[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

November 14, 2012 @ 13:29:09
all i heard was "I'm simpin on sunshine" then just turned it off.
November 14, 2012 @ 22:54:40
http://www.youtube.com/watch?v=EQhuE3b_GBU&feature=youtu.be

dat crazy white boy
November 14, 2012 @ 23:03:28
Zlatan smokeyface


FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

November 14, 2012 @ 23:12:29
November 14, 2012 @ 23:21:32
Where's Trace Cyrus?, I'm on the waterfront.

http://www.youtube.com/watch?v=1ZFNShsU2_c


Woah fuck, this is a huge L... This sounds like some Owl City shit. Dude's clinging on to the small amount of fleeting fame he even had in the first place with all he's got.
November 15, 2012 @ 00:53:10
http://www.youtube.com/watch?v=1fwA4H06S5w&feature=plcp
November 15, 2012 @ 01:19:34
Originally posted by Inactive User
Where's Trace Cyrus?, I'm on the waterfront.

http://www.youtube.com/watch?v=1ZFNShsU2_c


can't believe this kid is tappin brenda song smh



feel better son. They split.
November 15, 2012 @ 03:28:09


http://ilpvideo.com/video.php?v=MzUzMzA
November 15, 2012 @ 03:31:41
REVS
Moderator
Where's Trace Cyrus?, I'm on the waterfront.

http://www.youtube.com/watch?v=1ZFNShsU2_c


Woah fuck, this is a huge L... This sounds like some Owl City shit. Dude's clinging on to the small amount of fleeting fame he even had in the first place with all he's got.


At this point...I'm just trying to understand...what sort of people/age group this shit is suppose to be targeted at.

I prefer carcinogens to endorphins.

November 15, 2012 @ 06:01:48
http://www.youtube.com/watch?v=z3TNgyMzV7g
November 15, 2012 @ 17:49:49
BYYYNUUUUM!!!
November 15, 2012 @ 18:06:51
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XaGXpng-NvE
November 15, 2012 @ 18:36:24
When he said ass quake I was dead
November 15, 2012 @ 19:04:30
Zlatan smokeyface


thats my yugo bredrin right there!
November 15, 2012 @ 20:21:33
(Invalid img)

http://www.youtube.com/watch?v=IinThZMLSS4&feature=relmfu


Ayyy!-Fonzie

November 15, 2012 @ 20:24:58
http://www.dailymotion.com/video/xi0aff_gabriel-iglesias-five-levels-of-fatness_fun#.UKVNQFGluSo

When he says "DAMN!" make a GIF out of that

Ayyy!-Fonzie

November 15, 2012 @ 21:18:45
https://www.facebook.com/photo.php?v=205783566223344&set=vb.100003751054242&type=3&theater
November 15, 2012 @ 21:34:39
Where's Trace Cyrus?, I'm on the waterfront.

http://www.youtube.com/watch?v=1ZFNShsU2_c


Woah fuck, this is a huge L... This sounds like some Owl City shit. Dude's clinging on to the small amount of fleeting fame he even had in the first place with all he's got.


At this point...I'm just trying to understand...what sort of people/age group this shit is suppose to be targeted at.


seriously... the fuck is he doing making some kids bop shit but his persona is a tattoo covered simp? So confused

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

November 15, 2012 @ 23:16:07
When he said ass quake I was dead

hahaha same here. might sample it for a beat for laughss
November 15, 2012 @ 23:45:59
Where's Trace Cyrus?, I'm on the waterfront.

http://www.youtube.com/watch?v=1ZFNShsU2_c
and people thing im frail. lol
November 16, 2012 @ 00:11:33
http://www.youtube.com/watch?v=yDPeVoYhu9o&feature=watch-vrec
November 16, 2012 @ 00:45:24
November 16, 2012 @ 01:46:30


Why do I feel sometimes that Red Bull just has an endless amount of money?
November 16, 2012 @ 01:56:50
November 16, 2012 @ 02:14:58
repost?

November 16, 2012 @ 04:53:34
This guy goes to my college...He's normally a tuba player, and should probably stick to that. I have no idea how the class held it together. I woulda been dead in seconds.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c3-G_WYbN8k#!

All I do is smoke weed and play jazz

November 16, 2012 @ 04:56:14
November 16, 2012 @ 05:39:09
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhaO4ou0aPBt8Tujby
November 16, 2012 @ 06:23:41
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhaO4ou0aPBt8Tujby


Lmao be honest HB virgin squad... Which one of you is this?!
November 16, 2012 @ 06:32:36
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhaO4ou0aPBt8Tujby


lol dude said "That two seat limo"

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x