[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

Jun 22, 2013 @ 04:08


drake looking like a fuccboi
Jun 22, 2013 @ 04:12
^ he's looking like he's legit missing a chromosome 
Jun 22, 2013 @ 04:52
dey all from San Jose thou
Jun 22, 2013 @ 06:11
Jun 22, 2013 @ 08:08
bron bron looking like an ugly ass ogre

“those who break the rules are scum, but those who abandon their friends are worse than scum.”

Jun 22, 2013 @ 08:36
Jun 22, 2013 @ 11:35
KG won at life.

http://hypebeast.com/forums/apparel/225355

Jun 22, 2013 @ 12:04

"im a very deep minded person" - Tracy Jackson

Jun 22, 2013 @ 13:29

I like Polo and stuff.

Jun 22, 2013 @ 15:20

ig supremecellar

Jun 22, 2013 @ 15:25
Them Footaction Givenchy rip off tees now at your local mall
Walk into a Forever 21, H&M, etc. see how many givenchy "rip off" floral prints you see. 
you mean supreme

ig supremecellar

Jun 22, 2013 @ 22:36
maybe birds of paradise stuff
Jun 22, 2013 @ 22:50

He's cute? I bet he ain't #Hansum

Inactive User

Jun 23, 2013 @ 00:16
damn this picture got my emotions all riled up b
Jun 23, 2013 @ 00:31
movie was pretty coo tbh, i dunno why a lot of ppl hated it

(✿◠‿◠)

Jun 23, 2013 @ 01:24

downvote if you own a fedora and this dog pulled it off better than you
Jun 23, 2013 @ 01:35
Nigga got shot tryna rob people waiting in line for shoes lmao
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh8mHCoH566wLKlReA

I just at that spot last saturday.. damn
Jun 23, 2013 @ 01:37
movie was pretty coo tbh, i dunno why a lot of ppl hated it
word shit was mad fun

pink like hamilton

Jun 23, 2013 @ 01:42
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jun 23, 2013 @ 02:00
http://www.youtube.com/watch?v=N_9zHTB9X60

not gonna lie had me rolling.
Jun 23, 2013 @ 02:32



shout out to task 
Jun 23, 2013 @ 02:50

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

Jun 23, 2013 @ 03:17

Instagram: @esoJlaziR

Jun 23, 2013 @ 14:20

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

Jun 23, 2013 @ 15:36

millions

Jun 23, 2013 @ 16:39


good ol russian dash cam
Jun 23, 2013 @ 16:45
http://www.youtube.com/watch?v=y4GdQet7oOU
Bout that life. #RicansOnThePayroll
He's still a hero in my book.

I like Polo and stuff.

Jun 23, 2013 @ 16:58
Oh yeah and then there's this...

I like Polo and stuff.

Jun 23, 2013 @ 18:21
Nigga got shot tryna rob people waiting in line for shoes lmao
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh8mHCoH566wLKlReA

I just at that spot last saturday.. damn
dude caught a body and is back in line afterwards.. damn the US crazy like that lol.
Jun 23, 2013 @ 20:04
Originally posted by Inactive User
future gay couple. and dead at father walking through room and not question what the fuck those little herbs were doing
This topic is locked, replies are no longer accepted.