Halloween Sale - Up to 25% Off Your Entire Order - Use Code: NOTRICKS14
June 3, 2012 @ 04:50 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

i work at a major cell phone company. making 10 an hour with sales bonuses averaging like an extra 800 dollars at the end of the month. i havent been here long and working 30 hours a week. im 20.

what yall do

how much you make

if you went to school

your age
June 3, 2012 @ 04:55 PM
modernmischief

Post: 2480

Join Date: Feb 2009

Location: Richmond,VA


2a652
June 3, 2012 @ 04:56 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

whats the pay like?
June 3, 2012 @ 04:58 PM
G8tor

Post: 326

Join Date: Mar 2012

Location: VA

That no job life<
But why is this Vol. Birds?

off top

June 3, 2012 @ 04:58 PM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

I work with an Endocrinologist. It's a pretty cool job, I can't lie. It's making me change my mind about my major and I'm bout to see about becoming a Medical Assistant.. idk tho.

Anyone an MA?

upthefunk

June 3, 2012 @ 05:01 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

That no job life<
But why is this Vol. Birds?


birds be that work na mean?

i kinda want the thread to be something where niggas are candid about their profession and arent afraid to open up emotionally and sexually.
June 3, 2012 @ 05:02 PM
jgrand03

Post: 249

Join Date: Nov 2011

Location: Portland

Machine and design work for the aerospace field

I enjoy it got into it a little over a year ago

18/hr pays my bills

I'm 22
June 3, 2012 @ 05:03 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

what did you study in school?
June 3, 2012 @ 05:12 PM
jgrand03

Post: 249

Join Date: Nov 2011

Location: Portland

what did you study in school?


I actually went to a trade school for automotive fabrication where I picked up CAD design and solidworks skills and with the economy where it is automotive fab isn't really happening right now so I turned to CAD work and picked up machining at my first job out of school
June 3, 2012 @ 05:39 PM
Bet

Post: 2297

Join Date: Nov 2011

Location: California

Summer Job $13 an hour, testing tomatoes for your heinz ketchup bitches.
June 3, 2012 @ 05:42 PM
Legit Shit

Post: 2312

Join Date: Feb 2010

Location: so flo

LOL, dope job.

I've always wanted a tester type job

upthefunk

June 3, 2012 @ 05:48 PM
Axraexl

Post: 3197

Join Date: Jun 2010

Location: Isolation

I run a business

Run away from the land of Sodom and Gomorrah, the land of the sinking sand

June 3, 2012 @ 05:51 PM
modernmischief

Post: 2480

Join Date: Feb 2009

Location: Richmond,VA

whats the pay like?

not bad considering,I dont have any major bills and food and housing are free
June 3, 2012 @ 05:59 PM
riceispro

Post: 160

Join Date: Oct 2006

Location: morningside

160,000 starting in october

law school

24
June 3, 2012 @ 06:43 PM
BDKMV

Post: 135

Join Date: Nov 2011

Location: 5280

Painter

15.50/hr

Still in school

19
June 3, 2012 @ 10:08 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

how do you make 160k a year out of law school? info cause im calling shens
June 3, 2012 @ 10:18 PM
cuddlestheshee

Post: 1126

Join Date: Jun 2008

Location: Fallbrook CA

In a Radiologic Technician school at the moment. Looking to get into MRI or Interventional Radiography eventually.

Gonna be making a solid comfortable income out of school but with Interventional Radiography or MRI i'll be stacking that paper.
June 3, 2012 @ 10:34 PM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010

delivery boy/runner

30/hr

on call day-night

WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE

June 3, 2012 @ 10:43 PM
Kamikaze

Post: 691

Join Date: May 2012

Location: Southern California

Skip Tracer
33% commission off each account
Averaging 5k - 15k a month depending on accounts/time put in

Went to CSUSM
Mass Marketing Degree

21
June 3, 2012 @ 10:53 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

zamn 30/hr as a runner ur making serious bread.

how consistent are your hours?


cuddlestheshee, how much paper are you looking at? you like that field or are you in it for the paper?
June 3, 2012 @ 10:59 PM
No Fuxx Given

Post: 602

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

Work at a restaurant makin ice cream and shit.

8.10/hr

17y.o Jr in highschool

Its alright for a hs job. Pretty fuckin easy I'd say bc I'm sitting on my ass not doing shit at work as I type this.

Fly on little wing

June 3, 2012 @ 11:02 PM
cuddlestheshee

Post: 1126

Join Date: Jun 2008

Location: Fallbrook CA

Getting out of school i'm probably lookin at 40-50k a year. Average salary after a few years is lookin at 60k.
However if you get into CT/MRI/Interventional Radiography its more around 80-100k/year.
I live in San Diego CA though which is one of the highest paid areas for RT, however it's also not the cheapest for cost of living.

I love it. Some shit i've seen out on my internship at local hospitals would blow your mind. Definitely not a boring/same old same old routine job.
June 3, 2012 @ 11:26 PM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Retail Manager
12/hr
22
*waits for Ronnel to shit on us*

http://soundcloud.com/anonymousnigger

June 3, 2012 @ 11:34 PM
cuddlestheshee

Post: 1126

Join Date: Jun 2008

Location: Fallbrook CA

hey at least this ain't SuFu. Gah damn get shit on even harder.
June 4, 2012 @ 12:10 AM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

lmfao whats sufu up too? trust fund babies and sons of trust funds babies? no one cares about that shit. thats why everyone likes a rapper on the come up. ima bar my child from going on internet forums and acting a douche.
June 4, 2012 @ 04:46 AM
riceispro

Post: 160

Join Date: Oct 2006

Location: morningside

how do you make 160k a year out of law school? info cause im calling shens


you work for a law firm
June 4, 2012 @ 05:10 AM
Redline

Post: 730

Join Date: May 2007

Retail Manager
12/hr
22
*waits for Ronnel to shit on us*


my god.
people at my local subway are makign more than you
June 4, 2012 @ 05:17 AM
DarianaGrande

Post: 3741

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

I'm not the manager of the entire store. I'm 1 step above a sales associate. I don't do shit and my rent gets paid so I ain't trippin.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

June 4, 2012 @ 05:23 AM
jacobsever

Post: 1753

Join Date: Apr 2012

Location: Peoria, IL

$12.50/hour driving a school bus.
$9.00/hour working at Hot Topic.

June 4, 2012 @ 05:36 AM
Fitch

Post: 696

Join Date: Jul 2010

Location: America's finest cit...

I work with an Endocrinologist. It's a pretty cool job, I can't lie. It's making me change my mind about my major and I'm bout to see about becoming a Medical Assistant.. idk tho.

Anyone an MA?

I wouldn't become an MA. My mom is an RN and she says she's glad she never settled for being an MA. They have to go through all the certification and whatnot and then still can't do what nurses and doctors can do and also get paid not that well. Idk though, maybe as a stepping stone to something else.

Please login first to reply.
Back To Top