Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
June 5, 2012 @ 10:26 PM
susej

Post: 217

Join Date: Mar 2012

Location: nj

finna get some more bubba kush tomorrow, lets hope its dank
June 6, 2012 @ 06:52 AM
boozlematt

Post: 26

Join Date: Jun 2012

Anyone got any experience with jolly ranchers? Gonna try some tonight.


I had one once, it wasn't very strong for an edible (nothing like a brownie), it lasted for about two hours, but it was definitely enjoyable.
June 6, 2012 @ 06:58 PM
kushburner

Post: 330

Join Date: Mar 2007

Location: CA

you talking about the paradise candies? they are garbage.. save your $10 for herb
June 7, 2012 @ 12:27 AM
susej

Post: 217

Join Date: Mar 2012

Location: nj

Dead

http://forum.grasscity.com/apprentice-tokers/1015834-even-weed.html


haha i saw that earlier too, poor guy got grass.
June 7, 2012 @ 03:24 AM
pterodactylsamurai

Post: 94

Join Date: Oct 2010



blueberry diesel x durban poison

June 7, 2012 @ 03:40 AM
DarianaGrande

Post: 3718

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Anyone got any experience with jolly ranchers? Gonna try some tonight.


I don't like edibles, but if I could recommend anything it would be hubby bars. Those are the only edibles that got me high.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

June 7, 2012 @ 03:49 AM
tesla

Post: 31

Join Date: Jun 2012

that diesal x posion looks swag
June 7, 2012 @ 05:09 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥



blueberry diesel x durban poison


zamn...

i got durban poison. shits cool

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

June 7, 2012 @ 05:13 AM
Trollinator

Post: 5030

Join Date: Jun 2010

Location: Location

Dead

http://forum.grasscity.com/apprentice-tokers/1015834-even-weed.html



made my day.

I want to see the world burn

June 7, 2012 @ 06:29 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

mmk. both are macro shots with an iphone, no filter (from instagram) just incase raylo wants to say something razz


gold kush.


durban poison.

i gotta learn how to shoot weed better.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

June 7, 2012 @ 07:06 AM
MVRCUS

Post: 562

Join Date: May 2011

Location: Colorado

i gotta learn how to shoot weed better.


dont use an iphone... gold kush loooks dope

some strains from my archives:
Blackberry

Blue Alaskan Thunderfuck

Purple Erkel

AK47 x G13

Lemon Haze

Chem Dawg


co.weed>ca.weed bet
June 7, 2012 @ 09:50 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

i gotta learn how to shoot weed better.


dont use an iphone... gold kush loooks dope


co.weed>ca.weed bet


thanks my dear. i wish i had an actual camera but i dont.. so iphone will suffice for now.
unless i ask the guy to bring his camera over every time we smoke.... cool
now those pics? .. those are sexy.

ugh now i wanna go to colorado and smoke with you and al. kay.

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

June 7, 2012 @ 11:37 AM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

Lol. Last night I couldn't get an answer...last night. Now cause I ate so much last night I'm stuck on the toilet for 15 mins. Blowin my asshole to mars and back. Hhallelujah
June 7, 2012 @ 01:03 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

Lol. Last night I couldn't get an answer...last night. Now cause I ate so much last night I'm stuck on the toilet for 15 mins. Blowin my asshole to mars and back. Hhallelujah



LOL
June 7, 2012 @ 05:04 PM
MVRCUS

Post: 562

Join Date: May 2011

Location: Colorado

ugh now i wanna go to colorado and smoke with you and al. kay.


It's no joke, market so flooded and growers around the world come here because the lax dope laws and the fact it's twice as cheap that CA. We'll get you smoked out

today: Purple Diesel


up close:
June 7, 2012 @ 06:10 PM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

omg omw to colorado now. lol its so pretty &)

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

June 7, 2012 @ 07:26 PM
PKdaGod

Post: 2425

Join Date: May 2011

Location: #OYYOY

i've been thinking of moving to Colorado actually after I graduate. I'm thinking Boulder. is it nice?
June 8, 2012 @ 12:37 AM
MVRCUS

Post: 562

Join Date: May 2011

Location: Colorado

i've been thinking of moving to Colorado actually after I graduate. I'm thinking Boulder. is it nice?


