[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

June 18, 2012 @ 10:41:55

Oh shit.

TRYING REALLY REALLY HARD ------------------------------------- FEELINGS WILL BE APPREHENDED

June 18, 2012 @ 16:46:06
HAHAH I love vice for this


off top

June 18, 2012 @ 20:12:54
June 18, 2012 @ 20:55:51

Anyone got the link of the vid?

Heartbreak Boyz | Mia Khalifa Fan Club

June 18, 2012 @ 21:03:03

Anyone got the link of the vid?

http://www.youtube.com/watch?v=z2BzUryg-As&feature=plcp

dead@1:11

I want to see the world burn

June 18, 2012 @ 21:04:38
or it could be this one

fuckingDEADDDD

http://www.youtube.com/watch?v=OXTsXETH1rE&feature=plcp

I want to see the world burn

June 18, 2012 @ 21:21:14
Originally posted by Inactive User
or it could be this one

fuckingDEADDDD

http://www.youtube.com/watch?v=OXTsXETH1rE&feature=plcp

dead


probably the lamest picture in this entire thread
June 18, 2012 @ 23:01:17
June 18, 2012 @ 23:34:41
Originally posted by Inactive User
http://www.youtube.com/watch?v=NrYf3iW2phg

omfg made me spit my jello all over my laptop
June 19, 2012 @ 00:43:57


that was sad when the dad was trying to talk to his girls after school and they just ran away smh
June 19, 2012 @ 02:27:35
good shit
http://www.ebay.co.uk/itm/Obey-Snapback-Fryer-Cap-Exclusive-One-Ever-Made-Limited-Edition-/110893438655?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%2BSIC.NPJS&its=I&itu=UCI%2BUA&otn=10&pmod=320914172900%2B320914172900&po&ps=63&clkid=8975433063402407849#ht_500wt_1201
June 19, 2012 @ 03:21:36
hahahah wtf^^^

WTB NOTHING

June 19, 2012 @ 03:23:26
classic ^^

instagram/twitter/snapchat : dadonnyd

June 19, 2012 @ 03:59:14
June 19, 2012 @ 04:46:09
good shit
http://www.ebay.co.uk/itm/Obey-Snapback-Fryer-Cap-Exclusive-One-Ever-Made-Limited-Edition-/110893438655?_trksid=p4340.m185&_trkparms=algo%3DDLSL%2BSIC.NPJS&its=I&itu=UCI%2BUA&otn=10&pmod=320914172900%2B320914172900&po&ps=63&clkid=8975433063402407849#ht_500wt_1201


deasddddddgthdhgfhfjgk

I want to see the world burn

June 19, 2012 @ 04:47:47
http://tinyurl.com/7xhehul


haha oh shit
June 19, 2012 @ 04:50:31
^funny

I want to see the world burn

June 19, 2012 @ 05:05:35
Originally posted by Inactive User
or it could be this one

fuckingDEADDDD

http://www.youtube.com/watch?v=OXTsXETH1rE&feature=plcp

dead


probably the lamest picture in this entire thread

I disagree. There's lamer shit in here.
June 19, 2012 @ 05:06:21
Originally posted by Inactive User
http://tinyurl.com/7xhehul


haha oh shit
damn that nigga got him lol
June 19, 2012 @ 05:39:30
June 19, 2012 @ 05:40:00
DEAD

I want to see the world burn

June 19, 2012 @ 05:41:45
Originally posted by Inactive User
http://tinyurl.com/7xhehul


haha oh shit
damn that nigga got him lol


nigga its called opening on a new tab for every weird url.
June 19, 2012 @ 05:53:02
June 19, 2012 @ 05:56:17
June 19, 2012 @ 06:45:20
Originally posted by Inactive User
haha oh shit
damn that nigga got him lol


nigga its called opening on a new tab for every weird url.


how does that help? still is a code at the top not telling me what it was gonna be, i nearly shit myself
June 19, 2012 @ 07:09:55
Always gotta be prepared for that shit b haha.
June 19, 2012 @ 11:40:17
damn that nigga got him lol


nigga its called opening on a new tab for every weird url.


how does that help? still is a code at the top not telling me what it was gonna be, i nearly shit myself

god dam, i stared at that for a good 5 seconds before i closed the tab

(✿◠‿◠)

June 19, 2012 @ 15:05:21
LMAO
How'd you get in shorty?
- I SLIPPED!
You slipped in?
- YEAH
How you gon' slip out?
- I DONT KNOW!! ='O
xD

Good Vibes Only..

June 19, 2012 @ 15:41:19
NSFW http://www.worldstaruncut.com/uncut/47646
June 19, 2012 @ 16:54:53
LMFAO

This topic is locked, replies are no longer accepted.
x