Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
August 23, 2013 @ 08:29 PM
JEANPAULDAVINCI

Post: 1606

Join Date: Apr 2012

Location: 916



wtf? Christian Bale is the perfect batman
August 23, 2013 @ 09:06 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1550

Join Date: Feb 2012

Location: UK



wtf? Christian Bale is the perfect batman
Christian Bale isn't a good Batman. His Batman rasp is a complete joke.

Only Kevin Conroy can do a proper Batman voice.
August 23, 2013 @ 09:15 PM
truuuchainz

Post: 503

Join Date: Jul 2012

August 23, 2013 @ 10:38 PM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

Had me rolling

I love this song

This and 
are always classics to play when you cant think of a song to play on a car ride somewhere 
Nigga this version of the song has the longest censor ever lmao
August 23, 2013 @ 11:58 PM
chief

Post: 5920

Join Date: Feb 2008

Location: WA



North West :wow:
"next time i'm in church, please no photos"

•••

August 24, 2013 @ 12:55 AM
craigsagersuit

Post: 2999

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626


He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 24, 2013 @ 01:42 AM
Josh.

Post: 3552

Join Date: Apr 2008

Christian Bale isn't a good Batman. His Batman rasp is a complete joke.
agreed, although he is a good Bruce Wayne

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

August 24, 2013 @ 03:45 AM
majdob

Post: 746

Join Date: Mar 2013

Had me rolling

I love this song

This and 
are always classics to play when you cant think of a song to play on a car ride somewhere 
Nigga this version of the song has the longest censor ever lmao
Lmao its the whole chorus 
August 24, 2013 @ 05:17 AM
chief

Post: 5920

Join Date: Feb 2008

Location: WA



this is sort of creepy

•••

August 24, 2013 @ 05:30 AM
craigsagersuit

Post: 2999

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626


He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 24, 2013 @ 06:23 AM
craigsagersuit

Post: 2999

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626


He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 24, 2013 @ 08:25 AM
soulamazing.

Post: 5498

Join Date: Jan 2008

Location: Adverse City.



August 24, 2013 @ 11:37 AM
ThaGoldenBoy

Post: 1550

Join Date: Feb 2012

Location: UK

Christian Bale isn't a good Batman. His Batman rasp is a complete joke.
agreed, although he is a good Bruce Wayne
I agree
August 24, 2013 @ 12:28 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle


instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

August 24, 2013 @ 02:52 PM
jello

Post: 135

Join Date: Jun 2008

Location: New York


I'm fly

August 24, 2013 @ 03:09 PM
suparise71

Post: 2545

Join Date: Jun 2013


- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

August 24, 2013 @ 03:16 PM
AGUA

Post: 485

Join Date: Jun 2012

Location: Boston, MA



Do you guys remember when everyone thought Ben Affleck could portray a superhero accurately or even act?....Yea me neither. 
August 24, 2013 @ 03:59 PM
2 Phone Shawty

Post: 1586

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq



wtf? Christian Bale is the perfect batman
Christian Bale isn't a good Batman. His Batman rasp is a complete joke.

Only Kevin Conroy can do a proper Batman voice.
Christian Bale was a great Batman imo he was the best. that raspy voice was so that nobody recognized he was bruce wayne

"Yo bitch probably think I'm cute"

August 24, 2013 @ 04:04 PM
craigsagersuit

Post: 2999

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626





He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 24, 2013 @ 04:49 PM
Peanut-gallery

Post: 80

Join Date: Nov 2010

August 24, 2013 @ 04:58 PM
☹ JE-SUS ☹

Post: 1242

Join Date: Dec 2012

Location: Trap House III

anyone got the video link? ^
August 24, 2013 @ 05:30 PM
Soul Rize

Post: 1849

Join Date: Dec 2010

Location: Houston

nigga be like YOLO

Cmon get down with a real nigga wussup

August 24, 2013 @ 05:49 PM
Hiraishin LVL.2

Post: 23

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

My nigga
August 24, 2013 @ 06:19 PM
Fonze

Post: 605

Join Date: Feb 2012

Location: Oakland, CA

HAHAHAHA Wtf. I need the backstory on this one
August 24, 2013 @ 06:30 PM
DaPark

Post: 1768

Join Date: Apr 2012

Location: UK


hb weindis "No wonder drake makes love songs. Seeing all these 10's around toronto. damn. Just gained alot of dislike for my city."

August 24, 2013 @ 07:00 PM
wehatelondon

suspended

Post: 5293

Join Date: Apr 2012

Location: cute nigha castle


instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

August 24, 2013 @ 07:01 PM
Peanut-gallery

Post: 80

Join Date: Nov 2010

Originated from a vine so not much longer...
http://www.lansingstatejournal.com/viewart/20130816/NEWS01/308160050/vine-truck-careened-guardrail-alex-stack
August 24, 2013 @ 08:05 PM
Bet

Post: 1906

Join Date: Nov 2011

Location: California

August 24, 2013 @ 08:21 PM
JEANPAULDAVINCI

Post: 1606

Join Date: Apr 2012

Location: 916

August 24, 2013 @ 09:23 PM
jmac100394

Post: 661

Join Date: Jan 2012

Location: NY/Richmond


Please login first to reply.
Back To Top