College town, a lot of CU events, concerts, right on the base of the mountains, bout 30 minutes out of Denver so everything you need is relatively close, phenomenal weed production, not sure about the cost of living but no where in CO is as high as the tri-state area or CA, If you look on a map, anywhere between Fort Collins (north) and Colorado Springs (south) all along the I-25 corridor is golden... economy is healthy, gas prices are average, OZ of chronic goes as low as 160$, outdoors are unmatched as far as skiing, boarding, dope skate parks... not too many boutiques, but there's a few secret spots... CO is dope, just not as much culture as NY or LA, but its perfect for easy livin
June 8, 2012 @ 12:41 AM
SOLO1

Post: 152

Join Date: Oct 2007

^ zips for 160- 200? impressive

also lookin to move to colorado after school
def sounds like the spot for easy livin..
June 8, 2012 @ 12:44 AM
MVRCUS

Post: 562

Join Date: May 2011

Location: Colorado

^got that purple diesel oz for 161.20$ red carded up
June 8, 2012 @ 05:18 AM
Richboy 100 million

Post: 726

Join Date: May 2012

Location: university of stacki...

does anyone know any sites to buy weed from? i got my connects but i just wana see some diff kinds and prices

SSVR GRAND SLAM FOR SALE BRAND NEW BLACK

June 8, 2012 @ 05:23 AM
DarianaGrande

Post: 3718

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Silk Road? I've never used it before tho. If you just want prices go to weedmaps and look at a dispensary. They usually post prices and pictures

http://soundcloud.com/anonymousnigger

June 8, 2012 @ 05:24 AM
G8tor

Post: 318

Join Date: Mar 2012

Location: VA

does anyone know any sites to buy weed from? i got my connects but i just wana see some diff kinds and prices


Joke right? You cant buy nug online bruh

off top

June 8, 2012 @ 05:25 AM
MVRCUS

Post: 562

Join Date: May 2011

Location: Colorado

^not true
June 8, 2012 @ 05:30 AM
G8tor

Post: 318

Join Date: Mar 2012

Location: VA

U cant have it shipped to your door doe... right?

off top

June 8, 2012 @ 06:24 AM
The Fiasco

Post: 2542

Join Date: Apr 2006

Location: Chicago.

U cant have it shipped to your door doe... right?


lol yeah you can

Chicago85 at karmaloop.com for 20% off

June 8, 2012 @ 06:36 AM

Inactive

If we got any MA niggas in here with that fire lmk
ONLY THAT PIFF, DONT NEED YOUR SHWAG


needs marijuana

asks on hb

dat desperate lifestyle might not make it


lol its not desperate...i dont NEED any
But if you got any dope shit, why the fuck not
My shits medical anyways
but that homegrown connect trumps it

thatgspot.bigcartel.com - FS MEDIUM SUPREME/NHBD Looking for w)tap 003 white vans size 8.

June 8, 2012 @ 06:37 AM

Inactive

and that blunt looked disgusting man, jeez break that bud down more and get someone to roll it up for you
those shitty ass swishas, dutch man

thatgspot.bigcartel.com - FS MEDIUM SUPREME/NHBD Looking for w)tap 003 white vans size 8.

June 8, 2012 @ 06:42 AM
JKR

Post: 300

Join Date: Nov 2011

Location: Canada

and that blunt looked disgusting man, jeez break that bud down more and get someone to roll it up for you
those shitty ass swishas, dutch man

do u get guap?
June 8, 2012 @ 06:47 AM
franjoli

Post: 1275

Join Date: Jul 2010

If we got any MA niggas in here with that fire lmk
ONLY THAT PIFF, DONT NEED YOUR SHWAG


needs marijuana

asks on hb

dat desperate lifestyle might not make it


lol its not desperate...i dont NEED any
But if you got any dope shit, why the fuck not
My shits medical anyways
but that homegrown connect trumps it




nice try, faggot. bet u just some young ass herb



2012 lifestyle might dont make it

WTB: UNIQLO x UNDERCOVER FISHTAIL UTILITY PARKA IN SIZE S/M ANY COLOUR MESSAGE


Please login first to reply.
Back To Top