Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
April 1, 2013 @ 12:49 AM
sharky

Post: 1228

Join Date: Feb 2010

Location: gta









White chicks are getting curvier and curvier these days.

I rarely see black girls with curves now, either they're slim or they're just straight up fat.
i wouldnt say shes white white 
shes like mediterreanean or some shit...
April 1, 2013 @ 01:14 AM
☹ JE-SUS ☹

Post: 1241

Join Date: Dec 2012

Location: Trap House III









White chicks are getting curvier and curvier these days.

I rarely see black girls with curves now, either they're slim or they're just straight up fat.
cos all the black guys are having babies with white girls
April 1, 2013 @ 01:31 AM
Iarumas

Post: 531

Join Date: Sep 2012

Location: Northpole





Them thighs are godlike though

http://hypebeast.com/forums/apparel/197858 - 5 panels for sale

April 1, 2013 @ 01:41 AM
REVS

moderator

Post: 3301

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA

Jesus christ, the screaming at the end....

http://www.liveleak.com/view?i=113_1364727665

I prefer carcinogens to endorphins.

April 1, 2013 @ 01:56 AM
Beach2theBay

Post: 3278

Join Date: Apr 2009

Location: Long Beach,CA

He's probably going to jail but I agree with what he did. Kids are out of fucking control these days with tumblr, facebook, and twitter. 

Check out my podcast Music Mongrel Podcast on iTunes

April 1, 2013 @ 01:58 AM
piccolo

Post: 577

Join Date: Dec 2012









White chicks are getting curvier and curvier these days.

I rarely see black girls with curves now, either they're slim or they're just straight up fat.
i wouldnt say shes white white 
shes like mediterreanean or some shit...
She's Italian.

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

April 1, 2013 @ 01:59 AM
Ruthless

Post: 1971

Join Date: Oct 2012

He's not getting locked up unless they press charges. & I don't think they will, I got worse ass whooping as a child, I'm a guy but still. That shit lasted a whole like 15 seconds each, thats not that bad compared to other parents.

Let me see those downvotes

April 1, 2013 @ 02:07 AM
Gilly Suits

Post: 2081

Join Date: May 2011

Location: 617/781/508

He's not getting locked up unless they press charges. & I don't think they will, I got worse ass whooping as a child, I'm a guy but still. That shit lasted a whole like 15 seconds each, thats not that bad compared to other parents.
That was a pussy ass beating. I have no clue why people are making a big deal outta it. It was only worse because they were running tryna avoid it. That was my thoughts exactly, I've had and seen worse whooping. My family is old school down south people, that make you go pick out your own switch. Then they do shit like beating you till it breaks. After you see it done to one person or have it done, you shape the fcuk up.

Culective.com //

April 1, 2013 @ 02:21 AM
me>u

Post: 4892

Join Date: Feb 2009

lol at the dad whooping the girls lmfao.

instagram: funthera

April 1, 2013 @ 02:27 AM
Lemonz ♦

Post: 2674

Join Date: Sep 2011



..

April 1, 2013 @ 02:51 AM
DarianaGrande

Post: 3718

Join Date: Jan 2009

Location: Los Angeles

Jesus christ, the screaming at the end....

http://www.liveleak.com/view?i=113_1364727665
I saw that shit on WSHH and rewatched it like 20 times. lolololol

http://soundcloud.com/anonymousnigger

April 1, 2013 @ 03:23 AM
nat turner

Post: 1600

Join Date: Jul 2008


http://pureandgood.tumblr.com/ IG: thevictoryspeech

April 1, 2013 @ 03:33 AM
zzzboy

Post: 2253

Join Date: Apr 2008

it's funny how 90% of black people instinctively know how to dance
April 1, 2013 @ 03:37 AM
unemployed

Post: 1439

Join Date: Feb 2012

Location: CANADA EH!

i wish i knew how to dance like dat
April 1, 2013 @ 03:38 AM
Lemonz ♦

Post: 2674

Join Date: Sep 2011


kinda jumpy but w/e
April 1, 2013 @ 04:54 AM
veryrareandbased

Post: 2720

Join Date: Aug 2012

Location: Where Drake be at





L

#HANSUMBOYZ / "I mean I just wanted the pussy tbh."- Thad #FREETHAD

April 1, 2013 @ 04:59 AM
Ruthless

Post: 1971

Join Date: Oct 2012

Drake Lost

Let me see those downvotes

April 1, 2013 @ 05:41 AM
ToyotaGuy

Post: 2027

Join Date: May 2009

Location: Coyutla, Mexico

Nicce fucking system edit: Paisa

April 1, 2013 @ 06:53 AM
Ultimate Man Ray

Post: 967

Join Date: Jan 2013

Nicce fucking system Piasa

that's ur friend's car doe b

:)

April 1, 2013 @ 07:03 AM
Ruthless

Post: 1971

Join Date: Oct 2012

Nicce fucking system Piasa

what am I looking at 

Let me see those downvotes

April 1, 2013 @ 07:05 AM
AmericanLegend

Post: 1930

Join Date: Jul 2012

Location: USA

Nicce fucking system Piasa

wrong "i" placement bruh, it's paisa

taste the glamour

April 1, 2013 @ 05:31 PM
Lemonz ♦

Post: 2674

Join Date: Sep 2011

April 1, 2013 @ 05:35 PM
slytendencies

Post: 1426

Join Date: Feb 2012

Location: LA

Lmaooo I'm fucking dead
April 1, 2013 @ 06:14 PM
heemish

Post: 61

Join Date: Jul 2012

LOL story behind this?
April 1, 2013 @ 06:16 PM
WGM

Post: 235

Join Date: Mar 2012

LOL 
April 1, 2013 @ 06:59 PM
piccolo

Post: 577

Join Date: Dec 2012














I hate girls who smoke, but these are some bad bitches so i couldn't care less.

Follow if you like homegrown/amateur shots of ass and tits ! http://girlsaroundthenet.tumblr.com/

April 1, 2013 @ 07:13 PM
Lemonz ♦

Post: 2674

Join Date: Sep 2011

LOL story behind this?
Ran into the glass and knocked himself out. http://www.youtube.com/watch?v=9yatja6M5Xg
April 1, 2013 @ 07:23 PM
ASAC Schrader

Post: 1835

Join Date: Mar 2011














I hate girls who smoke, but these are some bad bitches so i couldn't care less.
Where are you from if these average looking girls are your definition of bad bitches?

My name is ASAC Schrader, and you can go fuck yourself.

April 1, 2013 @ 11:19 PM
REVS

moderator

Post: 3301

Join Date: Dec 2011

Location: Philadelphia, PA


I prefer carcinogens to endorphins.

April 2, 2013 @ 12:05 AM
It's Only Hype

Post: 5308

Join Date: Jan 2008

lmao @ maybach music setting

Please login first to reply.
Back To Top