[Official] Picture/Video/Gif thread Part II

Dec 11, 2012 @ 02:32
http://www.youtube.com/watch?v=4X3VZ9NLL3Q
Dec 11, 2012 @ 02:44
^ LMFAOOOOOOOOOOOOOOOO.... FTPPPPPPPPPPPP!!!!!!! Thas why you gotta know your shit. So they cant fuck with you

Shoes: http://hypebeast.com/forums/sneakers/180684/page/2#4412598 Clothes: http://hypebeast.com/forums/apparel/180685/page/2#4412477

Dec 11, 2012 @ 03:18
I hope he gets kicked out of campus 

.

Dec 11, 2012 @ 03:28
Originally posted by Inactive User
this shit had me rolling. those cops did not handle that well
dmwalking
Dec 11, 2012 @ 03:41
Damn he ethered that dude. I wonder what happened after though.

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

Dec 11, 2012 @ 03:46
I'm pretty sure they are allowed to enter since it's University property? Don't quote me on that though, regardless, that student is a faggot. He probably will get expelled though, horrible representation.
Dec 11, 2012 @ 04:02
That nigga won lmao 
Dec 11, 2012 @ 04:28
Dec 11, 2012 @ 04:40
he still has the right to deny entry and the 4th amendment protects him
not on campus though
Dec 11, 2012 @ 04:54
^
This niggas avatar lol 

.

Dec 11, 2012 @ 04:58
^
This niggas avatar lol 
whos mom was that again. id definitely pipe on some milfhunters shit
Dec 11, 2012 @ 04:59
Originally posted by Inactive User
this kid's a fucking douche bag. i usually side against dickhead cops but when someone is going out of their way to be even more difficult than the officer than he deserves to have his face slammed in to the ground. he could've attempted to resolve it like the fucking adult he is rather than act like a complete dumbass.
Dec 11, 2012 @ 05:01
he still has the right to deny entry and the 4th amendment protects him
I don't think that's true on campus though.


It's one thing to express your rights, but another to completely be an arrogant asshole.  I'm surprised the cops handled the situation the way they did.
Dec 11, 2012 @ 05:03

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 11, 2012 @ 05:04

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Dec 11, 2012 @ 06:01


dudes quick
Dec 11, 2012 @ 06:06
Dec 11, 2012 @ 06:23
Dec 11, 2012 @ 06:36

git gud

Dec 11, 2012 @ 06:50
Nigga stole my bike lol
Dec 11, 2012 @ 07:07
Originally posted by Inactive User
id simp
Dec 11, 2012 @ 09:42
Dec 11, 2012 @ 15:23

.

Dec 11, 2012 @ 15:47

:)

Dec 11, 2012 @ 15:52
Dec 11, 2012 @ 18:27
http://www.youtube.com/watch?v=TxRSLXjaWtI
Dec 11, 2012 @ 20:28
Dec 11, 2012 @ 20:40
lmfao wtf he smashing with
Dec 11, 2012 @ 21:32
Originally posted by Inactive User
lol shoutout to all my west indians. see how its in the white nature to snitch "ssstttoooppp cccaaalll the copppsss, ssttoppp"

:)

Dec 11, 2012 @ 21:39
http://www.youtube.com/watch?v=FtyWwACRNVQ
This topic is locked, replies are no longer accepted.