Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
January 31, 2013 @ 05:06 AM
Ultimate Man Ray

Post: 967

Join Date: Jan 2013

Yo anybody ever have that feeling when your just zonin in deep thought and you think that your saying all those thoughts out loud?
yea. had that feeling where you're talking to someone and like you "hear" what you are saying back like you think you pronounced all the words wrong

:)

January 31, 2013 @ 05:24 AM
DarianaGrande

Post: 3734

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

I walk into a living room full of sober people, think a bunch of shit to myself then when Im in my room I say to myself "did i just say all that out loud?"

http://soundcloud.com/anonymousnigger

February 1, 2013 @ 12:56 AM
Hades

Post: 190

Join Date: Jul 2012

Location: 404

I walk into a living room full of sober people, think a bunch of shit to myself then when Im in my room I say to myself "did i just say all that out loud?"
exactly! but if you did your really say it out loud is the question
February 1, 2013 @ 02:37 AM
young-boss

Post: 21

Join Date: Jan 2013

Location: East Bridge

mini grapes and raw papers

tacos and baja blast hustle

February 2, 2013 @ 05:42 AM
pterodactylsamurai

Post: 94

Join Date: Oct 2010


chemdawg

purple skunk #1

February 2, 2013 @ 04:44 PM
shakintheD

Post: 2325

Join Date: Jul 2009

had to pick out the chron wit my hand yesterday because i lost my grinder
felt so poor. never again~~~~
February 2, 2013 @ 04:57 PM
GSA190

Post: 545

Join Date: Mar 2007

had to pick out the chron wit my hand yesterday because i lost my grinder
felt so poor. never again~~~~

Are you trapped in the 1800's or something?

I do what I do, just go with it Patriots - Knicks - Islanders - Chelsea

February 2, 2013 @ 06:55 PM
illpolo

Post: 120

Join Date: May 2012

What are you guys rolling or smoking with?
Raw cones for the most part. Every now & then I get a little hood and grab some white owl white grapes, or garcia vega's cool
February 3, 2013 @ 01:55 AM
*ER!C

Post: 2484

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

i been smokin blunts back to back lately . . . fuck it tho, cant live forever cool
February 3, 2013 @ 01:56 AM
*ER!C

Post: 2484

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

i been smokin blunts back to back lately . . . fuck it tho, cant live forever cool
February 3, 2013 @ 06:10 AM
EYETOGRAPHY

Post: 536

Join Date: Jun 2009

Location: Psycho City

Jack Herer and I will be enjoy the Niner game tommorow 
February 4, 2013 @ 03:38 PM
GSA190

Post: 545

Join Date: Mar 2007

Looks delicious cool

I do what I do, just go with it Patriots - Knicks - Islanders - Chelsea

February 5, 2013 @ 12:26 AM
omfgruben

Post: 804

Join Date: May 2012

Location: Bay Area....

a little somethin from yesterday. hash oil game on point

omfgruben is back. HB 2012 Rookie of the year. (Buddy Omar Approved)

February 5, 2013 @ 12:34 AM
faceless

Post: 113

Join Date: Apr 2012

Location: Yass

ZigZags but for the rare occasion of smoking a blunt,its an original swisher. The flavored ones take the taste of the weed away
February 5, 2013 @ 06:13 AM
Ultimate Man Ray

Post: 967

Join Date: Jan 2013

how much yall niggas spend per month on these?

:)

February 5, 2013 @ 10:55 PM
Auguste

Post: 2056

Join Date: Jun 2009

Location: LA

Anyone else talk to themselves when they're blowed as fuck? Like imagining full on conversations, with one of your friends or someone else, in your head...idk lol I do that a lot, even more when i'm high. The worst tho is when I think i'm speaking loud, and it just comes out as a distorted grumble....niggas always say I do that when i'm high, but in my mind i'm speaking clear as day lol.
lol I'm like this sober, but when Im high, it happens a lot more. Im having conversations in my head, ideas are flowing in and out, and I feel like my mind is moving at a 1000 miles per hour. Then I look at the time and only 2 minutes have gone by.

I had taken the words out of his mouth and filled it with fart.

