Kevin Ma Vol. cant take the heat

April 16, 2012 @ 03:35:06 AM
Post: 303
Join Date: Nov 2011
Location: Canada
My kevin ma the creator thread got closed cause HB was being too harsh and he couldnt take the heat.
April 16, 2012 @ 03:35:40 AM
Post: 1611
Join Date: Apr 2009
CENSORSHIP! NO JUSTICE NO PEACE
April 16, 2012 @ 03:49:52 AM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
lol kevin ma mad

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

April 16, 2012 @ 03:52:55 AM
Post: 674
Join Date: Jun 2008
Location: Hong Kong
Weird, I didn't close the other thread.

HYPEBEAST.COM

April 16, 2012 @ 03:54:14 AM
Post: 406
Join Date: Apr 2011
Location: ATL
KEVIN MA HAS SPOKEN
April 16, 2012 @ 03:55:47 AM
Post: 1611
Join Date: Apr 2009
Originally posted by Inactive User
Weird, I didn't close the other thread.

liar
April 16, 2012 @ 03:56:54 AM
Post: 674
Join Date: Jun 2008
Location: Hong Kong
I was basking in my fame & glory. Lol.

HYPEBEAST.COM

April 16, 2012 @ 03:57:50 AM
Post: 1611
Join Date: Apr 2009
the man the myth the legend
April 16, 2012 @ 04:19:26 AM
Post: 4380
Join Date: Nov 2006
Kevin Ma give ya boy a job. It's hard out here for a pimp
April 16, 2012 @ 04:36:16 AM
Post: 6060
Join Date: Mar 2010
Location: LA
I enjoyed that segment.
It was an interesting look at the actual business side of HB.
Congrats to Kevin on all his success.
April 16, 2012 @ 04:38:49 AM
Post: 2382
Join Date: Oct 2008
Yo Kevin i need a job too! I could be like the hypebeast mascot. Just gimme a bunch of supreme
April 16, 2012 @ 04:57:33 AM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
I enjoyed that segment.
It was an interesting look at the actual business side of HB.
Congrats to Kevin on all his success.


dat sucking up

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

April 16, 2012 @ 04:59:41 AM
Post: 814
Join Date: Mar 2011
I enjoyed that segment.
It was an interesting look at the actual business side of HB.
Congrats to Kevin on all his success.


i too, will suck up and throw in a "Word, mad respect for the grind" smokeyface
April 16, 2012 @ 05:04:04 AM
Post: 104
Join Date: Oct 2008
kevin, congrats on your success. i bet you got an iphone though, right?
April 16, 2012 @ 05:05:10 AM
Post: 535
Join Date: Feb 2008
I was wondering today who actually runs this site. More specifically who writes and/or edits the posts because they are often very, very oddly worded. Feel free to PM me if you're looking for a writer or editor who doesn't sound like English was a second language or an algorithm designed to sound like a somewhat excited human being.
April 16, 2012 @ 05:10:29 AM
Post: 682
Join Date: Mar 2011
Location: Texas
Originally posted by Inactive User
I was basking in my fame & glory. Lol.


brah, you can fuck all my bitches now. It's good. One Love
April 16, 2012 @ 06:11:32 AM
Post: 2805
Join Date: Jun 2011
Location: #OYYOYVille
SMFH it's kind of lowkey suss talking to this Kevin ma nigga. If I say "Ayo, ma!" sounds like i'm hollering at bitch even though i'm hollering at wimpsnail having asian nigga. #SMH #SUSS
April 16, 2012 @ 06:18:07 AM
Post: 3672
Join Date: Aug 2007
Location: Sauga...905
lol @ kevin ma. yall gettin trolled. thats prolly drew

Instagram: @esoJlaziR

April 16, 2012 @ 06:57:40 AM
Post: 3505
Join Date: Apr 2008
lol @ kevin ma. yall gettin trolled. thats prolly drew


this

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 16, 2012 @ 07:23:44 AM
Post: 544
Join Date: Dec 2006
Location: United States
^someone ban this faggot please
April 16, 2012 @ 07:25:25 AM
Post: 1314
Join Date: Apr 2008
holy fuck
April 16, 2012 @ 12:55:21 PM
Post: 1266
Join Date: Jul 2008
Location: GBR IRL
lol @ kevin ma. yall gettin trolled. thats prolly drew


u don't think K Ma has an account on his own site?!?!

Dear Virunga, You have received an infraction at Hypebeast Forums. Reason: Insulted Other Member(s)

April 16, 2012 @ 15:58:46 PM
Post: 1691
Join Date: Aug 2010
Location: Miami, FL
Kevin Ma aint even OG. Fuk outta her witcha 08 shit.

hndlz.tumblr.com

April 16, 2012 @ 16:06:13 PM
Post: 9153
Join Date: Mar 2007
Location: Brooklyn, NY
lol @ kevin ma. yall gettin trolled. thats prolly drew


u don't think K Ma has an account on his own site?!?!


kevin ma is too busy living that sporfreak lyfestyle


Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

April 16, 2012 @ 16:20:23 PM
Post: 674
Join Date: Jun 2008
Location: Hong Kong

HYPEBEAST.COM

April 16, 2012 @ 16:28:33 PM
Post: 1266
Join Date: Jul 2008
Location: GBR IRL
Actually u guy's are right this isn't Kevin Ma

If I remember right Kevin Ma has an Admin account not mod

Dear Virunga, You have received an infraction at Hypebeast Forums. Reason: Insulted Other Member(s)

April 16, 2012 @ 16:34:41 PM
Post: 380
Join Date: Mar 2011
Location: UK
Actually u guy's are right this isn't Kevin Ma

If I remember right Kevin Ma has an Admin account not mod

Nope when the forum changed that went, now both admins and mods have "MODERATOR" under their avatar.
April 16, 2012 @ 17:06:10 PM
Post: 1052
Join Date: Aug 2008
Location: 323
i thought it was "Chairman of the Board"?
April 16, 2012 @ 18:17:10 PM
Post: 5675
Join Date: Jan 2008
I was wondering today who actually runs this site. More specifically who writes and/or edits the posts because they are often very, very oddly worded. Feel free to PM me if you're looking for a writer or editor who doesn't sound like English was a second language or an algorithm designed to sound like a somewhat excited human being.


ahahaha
Please login first to reply.
x