Free Worldwide Shipping on Orders Over $150.00 USD or more - Use Code: HBSHIP150
August 27, 2014 @ 12:01 AM
truuuchainz

Post: 606

Join Date: Jul 2012

August 27, 2014 @ 02:39 AM
Norrin Radd

Post: 3691

Join Date: Apr 2008


Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

August 27, 2014 @ 03:04 AM
temper

Post: 254

Join Date: Oct 2012


The fuck you looking at....

August 27, 2014 @ 03:52 AM
August 27, 2014 @ 04:16 AM
Herban

Post: 1439

Join Date: Apr 2010

https://vine.co/v/MLJPqWVUqAV

lol those nerdboys were hype as fuck.
August 27, 2014 @ 04:20 AM
meFLOW

Post: 1867

Join Date: Dec 2010


2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

August 27, 2014 @ 06:06 AM
ToyotaGuy

Post: 2127

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

August 27, 2014 @ 06:44 AM
majdob

Post: 847

Join Date: Mar 2013

People stay getting hurt over this shit now
August 27, 2014 @ 07:08 AM
ToyotaGuy

Post: 2127

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

August 27, 2014 @ 11:00 AM
aggressor1

Post: 1

Join Date: Aug 2014

August 27, 2014 @ 02:37 PM
TR.eat

Post: 1219

Join Date: Nov 2008

August 27, 2014 @ 06:57 PM
Hellah Fresh

Post: 4038

Join Date: Dec 2006

Full HK version of DBZ

August 27, 2014 @ 07:14 PM
chief

Post: 6721

Join Date: Feb 2008

Location: WA

People stay getting hurt over this shit now
This gif does not justify how hard this guy got knocked. I saw the video and that tractor drops the fucking hammer on him

edit:

•••

August 27, 2014 @ 08:15 PM
papes

Post: 445

Join Date: Jul 2012

Location: San Jose

August 27, 2014 @ 08:58 PM
Bet

Post: 2228

Join Date: Nov 2011

Location: California



Damn some dude got swatted while live streaming a game.
August 27, 2014 @ 09:20 PM
ToyotaGuy

Post: 2127

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Whiteboy7thst got swatted and arrested lastweek. 

thats some fucked up shit smh
August 27, 2014 @ 09:22 PM
brittneykitty

Post: 613

Join Date: Apr 2014

People stay getting hurt over this shit now


the front of the mazzi look like a fork dont it

August 27, 2014 @ 09:22 PM
alieninmyclassroom

Post: 31

Join Date: Aug 2014

Whiteboy7thst got swatted and arrested lastweek. 

thats some fucked up shit smh
good he looks like a bitch
August 27, 2014 @ 09:28 PM
Joseph Khur

Post: 219

Join Date: Oct 2008

Location: Texas



Damn some dude got swatted while live streaming a game.


same thing happened to Whiteboy7th about a week ago but they found a good amount of bud in his house.....so he might actually have to serve time
August 27, 2014 @ 09:43 PM
Fibrelight

Post: 1550

Join Date: Nov 2011

Whiteboy7thst got swatted and arrested lastweek. 

thats some fucked up shit smh
good he looks like a bitch
August 27, 2014 @ 10:05 PM
It's Only Hype

Post: 5610

Join Date: Jan 2008



yeah it got censored, but homeboy took one to the dome

smh why u gonna give a little girl an uzi tho
August 27, 2014 @ 10:12 PM
Pantic

Post: 3733

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

yea come on. Why is a 9 year old even firing a gun at all? But that's a moral/personal issue, giving a 9 year old an Uzi is just objectively retarded
August 27, 2014 @ 10:12 PM
Beach2theBay

Post: 3384

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

She has to grow up knowing she accidentally killed someone. That's gonna be rough.
August 27, 2014 @ 10:15 PM
Joseph Khur

Post: 219

Join Date: Oct 2008

Location: Texas

actually its the instructors fault fo standing right next to her, he should be behind her but yeah i feel bad for the kid
August 27, 2014 @ 10:24 PM
TR.eat

Post: 1219

Join Date: Nov 2008

August 27, 2014 @ 10:26 PM
Bet

Post: 2228

Join Date: Nov 2011

Location: California

I don't believe there is anything wrong with a 9 year old shooting a gun however a fucking fully automatic uzi is ridiculous. I was around that age when I started fire arm training/shooting rifles and shotguns. The uzi would even be difficult for an adult to control so it was just stupidity from the instructor and parents.
August 27, 2014 @ 10:35 PM
brittneykitty

Post: 613

Join Date: Apr 2014

I don't believe there is anything wrong with a 9 year old shooting a gun however a fucking fully automatic uzi is ridiculous. I was around that age when I started fire arm training/shooting rifles and shotguns. The uzi would even be difficult for an adult to control so it was just stupidity from the instructor and parents.
yeah she would've been fine with a .22 or smthn, they shouldve known tht was too much

the front of the mazzi look like a fork dont it

August 27, 2014 @ 10:42 PM
chief

Post: 6721

Join Date: Feb 2008

Location: WA

actually its the instructors fault fo standing right next to her, he should be behind her but yeah i feel bad for the kid
There's really no reason a child should be shooting an SMG ever, whether the instructor was where he was standing or not. There was that case recently where the kid was shooting one and the recoil caused it to quickly shoot up until it basically flipped over and he shot himself in the head. His dad was right next to him but wasn't able to do anything about it

•••

August 27, 2014 @ 10:43 PM
AD MCMXCVII

Post: 930

Join Date: Mar 2012

why would you give a child a gun ?
August 27, 2014 @ 10:46 PM
LCULT

Post: 919

Join Date: Sep 2013

I don't believe there is anything wrong with a 9 year old shooting a gun however a fucking fully automatic uzi is ridiculous. I was around that age when I started fire arm training/shooting rifles and shotguns. The uzi would even be difficult for an adult to control so it was just stupidity from the instructor and parents.
smh everyone knows you hold an uzi sideways 

虎穴に入らずんば虎子を得ず


Please login first to reply.
Back To Top