Pick Ups: 2012 (Flaming User = 24 Hour Ban)

Sep 16, 2012 @ 06:18
^that's cuz there's 2 different old skools. the 'older' old skools have a bigger curve, and have different stitching.


ig quinnandres

Sep 16, 2012 @ 06:26
^that's cuz there's 2 different old skools. the 'older' old skools have a bigger curve, and have different stitching.


How do I know the difference?
Thanks..
Is it the core classics are the old ones?

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 16, 2012 @ 08:11


this is unreal! any chance of you doing proxies?

wondering the same. holy shit this is nice


@woozie
@pr1nc3

Head over to my man Stylistics and he should be able to help you out.

It was just under Y16,000JPY ($200)

Stylistics Japan Proxy Service

www.nagoyayom.com

Sep 16, 2012 @ 09:05
know you hate the glitter glam


lol this is what our troops are buying. im already annoyed that most of our troops have a 0% kill:death ratio but this is nuts. at least our troops aren't picking on a gay kid.

john lamone is a fag. boland is a fag.

Sep 16, 2012 @ 13:03
know you hate the glitter glam


lol this is what our troops are buying. im already annoyed that most of our troops have a 0% kill:death ratio but this is nuts. at least our troops aren't picking on a gay kid.

Why should it matter what the army wears
-.-

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 16, 2012 @ 14:50
im already annoyed that most of our troops have a 0% kill:death ratio but this is nuts.


us army =/= CALL OF DUTY.
-_-
Sep 16, 2012 @ 14:57
nah im smart enough to know hes not kidding.
Sep 16, 2012 @ 15:02
see. i made you giggle.
Sep 16, 2012 @ 17:47
know you hate the glitter glam


lol this is what our troops are buying. im already annoyed that most of our troops have a 0% kill:death ratio but this is nuts. at least our troops aren't picking on a gay kid.


Its a barracks boy once he deploys he gonna never wish he spent his army money on dumb clothes, should be saving that shit till you get out
Sep 16, 2012 @ 17:51
nah im smart enough to know hes not kidding.


you're insane if you didn't think that was sarcasm.

john lamone is a fag. boland is a fag.

Sep 16, 2012 @ 23:32

lol this is what our troops are buying. im already annoyed that most of our troops have a 0% kill:death ratio but this is nuts. at least our troops aren't picking on a gay kid.


Its a barracks boy once he deploys he gonna never wish he spent his army money on dumb clothes, should be saving that shit till you get out


nigha hold my dick i did 12 months in afgan finna do 9 in kuwait
if you saw my bank account youd have a heart attack
my finances str8

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 16, 2012 @ 23:34
im already annoyed that most of our troops have a 0% kill:death ratio but this is nuts.


us army =/= CALL OF DUTY.
-_-


instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 16, 2012 @ 23:39
he didn't spend a lot of money on those clothes anyway. Y'all already know London. The designs look like stickers lol.
Sep 16, 2012 @ 23:41
this nigha mad

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 17, 2012 @ 02:27


Its a barracks boy once he deploys he gonna never wish he spent his army money on dumb clothes, should be saving that shit till you get out


nigha hold my dick i did 12 months in afgan finna do 9 in kuwait
if you saw my bank account youd have a heart attack
my finances str8

12 months? Damn that's almost like a year
Sep 17, 2012 @ 03:00
lol you received 30k.

john lamone is a fag. boland is a fag.

Sep 17, 2012 @ 03:02
lol you received 30k.

plus money from before i came in
plus a signing bonus
plus side hustles
plus saving before deployment

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 17, 2012 @ 03:05
38k?

john lamone is a fag. boland is a fag.

Sep 17, 2012 @ 03:07

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 17, 2012 @ 03:09
man they should have paid you in supreme coupons.

john lamone is a fag. boland is a fag.

Sep 17, 2012 @ 03:26
woooooaohowaohaowahaowowahh

woah...

LONDON WAS DEPLOYED?

diamonds are forever.

Sep 17, 2012 @ 03:28

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 17, 2012 @ 03:29
@xxxxxxxxxxxxxxxx
Smh no fucking shit...

https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami https://soundcloud.com/tobiokami/okami-tobiokami MY MUSIC---

Sep 17, 2012 @ 05:49


Its a barracks boy once he deploys he gonna never wish he spent his army money on dumb clothes, should be saving that shit till you get out


nigha hold my dick i did 12 months in afgan finna do 9 in kuwait
if you saw my bank account youd have a heart attack
my finances str8


t


Its a barracks boy once he deploys he gonna never wish he spent his army money on dumb clothes, should be saving that shit till you get out


nigha hold my dick i did 12 months in afgan finna do 9 in kuwait
if you saw my bank account youd have a heart attack
my finances str8




Its a barracks boy once he deploys he gonna never wish he spent his army money on dumb clothes, should be saving that shit till you get out



nigha hold my dick i did 12 months in afgan finna do 9 in kuwait
if you saw my bank account youd have a heart attack
my finances str8



You the pretty boy in the barracks?
Sep 17, 2012 @ 05:54
always smokeyface

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 17, 2012 @ 05:56
always smokeyface


You sound gay as hell

Whats your views on the army hating gay? Does it affect you in any way>?
Sep 17, 2012 @ 06:01
always smokeyface


You sound gay as hell

Whats your views on the army hating gay? Does it affect you in any way>?
'

army hateing gays?
im gay?
we lifted the dont ask dont tell
if another persons sexuality effects you that much life must suck
there so many thing going on in the world that are so much worse than a man kissin another man
your a sheep
fuck boy
vinman46 lost

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

Sep 17, 2012 @ 06:06
You sound gay as hell

Whats your views on the army hating gay? Does it affect you in any way>?
'

army hateing gays?
im gay?
we lifted the dont ask dont tell
if another persons sexuality effects you that much life must suck
there so many thing going on in the world that are so much worse than a man kissin another man
your a sheep
fuck boy
vinman46 lost



Sep 17, 2012 @ 06:08


gay rights
womens rights
civil rights


answer this then why is it wrong ?

instagram-wehatelondon youtube-nicholasmcfly2800

jaded
Sep 17, 2012 @ 06:09
This is the pick-ups thread, you guys can PM each other if you're that interested in one another. Don't post any more of your argument in this thread.

i'm the best mayne, i deed it

This topic is locked, replies are no longer accepted.