Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
July 29, 2013 @ 06:54 AM
zzzboy

Post: 2253

Join Date: Apr 2008

that's not really a skate trick, but it's interesting.  what else is there to say about it?
July 29, 2013 @ 07:13 AM
isthistobe

Post: 210

Join Date: Feb 2012

Location: USA

if you skated for one fucking second you would realize this is stupid as fuck b 
why
hes literally not doing anything
post a skate vid 
nigga you prolly can't ollie into a bank, post a vid or suk a dick hoe
is this some yeah right shit ? need to see video
July 29, 2013 @ 07:31 AM
Black Adam

Post: 1336

Join Date: Aug 2012

When it was messing with the chair

hypebeast.com/forums/apparel/204982

July 29, 2013 @ 08:29 AM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

log onto my facebook for the first time in a minute and see this shit, lmao



if youre a grown man and youre dancing like this . . sus!!!!
at 1:17 this nigga was doing some Tetris shit with his hands b, btw how many likes did it get or what type of comments? This straight up looks like some middle school choreographed talent show shit 
July 29, 2013 @ 11:23 PM
dmwalking

moderator

Post: 3313

Join Date: Aug 2007

Location: New England




Guy ran for 8 hours. I can barely run for 30 minutes
Good find yo. This is dope. 

guy on some broke bus. Love, Sosa. "Don't feed the trolls" initiative coming soon. We can rebuild.

July 29, 2013 @ 11:56 PM
Josh.

Post: 3552

Join Date: Apr 2008


smh cars with that kind of power need to be kept on a track

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

July 30, 2013 @ 01:45 AM
me>u

Post: 4897

Join Date: Feb 2009


instagram: funthera

July 30, 2013 @ 02:13 AM
zzzboy

Post: 2253

Join Date: Apr 2008

^ yall should watch the newsroom.
July 30, 2013 @ 02:17 AM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

it feels so weird to think this guy was on Dumb and Dumber lol
July 30, 2013 @ 05:34 AM
Pieces

Post: 322

Join Date: Mar 2010

July 30, 2013 @ 06:38 AM
meFLOW

Post: 1507

Join Date: Dec 2010

i feel like eflow has been skating 2 years so he's still in that 'cool' stage mentality of kids getting into skating so he's upset that people like seeing other creative forms of skating
mrh loves to hate 
spencer does some cool shit but that stupid clip right there that you all are drooling over is nothing but someone throwing a skateboard into a sewage ditch and jumping back on
anyone can do that


real progressive skateboarding is doing things that will make others do things that havent been thought of that are challenging, keyword challenging
Albery Nyberg: real progressive skater 


Also at the same time you gotta love Richie Jackson a real creative dude who fucking kills it
no filler clips that blow up all over tumblr


at the same time you got your classic ride in and ride out classic skaters like the local homie bert wooton


fuck you mrh you dont contribute shit 

2013 summer fit battle champion buying 7.5 visvim kiefers eFLOW

July 30, 2013 @ 06:47 AM
KingJedidiah

Post: 16

Join Date: Jul 2013

old 
July 30, 2013 @ 08:11 AM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013


This thirsty ass nigga was simping on FB, look what happened to him smh, these niggas need water
July 30, 2013 @ 08:18 AM
2 Phone Shawty

Post: 1586

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

Father did what he had to do

"Yo bitch probably think I'm cute"

July 30, 2013 @ 08:31 AM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013

Father did what he had to do
Agreed, but just imagine if these thirsty niggas actually got in contact with the girl they were simping over, if I was the Dad I would have done the same and beat his fucking ass for showing up
July 30, 2013 @ 01:15 PM
ToMuchMayo

Post: 503

Join Date: Jun 2013

Location: WA

old 
she said "it felt good didn't it?"
July 30, 2013 @ 02:26 PM
suparise71

Post: 2544

Join Date: Jun 2013

hahah! what film is this from?

- Tracy Jackson

https://twitter.com/tracyjackson71

July 30, 2013 @ 04:13 PM
petrol

Post: 687

Join Date: Mar 2011

Location: KCMO

July 30, 2013 @ 05:28 PM
trolllord

Post: 17

Join Date: Jun 2013

whats this porn star's name?
July 30, 2013 @ 05:33 PM
christopher.

Post: 1441

Join Date: Mar 2012

Location: stockton

whats this porn star's name?
sasha grey coolcool
July 30, 2013 @ 05:36 PM
koolgtrap

Post: 3608

Join Date: Jun 2008


This thirsty ass nigga was simping on FB, look what happened to him smh, these niggas need water
that father is a bitch nigga he can handle that his girl is a slut. its cool to trap that nigga but show it to the news and shit is weak as fuck he didnt rape that girl or some shit
July 30, 2013 @ 06:28 PM
fugguts

Post: 832

Join Date: Apr 2010

July 30, 2013 @ 06:57 PM
JohnvHarrison

Post: 2008

Join Date: Nov 2011


This thirsty ass nigga was simping on FB, look what happened to him smh, these niggas need water
that father is a bitch nigga he can handle that his girl is a slut. its cool to trap that nigga but show it to the news and shit is weak as fuck he didnt rape that girl or some shit
lol, mad cause you be doing this same shit, simpin on 13 yo on FB

http://www.theyhatechange.com Beauty Squad Click on the rise #B$C Get down or lay down

July 30, 2013 @ 07:01 PM
koolgtrap

Post: 3608

Join Date: Jun 2008

yes man you got me
July 30, 2013 @ 08:44 PM
De Niro

Post: 397

Join Date: Jul 2013


For the fam planning on buying GTA V
July 30, 2013 @ 08:49 PM
Hellah Fresh

Post: 3884

Join Date: Dec 2006

Trolling officer LoL
July 31, 2013 @ 01:39 AM
chief

Post: 5907

Join Date: Feb 2008

Location: WA



the face had me dead

•••

July 31, 2013 @ 02:55 AM
berzerk

Post: 3010

Join Date: Jun 2012

July 31, 2013 @ 03:08 AM
JEANPAULDAVINCI

Post: 1606

Join Date: Apr 2012

Location: 916















July 31, 2013 @ 03:21 AM
kng_vln

Post: 419

Join Date: Nov 2010

Location: 415


For the fam planning on buying GTA V
these used to be funnier 

Please login first to reply.
Back To Top