shit
June 19, 2012 @ 01:59:35
some of these are bad but honestly the worst breakups are when you try to be nice and shit. better to just blow it up by doin some crazy shit


Why not let the bitch blow you and when she goes for the kiss be like im outs i dont like dick taste
June 19, 2012 @ 01:59:36
one of my most was that i wanted to get it with this girl. she gave me a bj for a good hour. good stuff and then after i came in her mouth and she swallowed.I pretty much abandoned her ass (she had no ass though :/ ) and never talked to her again. cold world

Cmon get down with a real nigga wussup

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 19, 2012 @ 02:02:41
ironic i made my post and then he came lol

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 19, 2012 @ 02:22:38
What if i find you someone else ?

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 19, 2012 @ 02:26:32
whats good with that cow tho lol
June 19, 2012 @ 03:30:12
my cousin brokeup with this bitch over xbox live lol
June 19, 2012 @ 03:43:57
Originally posted by Inactive User
some of these are bad but honestly the worst breakups are when you try to be nice and shit. better to just blow it up by doin some crazy shit


Why not let the bitch blow you and when she goes for the kiss be like im outs i dont like dick taste
OHH SHIT THATS what happend i was like i don't want to snowball with her after she was done lol. aww man on point comment

Cmon get down with a real nigga wussup

June 19, 2012 @ 11:36:16
my cousin brokeup with this bitch over xbox live lol
June 19, 2012 @ 19:36:00
dude's 5 year girlfriend was cheating. she thought he was gonna propose on the radio and got dumped lol

June 19, 2012 @ 19:51:32
'there's love but no lust babey'


In the sacred name of Dulcinea

June 19, 2012 @ 19:55:03
Worst way I've broken up with a girl is by telling her straight up that I dont find her attractive anymore and that she was annoying af. I tried doing the we are in different places and our relationship isnt what it used to be but shouldnt would leave it at that. Kinda felt bad but it worked for out in the end.


DUDE I SWEAR TO GOD I WENT THROUGH THIS SAME EXACT SITUATION.
like i finally decided to tell her it's over and she just tries to talk me out of it. awkward ass hoe.
June 19, 2012 @ 20:36:13
dude's 5 year girlfriend was cheating. she thought he was gonna propose on the radio and got dumped lol


lol ommmggg ruuuthllessss
bitch deserved it doe

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 20, 2012 @ 01:14:04
dead "oh ma gawd"
June 20, 2012 @ 17:40:05
my cousin brokeup with this bitch over xbox live lol
June 20, 2012 @ 17:40:53
dude's 5 year girlfriend was cheating. she thought he was gonna propose on the radio and got dumped lol


lol ommmggg ruuuthllessss
bitch deserved it doe


hahahahaha wow. The boy Chris ether'd this bitch on the radio.
June 20, 2012 @ 23:47:49
dude's 5 year girlfriend was cheating. she thought he was gonna propose on the radio and got dumped lol


lol ommmggg ruuuthllessss
bitch deserved it doe


hahahahaha wow. The boy Chris ether'd this bitch on the radio.


AHAHAHA Ohhhh shiiiiiit. "BITCH BE TRIPPIN"

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

Please login first to reply.
x