Pick Ups: 2012 (Flaming User = 24 Hour Ban)

Oct 12, 2012 @ 22:02
LIFE OF A DON


what u want
Oct 13, 2012 @ 00:16


mmm
Oct 13, 2012 @ 00:23
those speckled chambrays are real nice

Oct 13, 2012 @ 02:30
To wipe my feet with



back with vengeance. missed this nigga.

instagram.com/careyciuro

Oct 13, 2012 @ 02:38
^lol i wonder how much he paid for something he could get at sears for 8 dollars

john lamone is a fag. boland is a fag.

Oct 13, 2012 @ 02:50
Oct 13, 2012 @ 02:58
Yea bruh why pay 180 for jays when u can spen 55
Or 2k for yeezya when u can spend 85

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Oct 13, 2012 @ 03:37
^lol i wonder how much he paid for something he could get at sears for 8 dollars

$95 http://usa.hermes.com/house/bath-linens/face-towel/labyrinthe-2419.html
Oct 13, 2012 @ 04:31
It's the bath towel

Mothafucka

Oct 13, 2012 @ 04:40
my bad, $260
Oct 13, 2012 @ 20:59

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

Oct 13, 2012 @ 21:35
^lol i wonder how much he paid for something he could get at sears for 8 dollars

$95 http://usa.hermes.com/house/bath-linens/face-towel/labyrinthe-2419.html


Wrong, it's $250... 0.0

Damn, Ron is ballin' out of control
Oct 13, 2012 @ 21:57


wrench time...

smokeyface you have an m3?

www.headhunterla.com

Oct 14, 2012 @ 02:25

Bape tiger mink. u aint gettin dis bruh
Oct 14, 2012 @ 02:43
^^^^you uglier than the nigas during the ice age
Oct 14, 2012 @ 02:55
grail steelo fuck the new world prophecy

Oct 14, 2012 @ 04:10




streamzoo = redsalapao - instagram = greensalapao

Oct 14, 2012 @ 05:04
@vndrew na 325im just tuning it for the winter, but these parts can also go on an m3.

Don't badmind me.

Oct 14, 2012 @ 06:40
Oct 14, 2012 @ 08:38
^been looking for those in 10.5
Oct 14, 2012 @ 15:33

be careful what you pretend to be

Oct 14, 2012 @ 19:44


7.50 comfort lyfe, my feet get cold in the winter bruh.

nyannyanpartycat.tumblr.com/

Inactive User

Oct 14, 2012 @ 20:22
Oct 14, 2012 @ 20:31


Time to learn how to read
Oct 15, 2012 @ 02:49
@esjay where did you get that case?
Oct 15, 2012 @ 02:57
ebay

got it for 28 bucks , guy gave me a steal .

other ones going for like 60 tho .

MY FS THREAD , CHEAP ASS SHIT : http://hypebeast.com/forums/apparel/178540/

Oct 15, 2012 @ 03:03
ebay

got it for 28 bucks , guy gave me a steal .

other ones going for like 60 tho .

Bathing Ape iPhone Case
If anybody is looking for it.
Oct 15, 2012 @ 03:08


7.50 comfort lyfe, my feet get cold in the winter bruh.


info on bed sheets

instagram.com/careyciuro

Oct 15, 2012 @ 04:24


pants are nike

http://www.facebook.com/groups/ShopandSwapLTD // http://instagram.com/l73_ For sale - http://hypebeast.com/forums/sneakers/210537#4242476

Oct 15, 2012 @ 04:43
^lol i wonder how much he paid for something he could get at sears for 8 dollars

you bout that broke ass lifestyle huh
This topic is locked, replies are no longer accepted.