Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
June 18, 2012 @ 09:30 PM
Moises Arias

Post: 1961

Join Date: Mar 2011



jay reppin gardener gang strong

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

June 18, 2012 @ 09:33 PM
mrteebonilla

Post: 5694

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216



jay reppin gardener gang strong

o shit we spreadin like a wild flower...get it ;) haha

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

June 18, 2012 @ 09:50 PM
DarthVader

Post: 1559

Join Date: Apr 2012

Location: San Francisco

^BRUHH I GET IT HAHAHAHAHAHH. FUNNY AS FUK DOE. #GARDENERGANG
June 18, 2012 @ 09:51 PM
mrteebonilla

Post: 5694

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

^BRUHH I GET IT HAHAHAHAHAHH. FUNNY AS FUK DOE. #GARDENERGANG

haha

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

June 18, 2012 @ 09:57 PM
REVS

moderator

Post: 3484

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA



jay reppin gardener gang strong

o shit we spreadin like a wild flower...get it ;) haha


Hahahah cheesy but I love it. #WeFam

I prefer carcinogens to endorphins.

June 18, 2012 @ 10:05 PM
mrteebonilla

Post: 5694

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Its all about that gardener gang love all yahh man

do you even know what it is? lol

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

June 18, 2012 @ 10:09 PM
mrteebonilla

Post: 5694

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Its all about that gardener gang love all yahh man

do you even know what it is? lol
its all about that gardener life man we in diss man gonna be rocking my floral polo with floral sweatshorts with floral pullover with floral camp with floral shoes with floral socks and with floral underwear

PKFORMOD2012

damn he even got the draws!

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

June 19, 2012 @ 12:25 AM
lol

Post: 1328

Join Date: Jul 2008

Location: CALI

holy shit u guys are faggots hahahahahaahah

you will never be as hypebeast as my blood cousin pankeo

June 19, 2012 @ 12:36 AM
davontetreyvonte

Post: 160

Join Date: May 2012

Location: Where Dat Blunt Is.

holy shit u guys are faggots hahahahahaahah


Chill my nigga. It's all good, I see you, 08 member, on dat virginity swaggar, I feel you my nigga. Floral Family isn't tryna start shit. Just a group of klan ass niggas. We just tryna spit in this, jafeel? No disrespect I see you on that OG shit my nigga, love it, shout out to you fo dat doe. Jafeel?

Back off that trife shit. PK for Mod my niggas. Waiting to see that nigga climb that rank. Haha. Jafeel dat.

RIP - Yung Clit, Lil Trapstein, Ashy Nigga, n Spliff Blunts AKA Yung Glock Feenin', Yung Doogie Howser Ya'll missed my niggas.

June 19, 2012 @ 12:42 AM
Bloxhead

suspended

Post: 291

Join Date: Nov 2011

Location: Ya girl\'s bedroom

Take This Faggot Shit Back To Odd Future Talk.

I'm That Nigga.

June 19, 2012 @ 01:15 AM
guyitsmathew

Post: 1100

Join Date: May 2012

Location: Miami

Take This Faggot Shit Back To Odd Future Talk.


Sick avi.

http://www.guyitsmathew.net/

June 19, 2012 @ 01:36 AM
EL_Guapo

Post: 885

Join Date: Feb 2012

Location: California

Its all about that gardener gang love all yahh man

do you even know what it is? lol
its all about that gardener life man we in diss man gonna be rocking my floral polo with floral sweatshorts with floral pullover with floral camp with floral shoes with floral socks and with floral underwear

PKFORMOD2012

damn he even got the draws!
You aready know man i even got them gardener gloves
PK floral down to his boxers, plants and life, photosynthesis

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

June 19, 2012 @ 01:41 AM
guyitsmathew

Post: 1100

Join Date: May 2012

Location: Miami

#photosynthesi$

http://www.guyitsmathew.net/

June 19, 2012 @ 04:37 AM
Silver Price

Post: 455

Join Date: May 2012

Location: Ridgewood

shouts out to revs on this one, mad props.
shouts out to my bruh who lemme use his youtube account, he raps gg real hard off the hypebeast map, he out there.
shouts out to anyone i didnt mention in the song, we fam.

ayo mathew, think we should do a collab sometime. show the people the fucks up.
just a little fire jam for yall.


floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

June 19, 2012 @ 04:42 AM
mrteebonilla

Post: 5694

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

shouts out to revs on this one, mad props.
shouts out to my bruh who lemme use his youtube account, he raps gg real hard off the hypebeast map, he out there.
shouts out to anyone i didnt mention in the song, we fam.

ayo mathew, think we should do a collab sometime. show the people the fucks up.
just a little fire jam for yall.


