[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

November 30, 2012 @ 01:53:32 AM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

November 30, 2012 @ 04:00:06 AM
Post: 3675
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
NYC got some ratchet ass hoes
http://www.worldstaruncut.com/uncut/53051

Instagram: @esoJlaziR

November 30, 2012 @ 04:23:58 AM
Post: 1253
Join Date: Sep 2012
November 30, 2012 @ 11:12:57 AM
Post: 205
Join Date: Jun 2012
Is Bill O' Reilly famous for being a geographer? No.
And music does possess drug like effects though, in his case he talking about an escape from reality.
And if you listened correctly he also said Seoul. So he was just trying to state that he is from Korea.


bruh why you out here defending bill like niggas finna agree with you or see your point? gtfo


I'm not defending anyone. Just saying that nigga meak is dumb af and possesses elementary level logic.
November 30, 2012 @ 20:14:45 PM
Post: 1215
Join Date: Jul 2006
Location: Toronto


I don't know why I lul'd so much

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

November 30, 2012 @ 20:51:41 PM
Post: 3581
Join Date: Dec 2006
http://www.skrillexquest.com/ --- Zelda Inspired remix video game
November 30, 2012 @ 21:28:22 PM
Post: 5678
Join Date: Jan 2008
http://www.youtube.com/watch?v=YqqKe1AxfHk

well shit
November 30, 2012 @ 22:05:27 PM
Post: 180
Join Date: Feb 2006
Appols for the language.

December 01, 2012 @ 00:10:30 AM
Post: 3
Join Date: Nov 2012
December 01, 2012 @ 04:09:50 AM
dmwalking
Forum Moderator
Post: 3679
Join Date: Aug 2007
Location: New England
NYC got some ratchet ass hoes
http://www.worldstaruncut.com/uncut/53051


LMAOOOOO woooooooow. I mean, first off, I've never encountered that level of rachetry. I guess I'm naive but I didn't even thik that level of rachetry was even possible.

2ndly.........................

...............................................

..........................what kinda nigga sees 2 niggas getting brains in public with their dicks out and has the reaction to video tape it? Call me homophobic, but I do not want any kind of nude erection within 100 yards of me. Plus, that dude was really just cockblockin on the low and that's just man law violation. Oh, yeah? You trying to call out these horrible men getting brain on the train? Nah I think you just salty it wasn't your knob getting slobbed so you you d blocked. Get atta heaaah.

yeah im highkey pounding at my keyboard rn getting heated, but its really nothing we can do about it razz So how was your day today?

December 01, 2012 @ 04:16:49 AM
Post: 1920
Join Date: May 2011
NYC got some ratchet ass hoes
http://www.worldstaruncut.com/uncut/53051


LMAOOOOO woooooooow. I mean, first off, I've never encountered that level of rachetry. I guess I'm naive but I didn't even thik that level of rachetry was even possible.

2ndly.........................

...............................................

..........................what kinda nigga sees 2 niggas getting brains in public with their dicks out and has the reaction to video tape it? Call me homophobic, but I do not want any kind of nude erection within 100 yards of me. Plus, that dude was really just cockblockin on the low and that's just man law violation. Oh, yeah? You trying to call out these horrible men getting brain on the train? Nah I think you just salty it wasn't your knob getting slobbed so you you d blocked. Get atta heaaah.


lol that shit so ratchet it would make juicy j shake his head
December 01, 2012 @ 06:08:59 AM
Post: 2126
Join Date: Apr 2008
that was the most ratchet thing i have seen in my entire life
December 01, 2012 @ 06:14:23 AM
Post: 3279
Join Date: Apr 2009
Location: Long Beach,CA
I cant believe that dude didn't get murdered for tapping them. They all seemed high on something stronger than weed though. He might get murdered later for posting it haha

aw they blurred out the girls faces. The first time I saw the vid it showed them.
December 01, 2012 @ 07:42:42 AM
Post: 3675
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
^ the first time I saw the vid , there was no blurr on no bitches face.

Instagram: @esoJlaziR

December 01, 2012 @ 08:06:43 AM
Post: 2550
Join Date: Jun 2006
Location: killa cali
All 4 of them seemed high as fuck smokeyface
December 01, 2012 @ 08:11:41 AM
Post: 211
Join Date: Oct 2012
lol
December 01, 2012 @ 08:28:28 AM
Post: 3139
Join Date: Jun 2008
NYC got some ratchet ass hoes
http://www.worldstaruncut.com/uncut/53051


LMAOOOOO woooooooow. I mean, first off, I've never encountered that level of rachetry. I guess I'm naive but I didn't even thik that level of rachetry was even possible.

2ndly.........................

...............................................

..........................what kinda nigga sees 2 niggas getting brains in public with their dicks out and has the reaction to video tape it? Call me homophobic, but I do not want any kind of nude erection within 100 yards of me. Plus, that dude was really just cockblockin on the low and that's just man law violation. Oh, yeah? You trying to call out these horrible men getting brain on the train? Nah I think you just salty it wasn't your knob getting slobbed so you you d blocked. Get atta heaaah.
NYC got some ratchet ass hoes
http://www.worldstaruncut.com/uncut/53051


i think you are salty they in public nigga can tape if he want
December 01, 2012 @ 09:27:27 AM
Post: 1028
Join Date: Apr 2012
Location: 916
http://www.youtube.com/watch?v=EgHK_ZU0qQI
December 01, 2012 @ 14:42:51 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

December 01, 2012 @ 17:59:02 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 01, 2012 @ 18:22:02 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle



instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 01, 2012 @ 19:38:27 PM
Post: 5815
Join Date: Mar 2012
Location: 440/216

Proxy/Pre-Order Service PM for info #TeamTony #CokeWave #ToneSosa #SS15GreyNoShowBoiiis

December 01, 2012 @ 20:08:07 PM
Post: 2529
Join Date: Jun 2007
Location: SFxAZ
December 01, 2012 @ 22:11:02 PM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 01, 2012 @ 22:53:37 PM
Post: 1263
Join Date: Apr 2012
December 02, 2012 @ 00:41:24 AM
Post: 5050
Join Date: Apr 2012
Location: cute nigha castle


Nooka, a New-York fashion brand has created an advertising campaign transforming the famous New York yellow cabs into a back to the future deloeran taxi. Designed by Michael J Lubrano

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

December 02, 2012 @ 00:45:13 AM
Post: 1215
Join Date: Jul 2006
Location: Toronto

When he be playin Scrabble that nigga gotta figure out how to make a word outta seven Ls

December 02, 2012 @ 01:31:20 AM
Post: 182
Join Date: Sep 2012
http://www.youtube.com/watch?v=agaWahGq3Ms
December 02, 2012 @ 02:10:18 AM
Post: 670
Join Date: Sep 2007
Location: I still hate missy.


you probably thought this shit was hilarious but you and your friends are fucking herbs.
This topic is locked, replies are no longer accepted.
x