[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

Apr 06, 2013 @ 22:18
possibly a new form of execution
execution? if you want a nigga feeling euphoric and dying painlessly.
execution method other than the electric chair or lethal injection, idk what you thought i meant
Apr 06, 2013 @ 22:31
i know what execution means. it doesnt make sense to me to give a convicted murderer a euphoric end to his life ^
Apr 06, 2013 @ 22:52
i know what execution means. it doesnt make sense to me to give a convicted murderer a euphoric end to his life ^
people who think its inhumane to electrocute a nigga and protest it
Apr 06, 2013 @ 22:59
i know what execution means. it doesnt make sense to me to give a convicted murderer a euphoric end to his life ^
people who think its inhumane to electrocute a nigga and protest it
ok. well thats reality bruh. there aint much mercy out there for killers, itll never happen. 
Apr 06, 2013 @ 23:02
people who think its inhumane to electrocute a nigga and protest it
ok. well thats reality bruh. there aint much mercy out there for killers, itll never happen. 
i didn't say i was protesting it, why are you saying this shit to me? idc what happens to people on death row, i just posted a video and stated what the video was aiming at which is possibly a new form of execution
Apr 06, 2013 @ 23:04
ok. well thats reality bruh. there aint much mercy out there for killers, itll never happen. 
i didn't say i was protesting it, why are you saying this shit to me? idc what happens to people on death row, i just posted a video and stated what the video was aiming at which is possibly a new form of execution
shut up 
Apr 06, 2013 @ 23:15
Apr 06, 2013 @ 23:23
Apr 07, 2013 @ 00:22
Apr 07, 2013 @ 01:17
Apr 07, 2013 @ 03:26
Nice comb over. You balding already?
Apr 07, 2013 @ 03:27
he could've ended up like kevin ware right there
Apr 07, 2013 @ 03:45

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

Apr 07, 2013 @ 03:50
@white kid. Try harder 
Apr 07, 2013 @ 04:05
Apr 07, 2013 @ 05:01
Apr 07, 2013 @ 06:21
http://www.youtube.com/watch?v=Iz41StQP3K0
Apr 07, 2013 @ 12:10
Fine, no picture's for you then.
Apr 07, 2013 @ 13:57
Originally posted by Inactive User
Vid?or info?

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

Gilly Suits
Apr 07, 2013 @ 21:17
Apr 07, 2013 @ 21:47
LOLOLOLOLOLOLOL
Apr 07, 2013 @ 22:53

FUCK DREWBACCA | smh fuck REVS to....

Apr 08, 2013 @ 01:52
(Invalid img)

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

Apr 08, 2013 @ 07:22
please ban this faggot
Apr 08, 2013 @ 14:33
PL, BDA, TKGOD

i miss the old new york
Apr 08, 2013 @ 15:22
Apr 08, 2013 @ 21:13
Apr 08, 2013 @ 22:29
just seen this "thing" on espn
adams apple, size 17 feet, fucking sounds like barry white
anyway "she" got offered an nba tryout from mark cuban there aint no fuckin way this is a woman
Apr 08, 2013 @ 22:36
just seen this "thing" on espn
adams apple, size 17 feet, fucking sounds like barry white
anyway "she" got offered an nba tryout from mark cuban there aint no fuckin way this is a woman
what dude is cappin' that?

tumblr: bankpaper.tumblr.com Instagram: @bankpaper

Apr 09, 2013 @ 02:41
just seen this "thing" on espn
adams apple, size 17 feet, fucking sounds like barry white
anyway "she" got offered an nba tryout from mark cuban there aint no fuckin way this is a woman
gotta be a lesbian. still good tho

http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

This topic is locked, replies are no longer accepted.