THIS SHIT IS THE SHIT #GardenerGang #FloralFamily #PKForMod2012

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

June 19, 2012 @ 11:46 AM
guyitsmathew

Post: 1100

Join Date: May 2012

Location: Miami

shouts out to revs on this one, mad props.
shouts out to my bruh who lemme use his youtube account, he raps gg real hard off the hypebeast map, he out there.
shouts out to anyone i didnt mention in the song, we fam.

ayo mathew, think we should do a collab sometime. show the people the fucks up.
just a little fire jam for yall.


Shit goes in fam!! Must collab we in disss bow bow
#gardernergang #floralfam #PK4mod2k12

http://www.guyitsmathew.net/

June 19, 2012 @ 12:56 PM
RyandaGod

Post: 2350

Join Date: Mar 2012

Location: Commonwealth, Boston

too many people repping gardnergang and ain't harvestin like ya boy doe. OG members know who we are and know we bout that harvest.
June 19, 2012 @ 03:33 PM
BEENDOINGIT

Post: 548

Join Date: Feb 2012

Location: Scotland.

shouts out to revs on this one, mad props.
shouts out to my bruh who lemme use his youtube account, he raps gg real hard off the hypebeast map, he out there.
shouts out to anyone i didnt mention in the song, we fam.

ayo mathew, think we should do a collab sometime. show the people the fucks up.
just a little fire jam for yall.


THIS SHIT IS THE SHIT #GardenerGang #FloralFamily #PKForMod2012


Holy shit. Rawest spitter out there. This is straight fire and flames.

#HypebeastHarvesters #GardenerGang #FloralFamily #PKForMod2012
June 19, 2012 @ 03:36 PM
ThugBear Numba6

suspended

Post: 1652

Join Date: Mar 2012

Location: Yass

wat is Gardner gang?
June 19, 2012 @ 03:55 PM
KTA

Post: 1189

Join Date: Mar 2011

shouts out to revs on this one, mad props.
shouts out to my bruh who lemme use his youtube account, he raps gg real hard off the hypebeast map, he out there.
shouts out to anyone i didnt mention in the song, we fam.

ayo mathew, think we should do a collab sometime. show the people the fucks up.
just a little fire jam for yall.


lmaaao
kill yourself white boy
you sound 12
June 19, 2012 @ 03:57 PM
mrteebonilla

Post: 5694

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Ppl that were on the Supreme thread for the Floral camps are the only ppl that should be reppin #GardnerGang but hey whatever

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

June 19, 2012 @ 04:00 PM
Bloxhead

suspended

Post: 291

Join Date: Nov 2011

Location: Ya girl\'s bedroom

Ppl that were on the Supreme thread for the Floral camps are the only ppl that should be reppin #GardnerGang but hey whatever


also known as Faggots

I'm That Nigga.

June 19, 2012 @ 04:02 PM
mrteebonilla

Post: 5694

Join Date: Mar 2012

Location: 440/216

Ppl that were on the Supreme thread for the Floral camps are the only ppl that should be reppin #GardnerGang but hey whatever


also known as Faggots

word if thats what you say its all gravy cuh

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #FW14NeopreneGang

June 19, 2012 @ 04:48 PM
Silver Price

Post: 455

Join Date: May 2012

Location: Ridgewood

Ppl that were on the Supreme thread for the Floral camps are the only ppl that should be reppin #GardnerGang but hey whatever


also known as Faggots


hahaha yo you and your boy KTA should go back and jerk each other to some tyler and earl.

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

June 19, 2012 @ 04:49 PM
Silver Price

Post: 455

Join Date: May 2012

Location: Ridgewood

we bout that harvest.

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

June 19, 2012 @ 06:20 PM
KTA

Post: 1189

Join Date: Mar 2011

^
you about bein a white fuckboi
pickin peas out of your moms garden for lunch money
by the way nigga quit talkin like youre black
June 19, 2012 @ 06:53 PM
falcon0

Post: 225

Join Date: May 2012

Bros, I bring bad news.

I had to sell my floral camp. My massive head was too much for it.
June 19, 2012 @ 07:08 PM
guyitsmathew

Post: 1100

Join Date: May 2012

Location: Miami

NO BEEF HEADS.. .CMON YALL REMEMBER WE FAM!!!!

http://www.guyitsmathew.net/

June 19, 2012 @ 07:40 PM
Silver Price

Post: 455

Join Date: May 2012

Location: Ridgewood

^
you about bein a white fuckboi
pickin peas out of your moms garden for lunch money
by the way nigga quit talkin like youre black


define "black".

lmao go listen to yonkers a few more times

floral fam man til the death - floral family man til the death - i know lorraine on a personal level

June 19, 2012 @ 07:45 PM
KTA

Post: 1189

Join Date: Mar 2011

lol i catch u slippin and u askin for definitions now
kill yourself

AYO WEEDS IS MY SHIT BRUHHH. these lyrics are fire

dacota jr

Please login first to reply.
Back To Top