FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
August 16, 2013 @ 07:02 AM
JEANPAULDAVINCI

suspended

Post: 1088

Join Date: Apr 2012

Location: 916



stormfront that you?
August 16, 2013 @ 08:07 AM
Sage

Post: 93

Join Date: Jan 2010

Location: SAxOC


www.mouthshuteyes0pen.tumblr.com

August 16, 2013 @ 02:35 PM
REVS

moderator

Post: 3625

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Fucking classic video ^

I prefer carcinogens to endorphins.

August 16, 2013 @ 02:51 PM
AGUA

Post: 497

Join Date: Jun 2012

Location: Boston, MA

August 16, 2013 @ 04:25 PM
Bet

Post: 2280

Join Date: Nov 2011

Location: California




wtf confused bitch deserves to be knocked out.
August 16, 2013 @ 05:00 PM
Pantic

Post: 3822

Join Date: Jan 2010

Location: cold north

^LMAO what a bitch...

This video is kinda the same, fuck females i woulda raped her on the spot
August 16, 2013 @ 05:16 PM
suparise71

suspended

Post: 2716

Join Date: Jun 2013




wtf  bitch deserves to be knocked out.
Not really 

im glad that the mums hit him

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

August 16, 2013 @ 05:28 PM
suparise71

suspended

Post: 2716

Join Date: Jun 2013


- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

August 16, 2013 @ 06:26 PM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

^LMAO what a bitch...

This video is kinda the same, fuck females i woulda raped her on the spot
This type of shit pisses me off, you guys notice how all the girls were laughing when the bitch was hitting him but when the guy used self defense and one hit KO the bitch they were all in aghast and got mad at him... man sometimes hoes are fucking stupid and deserve to get hit
August 16, 2013 @ 07:08 PM
suparise71

suspended

Post: 2716

Join Date: Jun 2013


Wow.

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

August 16, 2013 @ 07:14 PM
*ER!C

Post: 2497

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY




wtf  bitch deserves to be knocked out.
god, i hate cunts like this and fuck that whiny little fuckin kid too . . woulda smacked mom dukes and spit in the lil boys face and dipped like my nigga cam in killa season . .

August 16, 2013 @ 07:21 PM
MuffinsNightmare

Post: 3469

Join Date: Jun 2013

Location: The Crime Labyrinth

This like 7 years old. And this was pussy as fuck for that. The dude was a drunk ass kid and J@$# is like 40 years old. They went overkill because they were deep. Shit like this is weak to me.

I've been known to invoke......FEELINGS. #NoPromo #NoFearGang #AntiMuffinMovement

August 16, 2013 @ 07:38 PM
dmwalking

moderator

Post: 3684

Join Date: Aug 2007

Location: New England



stormfront that you?
Shit ain't even funny.  White people really are clueless.  Really acting like slavery was ancient history. Pranks are funny, but when you're straight flaunting your privilege in the face of a marginalized group and making a horribly insensitive joke out of it, you are a piece of shit.  I used to like Ari.  But he's dead to me. I wish all the bad things in life on him. 

Looks like 5 racists already liked it. 

Last name Ever, first name Worst Mod

August 16, 2013 @ 07:39 PM
*ER!C

Post: 2497

Join Date: May 2008

Location: Queens, NY

how is this dude a famous comedian? jesus christ . .

anyway, that Kendrick verse was cool, but people are just dick riding waaaaaaay too much . . he didn't even diss these fools man, smh.  People are so quick to suck dick these days, its pathetic.
August 16, 2013 @ 07:44 PM
dmwalking

moderator

Post: 3684

Join Date: Aug 2007

Location: New England

One more racist with the thumbs down.

Last name Ever, first name Worst Mod

August 16, 2013 @ 08:01 PM
suparise71

suspended

Post: 2716

Join Date: Jun 2013



stormfront that you?
Yo this shit aint funny one bit

Damn shouts out to my People sticking up for themselves! The brother at the end man was oon point i would of done the same

he should of got shot! 

Plus slavery isnt anything to laugh about. These white people are faggots tbh thats why i cant fuck with all you white people cause you have evil in yall

Shouts out to those white people sticking up for us though

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

August 16, 2013 @ 08:34 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1754

Join Date: Feb 2012

Location: UK



stormfront that you?
This seemed mad staged

White people lowkey always wanted to do this tho
August 16, 2013 @ 08:37 PM
ToyotaGuy

Post: 2174

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

August 16, 2013 @ 08:52 PM
street lights

Post: 622

Join Date: Oct 2012

Location: creepin'


stormfront that you?
god damn that was so un funny. the only time i laughed was when the guy beat his ass

whoever down voting my shit is a fucking faggot that's jealous of everything about my life- Ronn_eL

August 16, 2013 @ 09:13 PM
It's Only Hype

Post: 5685

Join Date: Jan 2008



stormfront that you?
This seemed mad staged

White people lowkey always wanted to do this tho
 there was a thread on storm front about doing that



 people  getting baited by obvious troll though
August 16, 2013 @ 10:22 PM
craigsagersuit

Post: 3001

Join Date: Nov 2011

Location: 909/626




He's cute? I bet he ain't #Hansum

August 16, 2013 @ 11:26 PM
keepit100g

Post: 304

Join Date: Mar 2012

August 16, 2013 @ 11:58 PM
Bet

Post: 2280

Join Date: Nov 2011

Location: California

August 17, 2013 @ 12:46 AM
millertime04

Post: 522

Join Date: Oct 2012




wtf  bitch deserves to be knocked out.
First thing the dude does after nailing the kid is try to retrieve his deck. kinda shitty IMO. I woulda landed more than one upside his head.

flip side is that broad shoulda had a better eye on her child.
August 17, 2013 @ 12:50 AM
ToMuchMayo

Post: 704

Join Date: Jun 2013

Location: WA

August 17, 2013 @ 01:16 AM
Tsundere

Post: 316

Join Date: Jun 2012

Location: pallet town



stormfront that you?
Yo this shit aint funny one bit

Damn shouts out to my People sticking up for themselves! The brother at the end man was oon point i would of done the same

he should of got shot! 

Plus slavery isnt anything to laugh about. These white people are faggots tbh thats why i cant fuck with all you white people cause you have evil in yall

Shouts out to those white people sticking up for us though

- Tracy Jackson
you aint black nigga ur nipples aint dark
August 17, 2013 @ 01:33 AM
suparise71

suspended

Post: 2716

Join Date: Jun 2013



stormfront that you?
Yo this shit aint funny one bit

Damn shouts out to my People sticking up for themselves! The brother at the end man was oon point i would of done the same

he should of got shot! 

Plus slavery isnt anything to laugh about. These white people are faggots tbh thats why i cant fuck with all you white people cause you have evil in yall

Shouts out to those white people sticking up for us though

- Tracy Jackson
you aint black nigga ur nipples aint dark
fuck you on about my nipples are black

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

August 17, 2013 @ 01:40 AM
blackclits

Post: 423

Join Date: Apr 2013

August 17, 2013 @ 01:45 AM
bjornvan

Post: 1236

Join Date: Sep 2012

August 17, 2013 @ 02:45 AM
nasmatic

Post: 978

Join Date: Sep 2012


Please login first to reply.
Back To Top