HB Member Vol: Ether'd Out Of Existence

Apr 14, 2012 @ 06:52
Lswizzz
CrackPipeLips
Breezo aka PinoyKiller aka w/e other name dude got
Dacota
Apr 14, 2012 @ 09:02
Apr 14, 2012 @ 09:31
metameme needs to be fucking decimated out of here. I had more respect for Barbargelbites, at least he took the hint.
Apr 14, 2012 @ 11:50
dont worry lil niggas I'm here to stay.

Inactive User

Apr 14, 2012 @ 15:32
rip hb
Apr 14, 2012 @ 15:48
-BarbagelBites was flamed bcus he looked like the Michelin Man+Supreme.
-Armad was flamed bcus no one liked his fits or his coin purses.
-Boland was supposedly a super flaming gay guy. He was prob just a troll though.
-PinoyKiller got banned cus he just hated on everyone. Kid has serious anger issues.
-Whats the story with Kriskay and Ape? I'm curious, can someone do some digging and post links?


Kris Gay got ethered because of his music and his dick pics were leaked via HB.
Ape because people don't think he's funny anymore and has multiple trolling accounts. (IE. thug)
Apr 14, 2012 @ 15:52
Lol @ you niggas really thinkin Im Ape
Apr 14, 2012 @ 16:14
wtf ever happened to i2onnel?
Apr 14, 2012 @ 17:00
This is BlackPowerRanger
Apr 14, 2012 @ 17:02
wtf ever happened to i2onnel?


Ron is azunboi
Apr 14, 2012 @ 17:45
lol this shows how segregated hbforums and hbsb is :C

El Chino : id let claire fuck me with a strap on while im on poppers

Apr 14, 2012 @ 17:58
This is BlackPowerRanger


Yep, took that cause people wanted a fit pic of the Jersey
Apr 14, 2012 @ 18:16
lol this shows how segregated hbforums and hbsb is :C


forums and SB are two totally separate entities.

2015 Reel vimeo.com/97743690

Apr 14, 2012 @ 18:19
people still go on the sb? ..

9 to 5 is how to survive, i ain't tryin' to survive. i'm tryin' to live it to the limit and love it a lot

Apr 14, 2012 @ 20:45


fabi aka alex the slovak bromance

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Apr 14, 2012 @ 21:18
damn this thread keeps bringing back memories good times

SATIRE GANG OR MOW YOUR LAWN FOR FREE

Apr 14, 2012 @ 21:45
metameme needs to be fucking decimated out of here. I had more respect for Barbargelbites, at least he took the hint.
Apr 14, 2012 @ 22:06
Should I post the epic Neil saga complete with pics and screenshots?
Apr 14, 2012 @ 22:19
LOL @ niggas thinking I fell off...

Members who got ether'd out of existence:

Ape's bitch ass
metameme
barbagelbites
krisgay
lswizz
Apr 14, 2012 @ 23:03
k swiss kris thread was epic
Apr 14, 2012 @ 23:06
Ape fell off (thug)

www.headhunterla.com

Apr 14, 2012 @ 23:48
where did FROADS go
Apr 15, 2012 @ 00:22


classic HB jam right here
Apr 15, 2012 @ 00:49
lol this shows how segregated hbforums and hbsb is :C


forums and SB are two totally separate entities.


Which is why the Off Topic shouldn't share the Set with the SB. Off Topic needs it's own TC.
Apr 15, 2012 @ 01:05
Should I post the epic Neil saga complete with pics and screenshots?


yes

2015 Reel vimeo.com/97743690

Apr 15, 2012 @ 01:25
forums and SB are two totally separate entities.


Which is why the Off Topic shouldn't share the Set with the SB. Off Topic needs it's own TC.

The SB fell apart everybody is bitter and lame in the SB now. Off Topic keeping hb alive les be real

free max b 2013

Apr 15, 2012 @ 01:55
Which is why the Off Topic shouldn't share the Set with the SB. Off Topic needs it's own TC.

The SB fell apart everybody is bitter and lame in the SB now. Off Topic keeping hb alive les be real


But what I'm saying is in the other thread they were talking about Stickying the Set in Off Topic so all these lames and trolls can be on there fucking with shit, I'd much rather the regular SB homies be in the Set and then there be a separate TC for the Off Topic.
Apr 16, 2012 @ 19:39
where did FROADS go


He left last summer. He even made a thread about it.

He left on his own will.

Last.fm - DStyles23 Xbox Live GT: DStyles23

Apr 16, 2012 @ 21:48
lol...

funny how my name is even up there.
Apr 17, 2012 @ 00:33
KAYV DO IT

two of em x hs shit

Please login first to reply.
HYPECHAT 0