Who’s a stoner again?

February 08, 2013 @ 20:00:33
I can tell you I wish I was getting quarters for 50. It's double that amount over here.

I do what I do, just go with it Patriots - Knicks - Islanders - Chelsea

February 08, 2013 @ 20:30:29
Does the midwest/east coast even get good weed? Like I wonder if Cali's reggie is Ohio's bomb.
I know Ohio gets real good weed bc they have pretty lax laws. Chicago gets fire flame as well bc it's a hub for trafficking drugs, plus Michigan is only 2 states away and they grow good bud there as well. it's more then prices than the quality.
February 08, 2013 @ 22:26:05
Midwest got some goood thanks to MI
February 09, 2013 @ 02:21:57
Raylo how come you dont share your stories anymore?
because these stories have become an everyday thing. lol. 

this woman came into where i work. gave my coworker a card with no name business or phone number. she called scooped a quarter he went over her condo. she gave him dome paid for the quarter and she knocked out. he picked me up in her rented camero drove to 595 out west and just floored it for like 15 seconds lol. 
February 09, 2013 @ 14:57:29
I only speaking for myself here, but I'm in NY & I get mine direct from Cali for Colorado. Doesn't really matter where you are, just who your connect is.

I do what I do, just go with it Patriots - Knicks - Islanders - Chelsea

February 10, 2013 @ 06:44:48
damn I havent been on HB in a while.. I wonder if anyone remembers me lol

I see Raylo in here still
February 14, 2013 @ 14:39:24
Happy Valentines day to my fellow stoners!

I do what I do, just go with it Patriots - Knicks - Islanders - Chelsea

February 14, 2013 @ 16:30:16
getting some hindu kush today

taskforce bitch mob nigga

February 14, 2013 @ 19:48:20
khalifa kush (alien chemdawg x snowman og)

bay area msg me

February 14, 2013 @ 22:11:42
Anyone vape? Thinking of buying a Pax or Da Buddha soon
February 28, 2013 @ 06:29:03
(Invalid img)

(Invalid img)

some nice from mass

tacos and baja blast hustle

February 28, 2013 @ 16:22:52
Anyone vape? Thinking of buying a Pax or Da Buddha soon
I've tried it a few times. Not worth it if you ask me.

I do what I do, just go with it Patriots - Knicks - Islanders - Chelsea

February 28, 2013 @ 17:43:02
i havent smoked for more than semester now im back at it a i got a quater of master bubba from the shop but the quality of the of that ush has gone down in the valley in general
February 28, 2013 @ 20:00:36
just copped an 8th of Skywalker OG. just smoked some and now i feel like super mario's step cousin who didnt give a fuck
February 28, 2013 @ 21:57:42
Anyone vape? Thinking of buying a Pax or Da Buddha soon
if youre gonna get a vape dont go cheap get a volcano or one with a bag attachment 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

February 28, 2013 @ 22:02:56
Anyone vape? Thinking of buying a Pax or Da Buddha soon
if youre gonna get a vape dont go cheap get a volcano or one with a bag attachment 


https://www.vaporstore.com/prodimages/iolite-vaporizer-new.jpg
February 28, 2013 @ 22:03:45
Double post.
February 28, 2013 @ 23:31:43
I've had an iolite and a MFLB and tbh I like the MFLB a lot more. The iolite is great but the learning curve is huge and having the fluid gets annoying. Its a great vape and I would argue that the hits are bigger on iolite but MFLB is just so god damn easy to use and batteries are great.
March 01, 2013 @ 00:30:03
123four 10char
March 01, 2013 @ 01:14:10
Prices here in Scotland are ridiculous. £25 ($37) for 1.5 grams.
March 01, 2013 @ 02:02:11
Bout to get hella stoned and watch 21 and over. 
March 01, 2013 @ 08:08:29
Originally posted by Inactive User
I've had an iolite and a MFLB and tbh I like the MFLB a lot more. The iolite is great but the learning curve is huge and having the fluid gets annoying. Its a great vape and I would argue that the hits are bigger on iolite but MFLB is just so god damn easy to use and batteries are great.
Yee. Da Vinci has a pretty dope walkie talkie looking vape too..my homie always brings his to our soccer games so we can just chief on the sideline when we're subbed out. Pretty discrete and it hits well too. Love how the high you get from a vape just creeps up on you haha.
March 01, 2013 @ 09:31:28
Anyone vape? Thinking of buying a Pax or Da Buddha soon
if youre gonna get a vape dont go cheap get a volcano or one with a bag attachment 


https://www.vaporstore.com/prodimages/iolite-vaporizer-new.jpg
that looks so sick, what do u have to say about smoking out of it?

-- Han dynasty --

March 02, 2013 @ 02:25:50






March 02, 2013 @ 06:44:24
Prices here in Scotland are ridiculous. £25 ($37) for 1.5 grams.
buy bulk? try get an ounce at 300 or something man
March 02, 2013 @ 15:55:30
yo any one ever heard of rick simpson hemp oil...   oh you haven't... well now is the time

March 20, 2013 @ 06:59:13
revive
anyone had michael phelps before?

:0

March 23, 2013 @ 04:04:41






That's immaculate. I'm truly jealous of those nuggets 

NJ

March 23, 2013 @ 04:31:50
silk road is that shit......mad im just finding out about it

yop

March 23, 2013 @ 04:47:22
silk road is that shit......mad im just finding out about it
you bought from silk road?
Please login first to reply.
x