Free Worldwide Shipping
Spend $150 USD or more. Click for details.
May 4, 2012 @ 04:58 AM
Araab-Muzik

Post: 801

Join Date: May 2009

Location: an area near you

Why da they f-k would they do a drug test for working in a retail store. This isn't a job in the oil fields bruh!

If I was the manager of that store and someone asked me that question I would throw their application into the trash right on the spot.

The pay will probably suck! Retail jobs don't pay much. Most places pay you minimum wage. Discount isn't the greatest at most it's 30% I think.
May 4, 2012 @ 05:09 AM
Black Donald Trump

Post: 1526

Join Date: Apr 2008

wonder if you even have a job to begin with *eyes rolling*


quit rollin your eyes faggot
May 4, 2012 @ 05:13 AM
overswagulating

Post: 121

Join Date: Dec 2011

May 4, 2012 @ 05:16 AM
johnathan

Post: 2825

Join Date: May 2009

Location: lol


LOL WAT

free max b 2013

May 4, 2012 @ 05:17 AM
Doughknots

Post: 47

Join Date: Sep 2010

Location: Toronto, ON

mad shitty job. be prepared to sell socks, sprays and all that shit nobody wants to buy.
discount is 30% off, with 50% off occasions once in a blue moon.
May 4, 2012 @ 06:49 AM
Black Donald Trump

Post: 1526

Join Date: Apr 2008

im in the house of hoops though
May 4, 2012 @ 02:46 PM
WPGMB

Post: 572

Join Date: Jan 2012

Location: Canada

mad shitty job. be prepared to sell socks, sprays and all that shit nobody wants to buy.
discount is 30% off, with 50% off occasions once in a blue moon.

I work at an adidas outlet and all I do is ask if someone needs help with anything, they so no, I go back to talking about random bullshit with my co-workers. shits easy, boring at times but easy. 100% better than working in a kitchen or a walmart type of store.
May 4, 2012 @ 03:40 PM
cormilk

Post: 433

Join Date: Apr 2012

Location: flockaville

lmao damn everyone is shitting on you no they don't

Ig@rickrossowens

May 4, 2012 @ 10:26 PM
synikall

Post: 174

Join Date: Sep 2008

Location: richmond bc/ scarbor...

i got a interview with them in a week, any tips?
May 5, 2012 @ 01:05 AM
Black Donald Trump

Post: 1526

Join Date: Apr 2008

i got a interview with them in a week, any tips?

they drug test so quit smokin reefer
May 5, 2012 @ 01:21 AM
Alchemist

Post: 685

Join Date: Dec 2011

Location: USA

footlocker? really? Get a real Job.
May 5, 2012 @ 01:35 AM
Black Donald Trump

Post: 1526

Join Date: Apr 2008

dgaf im cool with it for a summer job
May 5, 2012 @ 01:35 AM
Black Donald Trump

Post: 1526

Join Date: Apr 2008

damn son you gonna work for foot locker? you're gonna be balling. might as well hand in an application at popeyes too. all they require is a phd in physics, they'll check your colon, no drug test, and your credit card and social security information.

yeah sure.. do i turn that in to you or what?
May 5, 2012 @ 02:07 AM
Black Donald Trump

Post: 1526

Join Date: Apr 2008

ok well thanks for the pointers!smile
June 4, 2012 @ 07:05 AM
Araab-Muzik

Post: 801

Join Date: May 2009

Location: an area near you

did you end up getting the job?

Please login first to reply.
Back To Top