[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

March 29, 2014 @ 21:15:34 PM
Post: 16
Join Date: Oct 2013
Damn Marines you taking an L for this one. 



This suppose to be funny? STFU
March 29, 2014 @ 22:33:17 PM
Post: 2636
Join Date: Nov 2011
Location: 909/626

He's cute? I bet he ain't #Hansum

March 30, 2014 @ 00:47:53 AM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

March 30, 2014 @ 01:19:12 AM
Post: 1665
Join Date: Dec 2012
Location: Chiraq
Damn Marines you taking an L for this one. 


damn this is real? it kinda looks like a game

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

March 30, 2014 @ 02:06:38 AM
Post: 3541
Join Date: Jun 2013
Location: The Crime Labyrinth

I'm the Polo dude who got mouth sex from your bitch. See you in hell. Toodles.

March 30, 2014 @ 03:05:28 AM
Post: 1665
Join Date: Dec 2012
Location: Chiraq
A cup titties smh

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

March 30, 2014 @ 03:28:58 AM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
March 30, 2014 @ 03:40:49 AM
Post: 2453
Join Date: Jul 2012
Location: USA
Originally posted by Inactive User
Damn Marines you taking an L for this one. 


damn this is real? it kinda looks like a game
yea whats the backstory on this

taste the glamour

March 30, 2014 @ 03:44:18 AM
Post: 2387
Join Date: May 2011
Location: 617/781/508
Left picture is her with her boyfriend. It is common to say "You been together so long, you look like each other." On the right she cheated on him 30 minutes later.
March 30, 2014 @ 03:45:07 AM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
the sniper gif http://www.liveleak.com/view?i=78d_1233307389
March 30, 2014 @ 03:46:33 AM
Post: 2089
Join Date: Oct 2012
Originally posted by Inactive User
Left picture is her with her boyfriend. It is common to say "You been together so long, you look like each other." On the right she cheated on him 30 minutes later.

Let me see those downvotes

March 30, 2014 @ 03:51:34 AM
Post: 1102
Join Date: Mar 2011
who is making these with just spelling errors
these legit used to be funny
March 30, 2014 @ 05:02:14 AM
Post: 112
Join Date: Aug 2012
Location: NYC
Originally posted by Inactive User
Left picture is her with her boyfriend. It is common to say "You been together so long, you look like each other." On the right she cheated on him 30 minutes later.
Naw bruh she thinks thats her boyfriend, but he sees her as nothing more than a thot
March 30, 2014 @ 06:21:08 AM
Post: 1251
Join Date: Sep 2012
2 different dudes tho
March 30, 2014 @ 06:54:49 AM
Post: 3541
Join Date: Jun 2013
Location: The Crime Labyrinth
laughing5BxK1qd7ibwo1_1280.png" alt="" />

laughing5BxK1qd7ibwo4_500.png" alt="" />
laughing5BxK1qd7ibwo3_400.png" alt="" />
laughing5BxK1qd7ibwo2_500.png" alt="" />

I'm the Polo dude who got mouth sex from your bitch. See you in hell. Toodles.

March 30, 2014 @ 07:40:18 AM
Post: 4218
Join Date: Jan 2010
Location: KALI4NIA

Kayv: pull bitches, not triggers. throw parties, not fists. futurebass : my mom said life is like a box of kimchi. chopzz.tumblr.com

March 30, 2014 @ 10:11:47 AM
Post: 644
Join Date: Nov 2013
^^^^^ recycled sooooo many times
March 30, 2014 @ 19:58:40 PM
Post: 1110
Join Date: Sep 2012
March 30, 2014 @ 20:34:26 PM
Post: 1110
Join Date: Sep 2012




March 30, 2014 @ 21:02:09 PM
Post: 2934
Join Date: Aug 2006
Location: MN
that rich kid Lavish got dropped on worldstar
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhs31ZGlnWXnq3uCe2
March 30, 2014 @ 21:06:47 PM
Post: 5676
Join Date: Jan 2008
that rich kid Lavish got dropped on worldstar
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhs31ZGlnWXnq3uCe2
loool. He's icing his wounds right now with a stack of cash probably.


Whats up with that poor ass cell phone quality though
March 30, 2014 @ 21:22:18 PM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide
bruh when he came back at the end with the asian voice hahahaha 
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh41D03TFx2mGed5V4

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

March 30, 2014 @ 21:28:44 PM
Post: 518
Join Date: Feb 2013
damn that billionaire kid deserves it hahahhaha.
March 30, 2014 @ 21:33:11 PM
Post: 991
Join Date: Sep 2013

"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

March 30, 2014 @ 22:04:10 PM
Post: 138
Join Date: Dec 2011
Location: Connecticut / NYC
damn that billionaire kid deserves it hahahhaha.
he isnt a billionaire tho. did you even read fagit
March 30, 2014 @ 22:31:02 PM
Post: 518
Join Date: Feb 2013
damn that billionaire kid deserves it hahahhaha.
he isnt a billionaire tho. did you even read fagit
lol faggot. look at the shit he has. he's a billionaire. the money is his parents' but that's irrelevant
March 30, 2014 @ 23:29:29 PM
Post: 2295
Join Date: Nov 2011
Location: California
March 31, 2014 @ 00:55:03 AM
Post: 2852
Join Date: Nov 2011
Location: Eastside Westside Genocide

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

March 31, 2014 @ 01:03:58 AM
Post: 684
Join Date: Jun 2013
Location: WA
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x