Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
October 30, 2012 @ 11:10 PM
me>u

Post: 4883

Join Date: Feb 2009

.
Dumbasses she's screaming because that's the same car that killed her son 2 years ago.


then why is she laughing..?

instagram: funthera

October 30, 2012 @ 11:13 PM
StephonPurham

Post: 483

Join Date: Nov 2010

.
Dumbasses she's screaming because that's the same car that killed her son 2 years ago.


then why is she laughing..?


bitch be trippin on acid
October 31, 2012 @ 01:55 AM
TheBeatNut

Post: 616

Join Date: Apr 2010

Location: CA ALL DAY!






"They Throwin' Hate At Me"

October 31, 2012 @ 01:58 AM
domingodean

Post: 1066

Join Date: Nov 2011

Location: Ont





17000 ferrari

October 31, 2012 @ 02:04 AM
myBallz

Post: 379

Join Date: Jun 2011



bukake bosh already starting
October 31, 2012 @ 05:30 AM
AndreLutherKing

Post: 3333

Join Date: Feb 2012

Location: Hansumville



Sandy, you a cold bitch

Chicks barely dancin, glancin every chance they get, like - oh shit, he's so HANSUM

October 31, 2012 @ 01:23 PM
chef_

Post: 216

Join Date: May 2011

Location: Liverpool






October 31, 2012 @ 02:45 PM
petrol

Post: 686

Join Date: Mar 2011

Location: KCMO

October 31, 2012 @ 02:55 PM
A!exander

Post: 1678

Join Date: Aug 2008

Location: DC



bukake bosh already starting

hahaha
October 31, 2012 @ 04:01 PM
TASK

Post: 650

Join Date: Mar 2011




October 31, 2012 @ 04:15 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1550

Join Date: Feb 2012

Location: UK

@chef_al

Lol no one hear likes grime/road rap. Don't even try
October 31, 2012 @ 05:07 PM
CrackPipeLips

Post: 2008

Join Date: May 2011



EASTTT NEW YAWWWK
October 31, 2012 @ 05:39 PM
LilDeadboy

Post: 155

Join Date: Apr 2012





DEAD at the Olive Garden one.

http://nasidious.tumblr.com/

October 31, 2012 @ 06:55 PM
chef_

Post: 216

Join Date: May 2011

Location: Liverpool

@chef_al

Lol no one hear likes grime/road rap. Don't even try


October 31, 2012 @ 07:33 PM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...


Oh shit


different angle, but cameraman is ANNOYING as fuck
October 31, 2012 @ 08:21 PM
It's Only Hype

Post: 5299

Join Date: Jan 2008

^
"WODSTAH HIPHOPPUU"

--Luffy
October 31, 2012 @ 08:26 PM
YoungRizal

Post: 3105

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905


Oh shit


different angle, but cameraman is ANNOYING as fuck


thats @princ3 and @northside boys man

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

October 31, 2012 @ 08:51 PM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

why these lames always yelling out World star whenever there is a fight? smh
October 31, 2012 @ 08:59 PM
popeyes

Post: 3162

Join Date: Dec 2010

lol world star has never even been about hip hop. it's more like urban youtube.

john lamone is a fag. boland is a fag.

October 31, 2012 @ 09:06 PM
JohnvHarrison

Post: 2007

Join Date: Nov 2011

lol world star has never even been about hip hop. it's more like urban youtube.


im guessing you've never been on World star before. Hella music videos and other stupid black music shit. Hell, Riff Raff blew up (as a rapper) off world star

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

October 31, 2012 @ 09:36 PM
that dude

suspended

Post: 2777

Join Date: Jun 2006

Location: killa cali

the realest shit i've ever watched. damn..

October 31, 2012 @ 09:48 PM
BIGOH

Post: 1024

Join Date: Apr 2012

dead @ 1;47 and 1:51 ahahah
ilpvideo.com/video.php?v=Mzk4Mjk

WTB NOTHING

October 31, 2012 @ 10:11 PM
popeyes

Post: 3162

Join Date: Dec 2010

lol world star has never even been about hip hop. it's more like urban youtube.


im guessing you've never been on World star before. Hella music videos and other stupid black music shit. Hell, Riff Raff blew up (as a rapper) off world star


lol you know what i mean london.

john lamone is a fag. boland is a fag.

October 31, 2012 @ 10:22 PM
jaded

moderator

Post: 7846

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

the realest shit i've ever watched. damn..



Yeah, at least he's remorseful.

i'm the best mayne, i deed it

November 1, 2012 @ 12:37 AM
chex

Post: 2460

Join Date: Oct 2008

the realest shit i've ever watched. damn..


wow that interviewers a faggot. you can tell the dude is sincere and this shithead interviewer is denying everything hes trying to say to him. what an asshole
November 1, 2012 @ 02:39 AM
JohnvHarrison

Post: 2007

Join Date: Nov 2011

the realest shit i've ever watched. damn..



damn what a douche. dude is sitting there saying "i want to die, i want my life to be taken for taking his" and the interviewer still sitting there tryna say the dude is lying. fucking fox news

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

November 1, 2012 @ 02:42 AM
zyezye

Post: 4411

Join Date: Aug 2007

Location: somewhere, over the...

the realest shit i've ever watched. damn..


wow that interviewers a faggot. you can tell the dude is sincere and this shithead interviewer is denying everything hes trying to say to him. what an asshole


he's a fox news reporter, what to you think?
November 1, 2012 @ 02:57 AM
slap

Post: 3753

Join Date: Oct 2010

Location: sgv.la


$81 selvedge denim: https://www.weargustin.com/invite_from/4200 Karmaloop/Plndr Rep: SLAP20.

November 1, 2012 @ 06:38 AM
E Styles

Post: 640

Join Date: Sep 2012

lol world star has never even been about hip hop. it's more like urban youtube.


im guessing you've never been on World star before. Hella music videos and other stupid black music shit. Hell, Riff Raff blew up (as a rapper) off world star


Strong word choice
November 1, 2012 @ 06:50 AM
JohnvHarrison

Post: 2007

Join Date: Nov 2011

lol world star has never even been about hip hop. it's more like urban youtube.


im guessing you've never been on World star before. Hella music videos and other stupid black music shit. Hell, Riff Raff blew up (as a rapper) off world star


Strong word choice


www.worldstaruncut.com/uncut/52088

aint lyin

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down


Please login first to reply.
Back To Top