[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

May 17, 2012 @ 04:37:07


i cant even double dutch
May 17, 2012 @ 06:28:00
http://www.youtube.com/watch?v=3mlcihRCvPY

Watch it

I want to see the world burn

May 17, 2012 @ 10:26:04
LOL nsfw


http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxcrzpKQ051r9vx91o1_500.jpg
May 17, 2012 @ 12:32:00


lol snakeville gifs?
May 17, 2012 @ 14:33:54
LOL nsfw


http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxcrzpKQ051r9vx91o1_500.jpg


fucking dead
May 17, 2012 @ 18:14:06
May 17, 2012 @ 21:02:28
May 17, 2012 @ 21:43:50
Thats' fucked^

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

May 17, 2012 @ 22:09:29
May 17, 2012 @ 22:32:36


From the same user that posted World's Deadliest Drug
May 17, 2012 @ 23:17:39
May 18, 2012 @ 00:16:57
May 18, 2012 @ 00:34:04

shits like the imperius curse in harry potter
May 18, 2012 @ 00:51:59
May 18, 2012 @ 01:01:58
damn that shit is nutz, i like his mate who got stuck in a trip and walks down the street with his hand in front of his face
scary shit

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

May 18, 2012 @ 01:34:23
When you have nothing to do watch these.
http://www.youtube.com/watch?v=YAUpYszoSms

off top

May 18, 2012 @ 01:38:20
Vice always is at some wild shit filming. cool tho.

off top

May 18, 2012 @ 01:46:22


Vice always posts the coolest docs
May 18, 2012 @ 02:41:01


Vice always posts the coolest docs


Oh dang, i watched the whole thing. Shits crazy...

WTB: Original Fake Tees | WTB: Supreme Tees Sz. M

May 18, 2012 @ 02:43:23
LOL nsfw


http://25.media.tumblr.com/tumblr_lxcrzpKQ051r9vx91o1_500.jpg

strangely aroused...
May 18, 2012 @ 03:17:49
lol taggers with they're little crews

http://www.youtube.com/watch?v=iqtjId4rwTs&list=FLjsVntkJztH7oisec8e87Jw&index=3&feature=plpp_video
May 18, 2012 @ 03:37:45
Vice always posts the coolest docs


Love their documentaries too.
Surviving Alone In Alaska is my favorite.
May 18, 2012 @ 03:38:44
Tag bangin toys

trillmurrayy.tumblr.com

May 18, 2012 @ 03:56:28
wus up dawg. dis food getting down

http://www.youtube.com/watch?v=k6YfqzT7EF4&list=FLjsVntkJztH7oisec8e87Jw&index=9&feature=plpp_video
May 18, 2012 @ 03:58:32
Vice always posts the coolest docs


Love their documentaries too.
Surviving Alone In Alaska is my favorite.


I really liked the Liberia one. Something alluring about always feeling that they were about to get killed by some guerilla.
May 18, 2012 @ 04:02:33
http://www.youtube.com/watch?v=R_cLt6OgHl8&feature=related
May 18, 2012 @ 05:38:15
May 18, 2012 @ 07:14:39
May 18, 2012 @ 12:03:15
http://www.youtube.com/watch?v=R_cLt6OgHl8&feature=related

lmao at the end!

TRYING REALLY REALLY HARD ------------------------------------- FEELINGS WILL BE APPREHENDED

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x