R.I.P BAPA

April 12, 2012 @ 22:33:57
Im da bes smokeyface
April 12, 2012 @ 22:44:31
April 12, 2012 @ 22:50:43
April 12, 2012 @ 23:05:30
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User








sinnerz.tumblr.com

April 12, 2012 @ 23:44:45
Drewbacca
im fucking dead

Forum Administrator • @DREWKKAKE

April 12, 2012 @ 23:47:18
took way to long for someone to use a GIF

Lil JoJo : i really want rizal! 13:10

April 12, 2012 @ 23:48:02

how...appropriate
June 01, 2012 @ 02:13:23
lol Bapa has a micropenis
June 01, 2012 @ 02:17:10
lol this salty nikka pinoy killer had to go and bump this thread instead of ethering bapa back. you lost nikka
June 01, 2012 @ 03:14:10


HATE IT HAD TO BE HIM
lmfao if thats how small it is limp how small is this dickhead hard?
June 01, 2012 @ 04:17:57
Originally posted by Inactive User


HATE IT HAD TO BE HIM
lmfao if thats how small it is limp how small is this dickhead hard?


#NoSusDoe

bapa how does it feel to piss on ur balls bro? u keep a handkerchief in ur back pocket to clean up?
June 01, 2012 @ 11:59:14
June 01, 2012 @ 13:04:48
RIP
June 01, 2012 @ 13:46:13
Originally posted by Inactive User
lol this salty nikka pinoy killer had to go and bump this thread instead of ethering bapa back. you lost nikka


lmao your dick must be smaller than bapa's

fucking faggot
June 01, 2012 @ 15:29:45
i would kill myself if my dick was that damn small
June 01, 2012 @ 19:37:27
that bitch went to sleep on that shit lol


underrated post
July 07, 2012 @ 22:55:17
Originally posted by Inactive User


HATE IT HAD TO BE HIM
lmfao if thats how small it is limp how small is this dickhead hard?


#NoSusDoe

bapa how does it feel to piss on ur balls bro? u keep a handkerchief in ur back pocket to clean up?




RIP
July 08, 2012 @ 06:01:35
Originally posted by Inactive User
Originally posted by Inactive User





$mart $tunnaz, $avage Life. SS x SL

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

July 08, 2012 @ 18:17:58
July 08, 2012 @ 19:12:21
October 04, 2012 @ 07:47:00
RIP Bapa
January 02, 2013 @ 16:11:27
dmwalking
lmao. Finally getting to peep this thread. LMAO.  Funny how dude said it was his thumb. He must be a magician cuz it looks like his arm would have to go through his ass to come out the front like that. 

HB stands for Help Beast. Currently supporting the supportive movement.

January 02, 2013 @ 20:52:16
January 03, 2013 @ 04:42:27
lmao. Finally getting to peep this thread. LMAO.  Funny how dude said it was his thumb. He must be a magician cuz it looks like his arm would have to go through his ass to come out the front like that. 
He's obviously sticking his hand through the hole in his boxers
January 03, 2013 @ 06:34:58
who da f-k is bapa?
January 03, 2013 @ 09:03:27
Originally posted by Inactive User
lmao. Finally getting to peep this thread. LMAO.  Funny how dude said it was his thumb. He must be a magician cuz it looks like his arm would have to go through his ass to come out the front like that. 
He's obviously sticking his hand through the hole in his boxers
okay, bapa.
January 03, 2013 @ 10:38:46
Damn how you knowdat?
January 03, 2013 @ 11:08:58
word is bond
January 03, 2013 @ 11:13:07
Originally posted by Inactive User
DAMN ITS REALLY TRUE WHAT THEY SAY ABOUT ASIAN PEOPLE? DUDE GOT THAT UNEVOLVED CLIT. THAT SHIT ISN'T EVEN WORTHY OF BEING CALLED A PENIS.



Bapa is black
dead
Please login first to reply.
x