May 12, 2014 @ 06:26 AM
AmericanLegend

Post: 2773

Join Date: Jul 2012

Location: USA

All these  are planned out 50 years ago mate. Us and the futures are to be raised as workers and not thinkers. I feel like the younger generations gets dumber and dumber. Can't even spell "lactose intolerance"  shit is All planned. We haven't hand breakthrough discovery and or invention in the last x amount of years
please, tell me what scientific journals you read
he is hella up to date on immortal technique 
 bush knocked down the towers 
lmao rizal is corny af when it comes to conspiracy shit 

taste the glamour

May 12, 2014 @ 07:45 AM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9790

Join Date: Oct 2007

Location: 707/LBC/HK

It's crazy how being a how is not only ok but celebrated these days. Fucking decline of civilization. Kids have no chance at innocence anymore.
All these  are planned out 50 years ago mate. Us and the futures are to be raised as workers and not thinkers. I feel like the younger generations gets dumber and dumber. Can't even spell "lactose intolerance"  shit is All planned. We haven't hand breakthrough discovery and or invention in the last x amount of years
Breakthrough inventions? 
Cmon man. 
You telling me nothing we have today is world changing? 
We have countless things that help us in our everyday life. 
People are being able to see again with cameras and shit 
idk I just think your comment was very ignorant.
yee. as the collective conscious of the planet raises, more fields of study will spill over into each other and i feel like many of the worlds problems will be solved with simple solutions thanks to abstract ideas. 

aaaaaaand kids have been throwing crazy ass objects at each other forever..  just a couple videos at once has everyone trippin 

Forum Administrator • @DREWKKAKE

May 12, 2014 @ 07:58 AM
ndrew

Post: 1974

Join Date: Jul 2010

Location: socal


www.headhunterla.com

May 12, 2014 @ 08:22 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008



who dis.
lol flat as fuck. stay thirsty cacs !!
May 12, 2014 @ 08:50 AM
CHOPZZBISCUIT

Post: 4371

Join Date: Jan 2010

Location: KALI4NIA

info on this? some replica porsche or something?

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

May 12, 2014 @ 12:54 PM
DonBishopSpacePimp

Post: 3918

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth


"It's 2015 & You Still Ain't Shit" https://www.youtube.com/watch?v=91uiCqUd1lc

May 12, 2014 @ 04:10 PM
Swag Master Flex

Post: 167

Join Date: Aug 2012

Location: Michigan

info on this? some replica porsche or something?
I don't want to clutter up the picture thread too much with a written response but I believe that's a slightly modified 959. I don't even think it was street legal when it first came out in the States.

Y'ALL THOUGHT IT WAS RENTED?

May 12, 2014 @ 04:45 PM
karibruze

Post: 210

Join Date: Feb 2013

May 12, 2014 @ 05:37 PM
Pantic

Post: 3994

Join Date: Jan 2010

Location: cold north



who dis.
lol flat as fuck. stay thirsty cacs !!
lmao you might play it like you want curved girls but we all know you just salty you can only smash overweight hoes
May 12, 2014 @ 05:56 PM
yung french G

Post: 1350

Join Date: Feb 2014

^he can only smash fat and juicy hoes from surinam and the caribean
thats disgusting ugly ass cac nigga
May 12, 2014 @ 05:56 PM
yung french G

Post: 1350

Join Date: Feb 2014

he hangs out in the red district mothafukin window shopper

nigga u a window shoooopper
May 12, 2014 @ 06:49 PM
isthistobe

Post: 435

Join Date: Feb 2012

Location: USA

May 12, 2014 @ 08:46 PM
majdob

Post: 903

Join Date: Mar 2013

First that bitch got hit in the head with a shovel now this nigga takes a scooter to the face. Nigga got hit so hard his pants fell half way down. The niggas at Razor felt this one.
https://vine.co/v/Mg59wAgV7X0
May 12, 2014 @ 09:13 PM
Bazooka_Joe

Post: 75

Join Date: Oct 2013

Location: Norwegian bruh

May 12, 2014 @ 09:20 PM
blackclits

Post: 563

Join Date: Apr 2013

Dead @ this nigga Chance The Rapper. Who the fuck even is this nigga tho? I only saw him on that XXL cover some nigga posted. Then I listened to this shit

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhKLg76uDuGYf4yB4M

And concluded he a fuck nigga. If you fuck with this train conductor looking ass nigga, eat gat with extra ketchup. Niggas eyes look like they trying to run away from each other. Nigga got that face that look like it suppose to be on a midgets body.


Edit: The only thing I'll give this nigga is that he recognizes he an ugly nigga, and doesn't try to front like it ain't. Shouts out on that.  
May 12, 2014 @ 10:53 PM
Bet

Post: 2472

Join Date: Nov 2011

Location: California

May 13, 2014 @ 12:32 AM
Think People

Post: 690

Join Date: Nov 2013

Dead @ this nigga Chance The Rapper. Who the fuck even is this nigga tho? I only saw him on that XXL cover some nigga posted. Then I listened to this shit

http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhKLg76uDuGYf4yB4M

And concluded he a fuck nigga. If you fuck with this train conductor looking ass nigga, eat gat with extra ketchup. Niggas eyes look like they trying to run away from each other. Nigga got that face that look like it suppose to be on a midgets body.


Edit: The only thing I'll give this nigga is that he recognizes he an ugly nigga, and doesn't try to front like it ain't. Shouts out on that.  
You thought you were gonna get mad upvotes for that.
Hold this L for caring that much about another nigga.
May 13, 2014 @ 12:49 AM
blackclits

Post: 563

Join Date: Apr 2013

Lmao pie-ass nigga. 
May 13, 2014 @ 12:51 AM
SonOfRise

Post: 3036

Join Date: Jan 2013

Location: Earth

Yo this is my local news station!!! 

Zooey Deschanel is waifu

May 13, 2014 @ 12:54 AM
berzerk

Post: 3622

Join Date: Jun 2012

May 13, 2014 @ 03:06 AM
ToMuchMayo

Post: 766

Join Date: Jun 2013

Location: WA



Had to hulk smash a few walls after watching this video.
May 13, 2014 @ 04:31 AM
isthistobe

Post: 435

Join Date: Feb 2012

Location: USA

May 13, 2014 @ 05:19 AM
Sentimental

Post: 1893

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.

dude is like             "this bitch....."

balllll outttttttttt

May 13, 2014 @ 05:19 AM
Sentimental

Post: 1893

Join Date: Nov 2012

Location: L.A.


balllll outttttttttt

May 13, 2014 @ 05:46 AM
papes

Post: 476

Join Date: Jul 2012

Location: california


to be the man you gotta be the man

May 13, 2014 @ 06:31 AM
street lights

Post: 651

Join Date: Oct 2012

Location: creepin'


there needs to be some sort of rapper round table to excommunicate this faggot. 

whoever down voting my shit is a fucking faggot that's jealous of everything about my life- Ronn_eL

May 13, 2014 @ 07:30 AM
nightwalker

Post: 578

Join Date: Nov 2011

Location: Toronto

May 13, 2014 @ 07:38 AM
(G)TRAP

suspended

Post: 3666

Join Date: Jun 2008

fried chickin

https://www.facebook.com/ChrisCrockerOFFICIAL/photos/a.455914924006.237994.248922394006/10152110137919007/?type=1
May 13, 2014 @ 09:27 AM
Glo'bito

Post: 1810

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq


someone should edit Lil B on this

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

May 13, 2014 @ 09:27 AM
Glo'bito

Post: 1810

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq


someone should edit Lil B on this

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”


This topic is closed, replies are no longer accepted.
Back To Top