FALL SALE - 20% OFF - USE CODE: FALL20 (48 HOURS ONLY)
May 6, 2013 @ 02:19 AM
REVS

moderator

Post: 3625

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA



Gettin' a quick nut in before that history final. 

I prefer carcinogens to endorphins.

May 6, 2013 @ 03:37 AM
offensive-commenter

Post: 564

Join Date: Feb 2013







explain the last image. is it a murder?
May 6, 2013 @ 03:47 AM
majdob

Post: 851

Join Date: Mar 2013

Nah, supposedly its a wet dog that walked down the boardwalk 
May 6, 2013 @ 04:02 AM
offensive-commenter

Post: 564

Join Date: Feb 2013

ok so that means it's just a stupid ingsignificant picture. 
May 6, 2013 @ 09:09 AM
majdob

Post: 851

Join Date: Mar 2013

ok so that means it's just a stupid ingsignificant picture. 
Woah bro lets not take things that far
May 6, 2013 @ 03:11 PM
REVS

moderator

Post: 3625

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA


I prefer carcinogens to endorphins.

May 7, 2013 @ 12:04 AM
╒rozzy

Post: 1886

Join Date: May 2011

Location: California


.

May 7, 2013 @ 01:32 AM
REVS

moderator

Post: 3625

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

GEEZ (KIW) - Outside Philly, Picture I took yesterday, was painted Saturday. 

Detroit 1942 - 



I prefer carcinogens to endorphins.

May 7, 2013 @ 01:48 AM
Black Jew

Post: 376

Join Date: Jun 2012

Location: Los Angeles

Revs, you always come thru with some dope shit, but this last post was pretty bland.
May 7, 2013 @ 02:14 AM
REVS

moderator

Post: 3625

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

I kinda had a feeling about it, as I was posting it, I was thinking about that. I'll try harder to filter the bland shit out of my posts though. 

I prefer carcinogens to endorphins.

May 7, 2013 @ 02:21 AM
ToyotaGuy

Post: 2174

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Nice pics, I wish grew up in the 40s
May 7, 2013 @ 02:31 AM
schroederscat

Post: 150

Join Date: Apr 2013

dead
May 7, 2013 @ 02:42 AM
ToyotaGuy

Post: 2174

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

May 7, 2013 @ 06:03 AM
backlikethat

Post: 5304

Join Date: Feb 2009

May 7, 2013 @ 07:28 AM
DREWKKAKE

moderator

Post: 9648

Join Date: Oct 2007

Location: 707/562

Another vid kickin it with carmack while he plays with some tracks

Forum Administrator • @DREWKKAKE

May 7, 2013 @ 10:42 AM
Cxstanza

Post: 108

Join Date: Aug 2012

Location: The Dirty South

May 7, 2013 @ 01:31 PM
nat turner

Post: 1775

Join Date: Jul 2008


http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

May 7, 2013 @ 01:45 PM
cityofsavages

Post: 1337

Join Date: Jun 2012

Location: Old Fourth Ward


City of Savages Clothing http://shop.thecityofsavages.com "Live Free or Die"

May 7, 2013 @ 01:57 PM
nat turner

Post: 1775

Join Date: Jul 2008

damn thats wild

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

May 7, 2013 @ 11:49 PM
g2289

Post: 975

Join Date: Dec 2006

Lil Bacon & Bronsilini
May 8, 2013 @ 12:07 AM
rezmo.

Post: 247

Join Date: Jan 2013

Location: California.

I'm now talking from the afterlife.

Another bottle in the brain.

May 8, 2013 @ 02:40 AM
beathead

Post: 118

Join Date: Feb 2006

Location: City of Angels







May have been posted or seen but this nigga right here got sooo many moments

"Aint nothing exciting about him... well...until today hahaha"

This nigga too much..
May 8, 2013 @ 02:51 AM
playboyxxx

Post: 942

Join Date: May 2011

Location: naw



pink like hamilton

May 8, 2013 @ 03:27 AM
mrh

Post: 3085

Join Date: Aug 2006

Location: MN

May 8, 2013 @ 03:37 AM
It's Only Hype

Post: 5682

Join Date: Jan 2008







May have been posted or seen but this nigga right here got sooo many moments

"Aint nothing exciting about him... well...until today hahaha"

This nigga too much..
"I knew something was wrong when a pretty white girl ran into a black man's arms"
May 8, 2013 @ 03:50 AM
SoleFresh87

Post: 1353

Join Date: Nov 2006

Location: Columbia , South Car...

Took me a while to realize there were lions and cheetahs in this video...

Homegrown natural ass , smh damn.

Instagram @g87vrse *ArtMusicFlimLife*

May 8, 2013 @ 04:03 AM
REVS

moderator

Post: 3625

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA


I prefer carcinogens to endorphins.

May 8, 2013 @ 05:12 AM
ToyotaGuy

Post: 2174

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Not sure if this has been posted but yolo

May 8, 2013 @ 06:34 AM
M.

Post: 929

Join Date: Aug 2012

Location: California

Apparently this guy is fighting terminal cancer and has about 2 months to live, the father talked to the 3rd base coach and got Matt Kemp to greet him right after the game. What he did was really heart warming. Just hate how there's illnesses like this out there.

muhstakes.tumblr.com

May 8, 2013 @ 08:43 AM
dunkskater88

Post: 86

Join Date: May 2007

Location: Sydney, Down Under..


Please login first to reply.
Back To Top