Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
April 15, 2013 @ 07:33 PM
trevxv3

Post: 1790

Join Date: May 2010

Location: Temecula

no one won that pussy ass fight. neither of them knew what the fuck they were doing and it was wack as fuck except for the WWE move in the beginning. Everyone needs to stfu

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

April 15, 2013 @ 07:34 PM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

Don't need to,

you hyping an overhyped slam, just cause it made a big noise don't mean shit. You posted a gif of the slam but aint even looking at it.

White boy picked him up and in mid air Pinoy hooks dudes arm thus breaking his fall on the way down, Pinoy falls on white boys own arm and white dude probably did more damage to himself,

Pinoy weight on top of arm on Gym Floor=no bueno.

Slam against the wall has no effect, and before the teacher comes in you can see white boy trying to get the iron death lock off his neck cause its clearly getting to him. Pinoy is like Im still good Nigga whats up?

Thrown in school jail soon afterward.

Pinoy  won. Game over. 
April 15, 2013 @ 07:38 PM
FIDEL CASHFLOW

moderator

Post: 3017

Join Date: May 2009

im hyping an overhyped slam, is you serious.. its a fucking slam aint nothing overhyped about
keep writing paragraphs ma nigga 
i see you tryna save that pinoid
too late tho

VISVIM FBT LHAMO, VIRGIL KUDU, NIKE SUPREME SB BLAZER BLACK N RED, 1999 BRED 4's http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

April 15, 2013 @ 07:39 PM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

Ill keep writing the paragraphs and youll keep reading them consistently.

Word, lol@that slam, Pinoy didn't even hit the ground, he landed on dudes own arm, that slam was a failure and your feels are getting tap danced on.
April 15, 2013 @ 07:46 PM
feelings

Post: 219

Join Date: Jun 2012

Guys I know the true story about what happened on that fateful day,

It all started when Jameson (white boy) was practicing the wrestling moves of his favorite athlete, the great Stone Cold Steve Austin, during PE. Whilst practicing he had caught the eye of a fine ass asian bitch (Kim Xiu). She then decided to lead Jameson behind the bleachers to taste his egg roll. Jameson, being very over ambitious climaxed before Kim Xiu ever even touched him. During his climax Jameson let out a war cry that ten times of his idol (Stone Cold). The PE class was very loud and rambunctious so nobody really payed attention to the cries of Jameson. But one child did, and who else would it be other than Kim Xiu's boyfriend (Danilo), who had just became her ex-boyfriend only minutes before. So Danilo quickly ate his balut and ran behind the bleachers to see what was happening. Then the fight ensued.

TLDR: Jameson (white boy) won, Danilo (pinoy) lost. 
April 15, 2013 @ 07:52 PM
FIDEL CASHFLOW

moderator

Post: 3017

Join Date: May 2009

inb4 clarence_dockgobblers paragraph

VISVIM FBT LHAMO, VIRGIL KUDU, NIKE SUPREME SB BLAZER BLACK N RED, 1999 BRED 4's http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

April 15, 2013 @ 07:53 PM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

lol@you waiting for me,

them Feels are invested. Pinoy Pac won, Deal with it.
April 15, 2013 @ 07:56 PM
FIDEL CASHFLOW

moderator

Post: 3017

Join Date: May 2009

lol@you waiting for me,

them Feels are invested. Pinoy Pac won, Deal with it.
damn u got me, rip millz, hate it had to be him

VISVIM FBT LHAMO, VIRGIL KUDU, NIKE SUPREME SB BLAZER BLACK N RED, 1999 BRED 4's http://hypebeast.com/forums/sneakers/206983

April 15, 2013 @ 08:03 PM
KTA

Post: 1186

Join Date: Mar 2011

there aint no doubt in my mind clarence is dat pinoy getting suplexed in the vid
April 15, 2013 @ 08:10 PM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

Word brah, that's me. I shitted all on dudes fight game and and Suplex game with mad reversals.

I'm made out of adamantium Bone and Flesh, No man can harm me.

Dude came at me with them Lethal Hooks but I Pernel Whittakered Dudes punches, Unscaved. Then I Wayne Bradied the bitch and the Teachers had me locked away.
April 15, 2013 @ 11:46 PM
.kciN

Post: 1474

Join Date: Apr 2010

Location: Paradise

Shut your pinoy ass the fuck up clarence, you're ruining this thread you stupid fuck
April 16, 2013 @ 12:01 AM
AmericanLegend

Post: 1956

Join Date: Jul 2012

Location: USA

Dead @ valleyLa always rootin for the underdog 
wierdass nigga 
male feminist and pro-pinoy activist damn bruh u sure do got your shit straight

but for real white kid knew wrestling technique bruh he was in control im tellin u 
i wrestled before at my school 

taste the glamour

April 16, 2013 @ 12:24 AM
ToyotaGuy

Post: 2029

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

A wild big bitch appears

hey! Who wants some

April 16, 2013 @ 12:35 AM
Hellah Fresh

Post: 3887

Join Date: Dec 2006

^^ His lil bro getting worked and he caught feelings.
April 16, 2013 @ 12:41 AM
blaagh

Post: 595

Join Date: Apr 2009

Location: Arizona

"ay who wants some?!"

est. mcmxcii

April 16, 2013 @ 01:08 AM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

Shut your pinoy ass the fuck up clarence, you're ruining this thread you stupid fuck

cry more and catch more feels about my fight picks.

