March 10, 2014 @ 06:39 PM
Bet

Post: 2244

Join Date: Nov 2011

Location: California

March 10, 2014 @ 07:41 PM
backlikethat

Post: 5259

Join Date: Feb 2009

lmao

March 10, 2014 @ 08:36 PM
BOMAYE

Post: 390

Join Date: Jan 2009

Weezy taught him. 
March 10, 2014 @ 08:37 PM
isthistobe

Post: 377

Join Date: Feb 2012

Location: USA


that true detective, suspense shit 

SPOILER
March 10, 2014 @ 08:44 PM
suparise71

Post: 2691

Join Date: Jun 2013

lmao

Lets get a gif at 3:24 to 3:34

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

March 10, 2014 @ 08:50 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1751

Join Date: Feb 2012

Location: UK

lmao

Haha, this guy, so much money, he don' care

I feel for him though, guy gets hated on way too much
March 10, 2014 @ 08:50 PM
suparise71

Post: 2691

Join Date: Jun 2013


- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

March 10, 2014 @ 10:01 PM
________

Post: 850

Join Date: May 2012

how did the kd lil b beef start
March 10, 2014 @ 11:05 PM
REVS

moderator

Post: 3598

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

how did the kd lil b beef start
Wasn't Lil B trying to play KD in one on one and KD just wasn't having it. 

I prefer carcinogens to endorphins.

March 10, 2014 @ 11:23 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at

how did the kd lil b beef start
how it all started was through this tweet. 


then KD advances to the NBA Finals 


KD loses lmao. 

drops video and calls out KD to face him one on one 




kd tweets "shut up" to lil b but deletes it lmao 

and now here we are.







KD loses to the lakers days after it drops lmao

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

March 10, 2014 @ 11:32 PM
thegodfather

Post: 187

Join Date: Mar 2012

Location: LA


that true detective, suspense shit 

SPOILER

shit was amazing cool
March 10, 2014 @ 11:47 PM
funaki

Post: 53

Join Date: Jan 2014

yes alexandra is total babe
March 11, 2014 @ 03:59 AM
Bishop Don SpacePimp

Post: 3335

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth


I've been known to invoke......FEELINGS. #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

March 11, 2014 @ 04:05 AM
Bet

Post: 2244

Join Date: Nov 2011

Location: California

March 11, 2014 @ 04:40 AM
Bishop Don SpacePimp

Post: 3335

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth

WTF??


I've been known to invoke......FEELINGS. #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

March 11, 2014 @ 04:45 AM
Smalls

Post: 1019

Join Date: Sep 2013




"I'm killin y'all niggas on that lyrical shit. Mayonnaise colored Benz, I push miracle whips."

March 11, 2014 @ 05:59 AM
Moises Arias

Post: 2015

Join Date: Mar 2011


My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

March 11, 2014 @ 07:32 AM
Ted Dancin

Post: 204

Join Date: Aug 2013




this reached millions, talent?

nah, these dudes are as good as lil b if not better.
March 11, 2014 @ 08:31 AM
nasmatic

Post: 977

Join Date: Sep 2012



1:20
March 11, 2014 @ 09:58 AM
GxoctFace

Post: 529

Join Date: Dec 2013


ig: @christiangxn // http://hypebeast.com/forums/apparel/213748

March 11, 2014 @ 10:38 AM
March 11, 2014 @ 05:05 PM
Peanut-gallery

Post: 88

Join Date: Nov 2010

March 11, 2014 @ 07:38 PM
jaded

moderator

Post: 7985

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ

Cleared out all the shit posts. Let's get this back on track.

i'm the best mayne, i deed it

March 11, 2014 @ 08:42 PM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at


#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

March 11, 2014 @ 10:47 PM
deltron

Post: 150

Join Date: Dec 2011

Location: Connecticut / NYC

March 12, 2014 @ 12:29 AM
ToMuchMayo

Post: 679

Join Date: Jun 2013

Location: WA

March 12, 2014 @ 01:03 AM
backlikethat

Post: 5259

Join Date: Feb 2009

http://www.viralnova.com/shocking-dog-transformation/


damn thats crazy, good for the dog too cool
March 12, 2014 @ 01:10 AM
meFLOW

Post: 1884

Join Date: Dec 2010




2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

March 12, 2014 @ 01:45 AM
Glo'bito

Post: 1780

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

how did the kd lil b beef start
how it all started was through this tweet. 


then KD advances to the NBA Finals 


KD loses lmao. 

drops video and calls out KD to face him one on one 




kd tweets "shut up" to lil b but deletes it lmao 

and now here we are.







KD loses to the lakers days after it drops lmao

The Based Gods curse is real and will haunt Durant until he apologizes to Lil B

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

March 12, 2014 @ 02:18 AM
Laurence of Arabia

Post: 306

Join Date: Dec 2011

that hip movement though

- Tracy Jackson
dunno why that comment made me laugh so much (shit comment though(

Please login first to reply.
Back To Top