U brahs miring my join date??

June 01, 2012 @ 18:08:33
2011 niggas were annoyin as fuck
June 01, 2012 @ 19:19:37
bruh dese nikkaz gay, i aint takin sufu gay im talkin oft gay, lets ban togetha and make our on forum where da only way yo can join is to have a dope azz fit approved who wit me?!
you want a fit battle but you can't even upload an avatar pic LOGG OFF B

OC CASANOVA : the only acceptable piercing on a guy is a tongue ring rt Enzoo : if u getting ya tongue pierce u suckin dick male or female

June 01, 2012 @ 19:20:20
LMAO

I want to see the world burn

June 01, 2012 @ 20:46:21
lol i changed my join date in vbulletin. now its stuck this way. oh well.

mire that post count doe


dat hairline brah did u ever fix it ? srs

i will rape you if i get the chance

June 01, 2012 @ 20:47:20
dah fuck
June 01, 2012 @ 20:51:28
jan 1 i should be 08 smh
June 01, 2012 @ 21:07:09
lol@06 nikkas with like 40 post calling themselves OG.

You want OG?

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<OG x 9 trilly!

yes 9 trilly

lol i changed my join date in vbulletin. now its stuck this way. oh well.

mire that post count doe


That modded post count.

I guess that makes me the top 4 post on HBeezy smokeyface

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

June 01, 2012 @ 22:24:15
lulz
June 01, 2012 @ 23:01:51
bruh dese nikkaz gay, i aint takin sufu gay im talkin oft gay, lets ban togetha and make our on forum where da only way yo can join is to have a dope azz fit approved who wit me?!

I feel, a little dumber after reading this...
June 01, 2012 @ 23:02:59
kevin ma
June 01, 2012 @ 23:25:43
dat hairline brah did u ever fix it ? srs

Man don't be such a hard cunt brah.
June 01, 2012 @ 23:41:31
what s mine
June 01, 2012 @ 23:46:40
sup
June 02, 2012 @ 03:36:59
i rape back 5k+
June 02, 2012 @ 03:40:18
June 02, 2012 @ 04:05:21
You bro's admiring my join date?*

OP typing like a dude with extra chromosome. SMH
June 02, 2012 @ 05:49:45
Yeah, it's been scientifically proven that members that joined before most others have more fulfilled lives, bigger houses, faster cars, better bitches, more money, better physical appearance, more Supreme, longer penises, better looking offspring, way better taste in music and fashion, are more popular, completely immortal, always right...always, have a pretty much infinite knowledge of the universe and its happenings, and aren't Filipino. Boy, do we envy you!!
June 02, 2012 @ 05:51:36
bruh dese nikkaz gay, i aint takin sufu gay im talkin oft gay, lets ban togetha and make our on forum where da only way yo can join is to have a dope azz fit approved who wit me?!

Go. Just go. Leave.
June 02, 2012 @ 06:00:47
buh really tho, 2011 members post too much, whiny little children. You were in middle school when i found this site smdh.

but i know i nigga who was 39 when he joined in '11
so you a lyin ass nigga

He aint a real nigga tho.
June 02, 2012 @ 06:06:13
Yeah, it's been scientifically proven that members that joined before most others have more fulfilled lives, bigger houses, faster cars, better bitches, more money, better physical appearance, more Supreme, longer penises, better looking offspring, way better taste in music and fashion, are more popular, completely immortal, always right...always, have a pretty much infinite knowledge of the universe and its happenings, and aren't Filipino. Boy, do we envy you!!


Pull ya head in and lay low brah, this here debate don't concern 2010 members... We're safe... for now...
June 02, 2012 @ 06:09:00
07 Member but I bee lurkin since 1997 wassup
June 02, 2012 @ 07:21:09
OP is a phaggot
June 02, 2012 @ 07:24:38
the misc is fucking stormfront
June 02, 2012 @ 07:36:44
"im cool because i registered to hypebeast before you" [smokeyface]

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

June 02, 2012 @ 10:24:30
08 be dat prime year bruh
June 02, 2012 @ 10:26:41
2010 and up are all lames. Been lurkering since 06
June 02, 2012 @ 16:50:32
personally, i'd rather have a june 2012 account than a november 2011.


VERY RARE 929 SIGHTING
June 02, 2012 @ 17:11:45
Being here active on HB for 6 years is an accomplishment?
June 02, 2012 @ 20:49:24
niggas die and come back to life in 6 years bruh
Please login first to reply.
x