Do you know anyone with bad breath?

Inactive User

Apr 29, 2012 @ 18:40
And if so, do you ever plan on informing that about their ratchet, dragon-breath? My roommate has the worst breath ever, it's like he doesn't brush his tongue in the morning.
Apr 29, 2012 @ 18:42
just buy him a tongue cleaner or something

̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ ̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏̏ https://soundcloud.com/bkbrown

jaded
Apr 29, 2012 @ 18:45
maybe he has halitosis

i'm the best mayne, i deed it

Apr 29, 2012 @ 18:49
Yeah this faggot Bradley that got me sent to the principal in 3rd grade for talkin bout boobs and breast milk.

FPM - MUCKFATH

Apr 29, 2012 @ 18:54
look up tonsil stones on your tube. They cause bad breath and lots of people have them and never know.

Inactive User

Apr 29, 2012 @ 18:59
Brush your tongue, drink a glass of water, and pop in a wint-o-green lifesaver. You be guuuud
Apr 29, 2012 @ 19:05
homie might have a missing filling also. that causes some rank ass breath if you dont get it checked out.
Apr 29, 2012 @ 19:17
yeah, dude's breath has smelled like shit since I met him a couple years back.
I figure someone has already told him though, got no clue why his breath is so bad.
Apr 29, 2012 @ 19:21
Dude I know this one kid who's breath is like .. damn.
Apr 29, 2012 @ 19:46
Tell that nigga to drink hella water
Apr 29, 2012 @ 20:12
were you trying to kiss him?

I want to see the world burn

Apr 29, 2012 @ 20:46
Originally posted by Inactive User
were you trying to kiss him?


yes

http://www.last.fm/user/basedvern

Inactive User

Apr 29, 2012 @ 20:47
I think Boland's been smelling his own asshole.
Apr 29, 2012 @ 20:54
my breath can definitely get pretty shitty, i guess that's just a negative side effect of smoking a lot of weed...another negative side effect of which is occasionally passing out late at night without brushing my teeth haha. but i've been more mindful of it definitely since i realized how foul it can get. gotta stay strapped with gum, never know when you might be in close quarters with someone you don't want to horrify

Inactive User

Apr 29, 2012 @ 21:23
Originally posted by Inactive User
were you trying to kiss him?


No, but he's tried to kiss me.
Apr 29, 2012 @ 22:00
Originally posted by Inactive User
were you trying to kiss him?


No, but he's tried to kiss me.


free max b 2013

Apr 29, 2012 @ 22:12
look up tonsil stones on your tube. They cause bad breath and lots of people have them and never know.


TYBG for not having tonsils

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

Apr 29, 2012 @ 22:55
I go through a pack of 5 Solstice on a daily basis, don't get that rank stank. We had a volunteer at my work though, she had a dead tooth or two. Holy fuhh, worst. If she even looked at you and breathed, you'd get some straight ass smell. No one told her, we just had the boss move her to a different area of the store, and she didn't get hired on.

narsha.narsha.narsha

Apr 29, 2012 @ 22:58
One of my manager's breath smells like dookie every day.
Apr 30, 2012 @ 01:08
^ i chuckled

I want to see the world burn

Apr 30, 2012 @ 04:49
offer him some listerine
Apr 30, 2012 @ 05:18
Bad breath? clean it with orbit.
Please login first to reply.