[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

May 18, 2012 @ 17:10:54


Vice always posts the coolest docs


Love their documentaries too.
Surviving Alone In Alaska is my favorite.


+Black Sea Rave

Dear Virunga, You have received an infraction at Hypebeast Forums. Reason: Insulted Other Member(s)

May 18, 2012 @ 19:02:31


May 18, 2012 @ 19:30:44
May 18, 2012 @ 19:35:38
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oDFogjXdIVc
May 18, 2012 @ 20:54:40


Lol love this one

Nikes adverts are too good
May 18, 2012 @ 21:01:26
http://youtu.be/Y0xn7-2sCpo
DEAD AT 4:00
May 18, 2012 @ 22:26:56
LMAO WTF that is evergreen in seattle ghetto as hell smdh
May 18, 2012 @ 23:12:33
May 18, 2012 @ 23:46:45
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh314II5cfpdN875eQ

swag
May 19, 2012 @ 07:43:13

May 19, 2012 @ 07:46:42

May 19, 2012 @ 07:57:52
^video

I want to see the world burn

May 19, 2012 @ 14:53:57
Im wearing the grey tee.

http://www.youtube.com/watch?v=Q8bjxEIFgXE&feature=youtube_gdata_player]
May 19, 2012 @ 23:35:55
May 19, 2012 @ 23:41:28
^smh
May 20, 2012 @ 00:15:44
what a fucken idiot
May 20, 2012 @ 01:06:36
Smfh. Fucking niggers man
May 20, 2012 @ 01:09:52
That legit made me sad. That baby is dead.
May 20, 2012 @ 01:21:59
LMAO WTF that is evergreen in seattle ghetto as hell smdh


Ghetto with white dudes in Mishka shirts and people taking walks in the park?



anyway,
May 20, 2012 @ 01:22:28
That legit made me sad. That baby is dead.

Nah he's okay, just minor injuries.
May 20, 2012 @ 05:29:54
May 20, 2012 @ 05:32:29
hahaha

I want to see the world burn

May 20, 2012 @ 06:22:16
Originally posted by Inactive User
That legit made me sad. That baby is dead.

Nah he's okay, just minor injuries.


lololol, baby went thru some NASA training type shit. smh how did that happen in the first place?
May 20, 2012 @ 07:44:53
May 20, 2012 @ 09:10:00
LMAO WTF that is evergreen in seattle ghetto as hell smdh


Ghetto with white dudes in Mishka shirts and people taking walks in the park?



anyway,


Nice video! What those guys are doing is called skywalking. Petapixel did an article about it. Pretty crazy shit.
http://www.petapixel.com/2012/04/25/skywalking-a-dangerous-new-photo-fad-popular-among-russian-teens/
May 20, 2012 @ 16:47:12
dmwalking


Lmao. This is one of the best videos I've ever seen.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

May 20, 2012 @ 18:30:34


Lmao. This is one of the best videos I've ever seen.


"I can't believe you're still on this side of the dirt"

woooo hahaha
May 20, 2012 @ 18:53:42
That video was quality
May 20, 2012 @ 19:32:48
May 20, 2012 @ 21:18:16
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x