February 6, 2013 @ 03:32 AM
EYETOGRAPHY

Post: 536

Join Date: Jun 2009

Location: Psycho City

Looks delicious 
So so good. 
February 7, 2013 @ 10:49 PM
sandz

Post: 882

Join Date: Apr 2012

Location: Australia

how much yall niggas spend per month on these?
I smoke a quater a week and i get them for 70, so $280

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

February 8, 2013 @ 04:13 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

lol ^ 

i stopped smoking so much and i still have weed left over from the last time i picked up but..... 

50 for a quarter every two weeks.. cool

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 8, 2013 @ 04:14 AM
missy.

Post: 2313

Join Date: Mar 2011

Location: ♥♥♥

Anyone else talk to themselves when they're blowed as fuck? Like imagining full on conversations, with one of your friends or someone else, in your head...idk lol I do that a lot, even more when i'm high. The worst tho is when I think i'm speaking loud, and it just comes out as a distorted grumble....niggas always say I do that when i'm high, but in my mind i'm speaking clear as day lol.
lol I'm like this sober, but when Im high, it happens a lot more. Im having conversations in my head, ideas are flowing in and out, and I feel like my mind is moving at a 1000 miles per hour. Then I look at the time and only 2 minutes have gone by.
ugh this happens a lot ;c yo no quero sometimes man..

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

February 8, 2013 @ 04:18 AM
DarianaGrande

Post: 3734

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Does the midwest/east coast even get good weed? Like I wonder if Cali's reggie is Ohio's bomb.

http://soundcloud.com/anonymousnigger

February 8, 2013 @ 04:42 AM
truuuchainz

Post: 507

Join Date: Jul 2012

Does the midwest/east coast even get good weed? Like I wonder if Cali's reggie is Ohio's bomb.
lol east coast weed is iite. unless you get lucky thou you'll end up with regs nearly 80% of the time
February 8, 2013 @ 06:59 AM
Ultimate Man Ray

Post: 967

Join Date: Jan 2013

how much yall niggas spend per month on these?
I smoke a quater a week and i get them for 70, so $280
fuck. thats like half my paycheck a month
TT_TT

:)

February 8, 2013 @ 07:16 AM
LostJem

suspended

Post: 1594

Join Date: Apr 2012

Location: California



this is a gram its medicinal and i get it for 10 dollars at my dispensary. i usually just buy three grams sometimes and weed lasts me a good amount of time depending if i bring it to chill with the homies. but usually when i buy its for 2 me and my girl. i smoke whenever i want to and i do everyday sometimes i can go without it for a while. need to renew mah shit thou

FS:http://hypebeast.com/forums/apparel/177075

February 8, 2013 @ 12:09 PM
zzzboy

Post: 2258

Join Date: Apr 2008

that's great quality for 10/g
February 8, 2013 @ 03:04 PM
Shanklin

Post: 9590

Join Date: Nov 2006

Does the midwest/east coast even get good weed? Like I wonder if Cali's reggie is Ohio's bomb.
I know in ga we get all the good strains. The prices suck compared to cali doe

http://kevinshanklin.com/ IF YOU HAVE A FFFOUND.COM INVITE MSG ME

February 8, 2013 @ 03:30 PM
susej

Post: 217

Join Date: Mar 2012

Location: nj

As a whole I'd say Cali definitely has better prices and quality, but its not impossible to find the same stuff in the east. My (small) town is filled with Cali-grade weed, but the prices suck ($20/g, up to $60/eighth). Luckily I don't have to deal with that but at least the quality is good.
February 8, 2013 @ 06:48 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

im down to my final eighth after buying a half zone like 4 days ago lololol

cant stop listening to channel orange 
February 8, 2013 @ 06:49 PM
Iron Chef El Chapo

Post: 386

Join Date: Jun 2008

Location: atlanta

oh yeah and its been beautiful down here in miami i got a mad tan cant stop hitting up the beach and the pool. 
February 8, 2013 @ 06:49 PM
DarianaGrande

Post: 3734

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Raylo how come you dont share your stories anymore?

http://soundcloud.com/anonymousnigger


Please login first to reply.
Back To Top