Pinoids are back

April 01, 2012 @ 13:21:14 PM
Post: 30
Join Date: Apr 2009
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=NfJOVslR0CU
April 01, 2012 @ 14:07:25 PM
Post: 1477
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
Wow im pinoy and i found this shit soo cheesy and corny. Off some TFC shit..

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

April 01, 2012 @ 14:30:33 PM
Post: 536
Join Date: Feb 2008
I'm from the east coast and have never really been around this type of person...why would anyone film themselves asking a girl out? I have seen enough of these in the simp thread to believe its some kind of trend. WHY?!
April 01, 2012 @ 14:42:46 PM
Post: 98
Join Date: Jun 2011
^^word thank god I live in the DMV instead of cali.. this shit looks corny as fuck
April 01, 2012 @ 18:10:21 PM
Post: 707
Join Date: Dec 2011
Location: USA
Pinoys are an embarrassment to the asian community

They ghetto trash, uneducated & uncivilized.
April 01, 2012 @ 18:21:52 PM
Post: 626
Join Date: Sep 2011
Originally posted by Inactive User
Pinoys are an embarrassment to the asian community

They ghetto trash, uneducated & uncivilized.


lol no vietnamese are worst. they lowkey feed off pinoy swag
April 01, 2012 @ 18:32:51 PM
Post: 2797
Join Date: May 2009
Location: lol
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUCK THIS

free max b 2013

April 01, 2012 @ 18:38:21 PM
Post: 2341
Join Date: Aug 2010
Location: SD \\ CHI
I'm from the east coast and have never really been around this type of person...why would anyone film themselves asking a girl out? I have seen enough of these in the simp thread to believe its some kind of trend. WHY?!


it's like proposing at a basketball game

afraid of rejection so they put the pressure on the girl to say yes
April 01, 2012 @ 19:02:34 PM
Post: 31
Join Date: Feb 2012
Location: US
Lolololol trying to take shot at the simp Gawd Wiz hun?
April 01, 2012 @ 20:23:36 PM
Post: 1688
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles
that's so fucking cute <3
April 01, 2012 @ 21:01:38 PM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
Originally posted by Inactive User
Pinoys are an embarrassment to the asian community

They ghetto trash, uneducated & uncivilized.


lol no vietnamese are worst. they lowkey feed off pinoy swag


This is so true.

But Cambos are the worst and ghetto

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 01, 2012 @ 21:30:18 PM
Post: 352
Join Date: Aug 2008
Location: toronto/seoul
why are pinoys so fucking lame??????
April 01, 2012 @ 21:39:21 PM
Post: 447
Join Date: Nov 2011
Location: Toronto


balut is a fetus
April 01, 2012 @ 21:42:40 PM
Post: 352
Join Date: Aug 2008
Location: toronto/seoul

"pinoys high class" ..........LOL............
April 01, 2012 @ 21:43:44 PM
Post: 3577
Join Date: Jan 2010
Location: cold north
At least no dancing occured. Still gay
April 01, 2012 @ 21:48:53 PM
Post: 1414
Join Date: Apr 2009
lets all contribute to build a concentration camp for pinoids
April 01, 2012 @ 21:49:17 PM
Post: 352
Join Date: Aug 2008
Location: toronto/seoul
lets all contribute to build a concentration camp for pinoids

This post is hidden due to user account is no longer active or improper post content.

April 02, 2012 @ 00:10:33 AM
Post: 814
Join Date: Mar 2011
that's so fucking cute <3
April 02, 2012 @ 00:17:34 AM
Post: 304
Join Date: Nov 2011
Location: Houston
pinoid's tumblr
This kid is the definition of bopper. It's ridiculous.
April 02, 2012 @ 00:46:18 AM
Post: 1688
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles
dude's name is takuma. doesn't sound pinoy to me
April 02, 2012 @ 01:09:16 AM
Post: 1449
Join Date: Jun 2011
dude's name is takuma. doesn't sound pinoy to me


if you a 5'7" frail body simp nigga thats looks asian, u pinoy
April 02, 2012 @ 01:47:04 AM
Post: 343
Join Date: Jun 2011
i'm 5'7 and im normal asian...semi frail am i pinoy :c

Your text to link here...
April 02, 2012 @ 02:38:59 AM
Post: 1097
Join Date: Nov 2010
Location: Coney Island
I'm from the east coast and have never really been around this type of person...why would anyone film themselves asking a girl out? I have seen enough of these in the simp thread to believe its some kind of trend. WHY?!
lol i noticed that too
April 02, 2012 @ 02:53:23 AM
Post: 2766
Join Date: Jun 2009
Location: between the bay and h-town
I just like the flip bitches, just can't help it
April 02, 2012 @ 03:46:32 AM
Post: 2192
Join Date: May 2009
Location: Coyutla, Mexico
Just saw this And it is one us the most corniest video I've seen in a while.

But that girl doe. Info on her
April 02, 2012 @ 04:01:37 AM
Post: 1688
Join Date: Dec 2007
Location: Los Angeles
It's funny how some of you dumbasses use "Pinoy" as a derogative word. It's not the same as "nigger" or "redneck" smh
April 02, 2012 @ 04:05:23 AM
Post: 4779
Join Date: Jun 2010
Location: Location
http://www.youtube.com/watch?v=yzSxxFpALsc

starts at 3.00

I want to see the world burn

April 02, 2012 @ 04:13:41 AM
Post: 1477
Join Date: Jun 2011
Location: Toronto
Originally posted by Inactive User
http://www.youtube.com/watch?v=yzSxxFpALsc

starts at 3.00


Id smash that armless chick.. but yeah thank god i dont live in the west coast so i dont have to be around these corny ass mfkers

For Sale: Large Navy Supreme Floral Polo WTB: Medium Black Supreme Roses Football Top

Please login first to reply.
x