[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

June 21, 2013 @ 17:37:05
June 21, 2013 @ 18:39:44
Drewbacca
angelica would be the main chick and isabella would be the side piece. i'd get all their numbers tho.
low key, angelica is the baddest

Forum Administrator • @DREWKKAKE

June 21, 2013 @ 18:48:46
angelica has a smirk like she knows wassup but emily prolly thicker doe
June 21, 2013 @ 18:53:45
Emily looks like she doenst have a mean head game. Isabella looks like she is and undercover freak.
June 21, 2013 @ 18:53:47
Them Footaction Givenchy rip off tees now at your local mall

June 21, 2013 @ 19:01:47
^ why are you posting those here?
"givenchy rip off" urban outfitters has been doing prints like those for ever now. 

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

June 21, 2013 @ 19:09:58
Lmao at this Nguyen discussion
June 21, 2013 @ 20:38:57
Them Footaction Givenchy rip off tees now at your local mall
Walk into a Forever 21, H&M, etc. see how many givenchy "rip off" floral prints you see. 
June 21, 2013 @ 21:17:49
June 21, 2013 @ 21:31:21
June 21, 2013 @ 21:40:08
http://www.youtube.com/watch?v=Zg_BkPmDJTY
June 21, 2013 @ 22:26:41

I'm the Polo dude who got mouth sex from your bitch. See you in hell. Toodles.

June 21, 2013 @ 22:45:47
angelica would be the main chick and isabella would be the side piece. i'd get all their numbers tho.
low key, angelica is the baddest
Elizabeth? 
anyone? 

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

June 21, 2013 @ 22:50:17

Cmon get down with a real nigga wussup

June 21, 2013 @ 22:55:33
















same shirt smokeyface
http://www.youtube.com/watch?v=2VzS78VIR70

'




Cmon get down with a real nigga wussup

June 21, 2013 @ 23:40:02
June 21, 2013 @ 23:48:56

Black Panther member

June 22, 2013 @ 03:18:58

He's cute? I bet he ain't #Hansum

June 22, 2013 @ 03:27:05
June 22, 2013 @ 03:35:23
original page was just full of random gifs 

just saw the pic in my dash 

He's cute? I bet he ain't #Hansum

June 22, 2013 @ 03:50:54
June 22, 2013 @ 03:53:20
Lebrons so charitable, looking out for disabled fans and shit
June 22, 2013 @ 03:54:12

He's cute? I bet he ain't #Hansum

June 22, 2013 @ 04:08:28


drake looking like a fuccboi
June 22, 2013 @ 04:12:49
^ he's looking like he's legit missing a chromosome 
June 22, 2013 @ 04:52:08
dey all from San Jose thou
June 22, 2013 @ 06:11:28
June 22, 2013 @ 08:08:51
bron bron looking like an ugly ass ogre

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

June 22, 2013 @ 08:36:46
June 22, 2013 @ 11:35:18
KG won at life.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x