Get 15% Off + Free Shipping on Orders over $150 - Use Code: EPICSUMMER
April 24, 2013 @ 12:05 AM
crackpipeuser

Post: 241

Join Date: Mar 2013

April 24, 2013 @ 12:05 AM
Brosef

Post: 1248

Join Date: Feb 2008

^how you gonna say that when you can see 1 aspect of the shoe? reaching 

April 24, 2013 @ 12:24 AM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

white dude kept coming with the left the entire time and last minute caught em off guard with the right. woo cool
April 24, 2013 @ 12:27 AM
esjay

Post: 1273

Join Date: Mar 2012

Location: South Florida

^how you gonna say that when you can see 1 aspect of the shoe? reaching 

the lining is clearly pink as fuck man , cmon son

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

April 24, 2013 @ 12:32 AM

Inactive

yo toyota do you just watch fight videos all day?
dude toyota watches the funniest shit 
April 24, 2013 @ 01:57 AM
GoRubio

Post: 424

Join Date: Oct 2010

Location: Milwaukee


Lulz at Barcelona!
April 24, 2013 @ 02:43 AM
Glo'bito

Post: 1688

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq


"Yo bitch probably think I'm cute"

April 24, 2013 @ 03:18 AM
REVS

moderator

Post: 3436

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

MORE #SADBOYS. #YUNGLEANDOER #LUXURIOUS

http://noisey.vice.com/blog/meet-yung-lean-doer-the-tee-swedish-white-rapper-whos-easily-the-weirdest-thing-on-the-internet-this-month

"What are your plans after high school?"
               - "I'm not gonna go to university. I don't want to do anything. I wanna twerk for the rest of my life."


I prefer carcinogens to endorphins.

April 24, 2013 @ 03:26 AM

Inactive

wow i am so fucking amazed. the song is amazing. fucking speechless, this on some next level shit #based

I LOVE IT WOW

FUCK

THANK U BASED GOD 
April 24, 2013 @ 03:59 AM
chief

Post: 6559

Join Date: Feb 2008

Location: WA


Lulz at Barcelona!
barca took a beating today sad

robben was most likely talking shit. glad that ball got thrown at him like the whiny bitch he is

•••

April 24, 2013 @ 04:33 AM
ToyotaGuy

Post: 2077

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

yo toyota do you just watch fight videos all day?
No, I only watch videos when I'm not on HB. 

But 75% of my favorites are mostly fight videos 
April 24, 2013 @ 05:10 AM
R.

Post: 2363

Join Date: Mar 2009

Location: Vancouver



DEAD.
April 24, 2013 @ 05:27 AM
ToyotaGuy

Post: 2077

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Lmaoooooo Stupid Hipsters
April 24, 2013 @ 05:47 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at



DEAD.
Must be all Macklemore fans.

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

April 24, 2013 @ 06:13 AM
reversal

Post: 887

Join Date: Jul 2010


Lulz at Barcelona!
info on why ad in back says no to racism
April 24, 2013 @ 06:19 AM
Unreachable

Post: 953

Join Date: Jan 2011

Location: Toranta


Lulz at Barcelona!
info on why ad in back says no to racism
For stuff like this http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22257314
April 24, 2013 @ 06:43 AM
Mr_Chukes

Post: 2343

Join Date: Mar 2012

Location: California

This nigga is cold. I don't think he's 14 though.  
April 24, 2013 @ 07:51 AM
petrol

Post: 726

Join Date: Mar 2011

Location: Texas


Lulz at Barcelona!