Pinoy Pac wonx473924873298472472389472893



Nothing you can do about it.

Nigga ducking and weaving like Sweet Pea in his prime
shitting all over dudes fight game
April 16, 2013 @ 01:24 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at



The first "fight" SMH

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

April 16, 2013 @ 01:40 AM
koolgtrap

Post: 3619

Join Date: Jun 2008

dead @ asian fight in the subway
April 16, 2013 @ 01:51 AM
nyape

Post: 42

Join Date: Feb 2012

preme @ 8:15
April 16, 2013 @ 02:36 AM
zzzboy

Post: 2259

Join Date: Apr 2008

I am going to settle this Pinoy/White boy fight with an official verdict.

ASSUMING that all things are legal, the victor is....................












THE PINOY.


In a surprise upset, we see a Pinoy winning a fight for the first time in history.  White boy achieves a monster suplex at 1:04 that would seemingly end the fight, but frail Pinoy successfully avoids a devastating head or neck injury.  Immediately after the suplex, we see frail Pinoy achieve a pseudo-rear choke at 1:06 using his right arm as the choking one and his left hand clamped on his right wrist to secure the choke.  The existence of the choke is verified by the fact that white boy takes nearly 5 seconds to stand up, indicating that pinoy has locked onto his neck and that he must now lift both himself and the pinoy up to get on his feet.

Following this choke, which continues, white boy again picks up frail Pinoy and attempts to slam him against the fire extinguisher box.  THIS MOVE, however, does ZERO damage as we see that only his feet or butt slam against the wall.  NOTE THERE IS NO INJURY TO PINOY'S BACK AT ALL.  HIS BACK WAS ALREADY AGAINST THE WALL AS THE SLAM WAS BEING EXECUTED, meaning there is no possible way it could have hurt.  Pinoy's head was also safely positioned forward and away from the wall.

The choke is STILL occurring at this point.  After the attempted wall slam, we see white boy buckle to the ground as a result of the momentum of pinoy's body.  Had this fight gone on longer, it is likely that the Pinoy would have won because white boy's slams were becoming less and less effective.

Two signs that Pinoy was winning:

1) Peep at 1:14-1:15 as white boy lifts the pinoy up.  We clearly see his face turning red.  This indicates that the choke is working.

2) Check white dude's face at 1:16 after the slam fails.  He immediately takes on an expression as if he is extremely tired or out of breath.  In addition, he shows absolutely ZERO signs of vigor after this failed slam.  He uses the wall as a support (his left hand) after the slam, and he begins falling to the ground as the choke continues.

COMPARE this to the moments after the first suplex at 1:06 when the white dude IMMEDIATELY scrambles to get on his feet, showing signs of energy.

In conclusion, the frail pinoy used a very pussy tactic to achieve victory because he knew he would lose by trading blows, but had the fight gone on, the pinoy would have choked white dude out.
April 16, 2013 @ 02:37 AM
Pantic

Post: 3276

Join Date: Jan 2010

Location: The basement

ur "Official verdict" is just the same shit everyone else was saying, but in the longest post made in HB  history.. Log off fuckboy and stop ruining the thread now..
April 16, 2013 @ 02:42 AM
zzzboy

Post: 2259

Join Date: Apr 2008

nigga i'm tryin to be an official witness when this fight enters the Guinness Book of World Records
April 16, 2013 @ 02:46 AM
AmericanLegend

Post: 1956

Join Date: Jul 2012

Location: USA

he lost bruh trust, no bais

taste the glamour

April 16, 2013 @ 02:48 AM
Clarence_Boddicker

suspended

Post: 509

Join Date: Sep 2012

Teacher thought otherwise, escorted Pinoy Whitiker  out the building to stop assault on white boy.

Pinoy won.
April 16, 2013 @ 02:59 AM
KTA

Post: 1186

Join Date: Mar 2011

kid gets thrown around like a ragdoll, manages to make opponent short of breath
wins fight because suplex and wall smash didnt hurt him enough 
pinoys are really reaching and im at the point where i donno if they trolling or just retarded
April 16, 2013 @ 03:02 AM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

Dead @ valleyLa always rootin for the underdog 
wierdass nigga 
male feminist and pro-pinoy activist damn bruh u sure do got your shit straight

but for real white kid knew wrestling technique bruh he was in control im tellin u 
i wrestled before at my school 
You sure do stay up on me, my lord. 

Who are you by the way? 

This argument STILL going on? Lmao damn. At the end of the day, it's pointless. Nobody changing their stance
April 16, 2013 @ 03:02 AM
╒rozzy

Post: 1865

Join Date: May 2011

Location: California

Lmao @ this discussion still moving 

.

April 16, 2013 @ 03:05 AM
valleyla

Post: 934

Join Date: Feb 2012

Location: Yass

lmao at zzboy's commentary too. Next Jim Ross
April 16, 2013 @ 03:40 AM
YoungRizal

Post: 3142

Join Date: Aug 2007

Location: Sauga...905

LOLOL zzzboy

FS - Supreme Nupste, WTAPS Parasmock ETC

April 16, 2013 @ 03:57 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at


#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD


Please login first to reply.
Back To Top