Bayern took the win cool

$50 richer
April 24, 2013 @ 09:17 AM
Glo'bito

Post: 1688

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq


They hacked Drake's Vimeo eariler bruh

"Yo bitch probably think I'm cute"

April 24, 2013 @ 09:17 AM
Glo'bito

Post: 1688

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq


They hacked Drake's Vimeo eariler bruh

"Yo bitch probably think I'm cute"

April 24, 2013 @ 10:03 AM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise


They hacked Drake's Vimeo eariler bruh
Lmao at that photoshop but doesn't Chris Brown come from a predominantely white middle-class area as well? And just to clarify is this beef related to that club fight or...? Not that I give the slightest fuck - two grown men carrying on like school girls behind the safety of a keyboard is fucking pathetic and taking shots at one another in songs is pretty gay too, using music to express themselves and shit smh
April 24, 2013 @ 03:17 PM
Glo'bito

Post: 1688

Join Date: Dec 2012

Location: Chiraq

doubt has Breezy has the photoshop skills & time to do this but shit still pretty hilarious.
I was dead when I saw that on twitter.

"Yo bitch probably think I'm cute"

April 24, 2013 @ 03:44 PM
NapoleonComplex

Post: 2690

Join Date: Nov 2011

Location: Eastside Westside Ge...


Lulz at Barcelona!
info on why ad in back says no to racism
For stuff like this http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22257314
that awkward moment when African-Americans realize that they have not experienced real 1960's racism but there counterparts in Europe still do. 
Nike had to do an entire campaign for this shit in the early 2000's 

and its all because whites in europe dont want the ghetto culture they see in America. 

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

April 24, 2013 @ 04:04 PM
Brian@ONLY

Post: 345

Join Date: Apr 2010

Location: uptown


Lulz at Barcelona!
info on why ad in back says no to racism
For stuff like this http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22257314
that awkward moment when African-Americans realize that they have not experienced real 1960's racism but there counterparts in Europe still do. 
Nike had to do an entire campaign for this shit in the early 2000's 

and its all because whites in europe dont want the ghetto culture they see in America. 
ghetto culture they see in America? Do you even watch futbol?

Clearly you don't because the real racism spark came from the Euro 2012 in Poland where there are pockets of Neo Nazi's and Skinheads who hurled racist remarks.  BBC ran a Panoroma series called "Stadiums of Hate" look it up. Actually, I'll post it here to help educate you all

http://www.liveleak.com/view?i=85d_1338302021

In regards to the above GIF's about Barca falling to Bayern, there's nothing you're LOLing at that isn't already all over futbol.  You should really post Cannibal Suarez of Liverpool BITING Ivanovic



 and yes, I'm a big time BARCA supporter

VISCA BARCA MES QUE UN CLUB
April 24, 2013 @ 05:33 PM
ThaGoldenBoy

Post: 1719

Join Date: Feb 2012

Location: UK

Lol what real 1960s racism? 1960s racism in America was horrific, have you been to England for example? It's got racist areas but I doubt it compares to America in the 60s.

Eastern Europe as a whole is quite racist, places like Spain/Italy/Portugal can be racist/ignorant. France has a humungous black population. It varies from country to country and in those countries it varies from area to area, London for example is not racist at all. Usually as usual its lack of exposure to black people where racism seems the most rampant. 

'and yes, I'm a big time BARCA supporter

VISCA BARCA MES QUE UN CLUB'

Be honest how long you been a Barca fan for?...
April 24, 2013 @ 05:49 PM
royda510

Post: 92

Join Date: Jan 2013

April 24, 2013 @ 05:53 PM
ubiquitous

Post: 150

Join Date: Sep 2012

April 24, 2013 @ 05:59 PM
reversal

Post: 887

Join Date: Jul 2010

smh how were there 3+ adults in the room and all of them failed to stop that 
April 24, 2013 @ 07:53 PM
jaded

moderator

Post: 7934

Join Date: Feb 2008

Location: ಠ______ಠ


i'm the best mayne, i deed it

April 24, 2013 @ 08:18 PM
Berserker

Post: 1260

Join Date: Jan 2010

Location: .Hack//Fragment

This nigga is cold. I don't think he's 14 though.  
turns out he's actually 14, crazy, reminds me of Aaron Gordon

***Self Made Scammer*** Shout outs to cheyaaa


Please login first to reply.
Back To Top